Joanna, Shower gel, Fit For Life, i Natura, Żel do higieny intymnej ochronny z babki lancetowatej

Aktywny czas sprzyja latem, więc i kąpiele są częste. W mojej łazience można znaleźć wiele kosmetyków myjących, oczyszczających. A wśród nich są także z polskiej firmy Joanna.
U mnie żele idą jak woda. I jeden widoczny na zdjęciu już dawno poszedł do worka plastikowego. Nie to, że był zły, bo był ok i warto o nim wspomnieć.
Niby tylko mowa o żelach, a jednak bez tego kosmetyku nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji i higieny. I zapewne tak jest i z Wami.

 Shower gel, Fit For Life,
Żel dedykowany dla aktywnych kobiet, do stosowania na całe ciało, twarz, a także włosy. Sama stosowałam tylko na ciało. Żel ma dobrą konsystencję, fajnie się pieni, dobrze spłukuje, przyjemnie, lekko i świeżo pachnie, a co najważniejsze skutecznie działa oczyszczając skórę.
Po takiej kąpieli czuję się lekko, komfortowo. Jestem odświeżona, rześka.
Zapach jest dla mnie bardzo ciekawy i zastanawiający. Niby wcale go nie czuć, jednak jest bardzo delikatny i subtelny. Producent nawet zaznacza, że można stosować do higieny intymnej. Jak się okazuje jest to jeden produkt, który można zabrać ze sobą w podróż i umyć nim całe ciało.
Bardzo fajny, bo nie podrażnia mojej skóry, ani jej nie wysusza. Skóra przyjemnie pachnie świeżością.

Drugim żelem jest żel do higieny intymnej ochronny z babki lancetowatej, linii Natura.
Posiada wygodną i higieniczną pompkę. Żel jest o gęstej, mętnej konsystencji. Fajnie się pieni. Nie za dużo nie za mało, mega wydajny. O bardzo fajnym, przyjemnym i lekkim zapachu. Jest on subtelny i delikatny jak kolegi wyżej. Dzięki temu nie podrażnia intymnych miejsc.
Żel do higieny dobrze oczyszcza nie naruszając odpowiedniego ph miejsc intymnych skóry, działa bardzo kojąco, przynosi ulgę, poprawia komfort i samopoczucie. Delikatny zapach sprawia, że czuję się odświeżona.

Jak widać, żele to żele niby nic, a potrafią przynieść ulgę i zapewnić świeżość. A przy tym nie trzeba nadwyrężać portfela. Markę Joanna chyba nikomu nie trzeba przedstawiać dobrze dostępna, na każdą kieszeń.

Komentarze

  1. zawsze mam kilka żeli pod prysznic bo lubię sięgać po różne i mieć wybór a wiadomo, że i tak wszystkie zużyję, ten mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Markę Joanna znam, lubię ich peelingi takie te małe. Tych kosmetyków nie znam, ale chętnie wypróbuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo zwracam uwage na zapachy zeli pod prysznic, te mi sie podobakja gdyz latem lubie delikatne i swieze nuzty i plus za nie podraznianie skory :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie zapach jest jednym z głównych czynników przy wyborze żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  5. dawno nie miałąm juuż nic z Joanny, aktualnie królują u mnie żele z Dove

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba kosmetyki bardzo fajne, chętnie sięgnę po ten do higieny intymnej, żeli do ciała mam kilka, dlatego musi poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. też właśnie cenię sobie zapachy w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzadko sięgam po żel do higieny intymnej. Ale ten całkiem ciekawie sie zapowiada

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty