Piękny uśmiech z Biała Perła Wybielanie

Każda kobieta marzy śnieżnobiałym uśmiechu, a picie kawy czy herbaty nie ułatwia nam tego. Co zrobić? Mam na to radę- ostatnio korzystam z produktu Biała Perła pasta do zębów z węglem bambusowym i aloesem, o działaniu enzymatycznym.
Pasta jest czarna posiada przyjemny miętowy zapach. W szybkim tempie pochłania przebarwienia powstałe na szkliwie. Usuwa nawet głębsze przebarwienia spowodowane piciem kawy, herbaty czy też paleniem papierosów.
Nadaje się do codziennego stosowania. Efekt? Piękne zdrowe i białe zęby oraz mocne dziąsła.
Dlaczego akurat węgiel bambusowy? MA wiele korzystnych właściwości, miedzy innymi: - silne właściwości przeciwwirusowe, przeciwbakteryjne, przeciwgrzybiczne i oczyszczające.
Natomiast organiczny aloes i bisabolol remineralizują szkliwo zębów i chronią przed powstawaniem ubytków.  
Wiele osób kocha kokos, więc i dla nich znajdzie się ciekawa propozycja z oferty - to pasta do zębów Coconut, zawierająca 100% olej kokosowy z dodatkiem odświeżającej mięty. Jest to pasta o właściwościach antybakteryjnych i wybielających. Nie tylko oczyszcza zęby, ale również utrzymuje odpowiednie ph w jamie ustnej i świetnie odświeża oddech. Jest jednocześnie bardzo delikatna, więc nadaje się do codziennego stosowania. 

W mojej opinii Biała Perła to dobry wybór jesli szukamy bezpiecznego domowego wybielenia zębów bz obawy o nadwrażliwość.
Pastę weglową znajdziecie w drogeriach Natura, Super-Pharm oraz Wispol.
Pastę kokosową dostaniecie z kolei w drogeriach Hebe, Super-Pharm, Jaśmin i Wispol.




Komentarze

  1. Dla siebie od lat wybieram Blanx i jestem zadowolona. Przy ściąganiu kamienia moja stomatolog była zaskoczona jak mało, a robiłam to wcześniej 8 lat temu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam taki szlafrok, tyle że różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama bardzo lubię ich pasty, ale nigdy ciagiem nie używam jednej, tylko np, 2, wtedy jestem bardziej zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś używałam past Biała Perła i jeszcze do nich wrócę, na chwilę zapomniałam o tej marce ale dzięki za przypomnienie, fajna łazienka

    OdpowiedzUsuń
  5. Zainteresowała mnie ta pasta kokosowa :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Kokos z miętą - przyznam że zaciekawiłaś mnie tą pastą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne uśmiech i białe zęby to bardzo ważna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubie pasty z weglem bambusowym, wiec bardzo mnie zaciekawilas :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie spotkałam się z tą marką, ale chętnie bym ją sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kokos, więc myślę, ze to byłoby coś ciekawego :D
    Swoją drogą bardzo mi się podoba sposób w jaki prowadzisz bloga, obserwuję i z chęcią będę zaglądać :D pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Używałam ich systemu do wybielania zębów i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  12. Podpowiem przyjaciółce, żeby sobie wypróbowała. Osobiście nie stosuję wybielających past.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mimo chęci nie mogę stosować wybielających produktów do zębów

    OdpowiedzUsuń
  14. Koniecznie muszę wypróbować, szczególnie wersję z kokosem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubie ich pasty do zebow :) fajnie dzialaja

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam, ale dzięki Tobie mam ochotę poznać :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty