Aranżacja stołu wigilijnego i świąteczne dekoracje


Już najwyższa pora pomyśleć o aranżacji stołu, gdzie wspólnie będziemy spożywać kolację wigilijną. W tym roku postawiłam na prostotę, ale jednak jest też elegancja. Trzy kolory, które idealnie ze sobą współgrają to srebro, zieleń i biel. Mega mi się to podoba, miało to być tylko przymiarką, propozycją, ale okazało się strzałem w 10-tkę. I zdecydowanie tak zostanie, nic nie będę zmieniać.
Oprócz aranżacji stołu chciałabym Wam przedstawić jeszcze piękne dekoracje do domu, w świątecznym stylu ze strony birdsoflove.pl Ogromny wybór dekoracji i nie tylko, bardzo szeroka oferta, która zachwyca. A mnie zauroczyło kilka rzeczy i spójrzcie na moje zamówienie.
 Porcelanowa Gwiazda Led

Wszystkie te dekoracje są wspaniałe. A wizyta w sklepie birdsoflove.pl bardzo przyjemna i warto się za coś skusić. Tym bardziej, że wysyłka jest szybka i zdążycie jeszcze przed świętami, po drugie jest szalenie zabezpieczona. Te dekoracje są porcelanowe i sklep doskonale zadbał o ich bezpieczeństwo, aby mogły dojść całe i zdrowe. I tak się stało.

Komentarze

  1. Przepiekne aranzacje, uwielbiam polaczenie bieli i zieleni <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stonowana kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasyka zawsze jest w modzie, bardzo mi się podoba Twoja aranżacja oraz dekoracje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak to wszystko pięknie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam oglądać zdjęcia Twojego domu przystrojonego na święta.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie nakryty stół, u mnie pewnie będzie w kolorach złota.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, pięknie, uwielbiam Twoje dekoracje i to jaki ciepły masz dom

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta porcelanowa gwiazda Led mi sie spodobała, fajny bajerek zastanowię sie nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie,lubię taką klasykę w jasnych kolorach. Dodatek zieleni na stole idealnie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepieknie to wygląda. Uwielbiam białe wnętrza. Śliczna propozycja.

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój stół wygląda przepięknie. Mój niestety nie ma takiego potencjału.

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna aranżacja, piękne są te dekoracje, koniecznie muszę tam zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę ślicznie udekorowałaś ten stół <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty