Delia Cosmetics, Kolagen i Biotyna, Linia do włosów zniszczonych i pozbawionych blasku

Dbanie o włosy to czysta przyjemność, a jeszcze większa jest wtedy, gdy stosuje się kosmetyki do włosów, które skutecznie działają i przynoszą zauważalne efekty.
Oto seria do włosów delikatnych, ale zniszczonych i pozbawionych blasku, z linii Kolagen & Biotyna.
Kosmetyki są na bazie nawilżającego kolagenu i ochronnej biotyny, które wzmacniają, odbudowują i zapewniają włosom maksymalną objętość.


W skład zestawu wchodzą szampon, odżywka i maska.

Szampon Kolagen i biotyna.
Fajne opakowanie w formie pompki, wygodna aplikacja. Konsystencja przeźroczysta, bardzo gęsta, nie trzeba dużej ilości, aby zapienić włosy. A pieni się dobrze.
Pachnie bajecznie, cudowny świeży zapach, przyjemny dla nosa. Choć szybko ulotny.
Szampon świetnie oczyszcza włosy i odświeża włosy, a jeszcze lepiej odbija je od nasady. Nie są mocno przypłaszczone. Mimo, iż jest tutaj biotyna to włosy nie są mono obciążone, a świetnie nawilżone. Włosy w dotyku są miękkie, gładkie. Pięknie lśnią i zdrowo wyglądają.

Szampon Kolagen i biotyna
Odżywka zamknięta w tubie stojącej na głowie. Posiada lejącą się odzywkę, ale fajnie się wchłania, włosy ją wpijają. Trochę nawet tak oblepiają włosy. Pachnie cudownie, jak cała seria.
Odzywka bardzo dobrze nawilża włosy. Dociąża je i nie trzeba dużej ilości, aby nakładać. Aby nie przedobrzyć.
Włosy miękkie, gładkie, doskonale nawilżone, odżywione i zregenerowane. Z czasem widać, ze włosy odzyskały swój blask i nie są już tak zniszczone.

Maska Kolagen i biotyna
Maska dostępna w plastikowym słoiczku. Bardziej gęsta konsystencja niż odżywki. Dobrze się spłukuje. Również posiada piękny zapach. Maska doskonale i dogłębnie nawilża włosy. Odzyskują blask i zdrowy wygląd. Nie do codziennego stosowania, gdyż może obciążać cienkie włosy.

Linia do włosów Kolagen i biotyna zrobiła na mnie dobre wrażenie. Włosy polubiły się z kosmetykami, jednak nie stosuję codziennie maski ani odżywki z uwagi na obciążenie. Włosy pięknie wyglądają, bo zdrowo błyszczą, ale przy moich cienkich włosach muszę ograniczać ich stosowanie. Za to mega szampon stosuję non stop. 
 
Myślę, że wiele osób może się z tą linią polubić. Daje zauważalne efekty. 

Komentarze

  1. Mam tą serię w zapasach. Aktualnie używam linię Kokos i Aloes i jest genialna. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale, że spełniła Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. najbardziej zainteresowała mnie maska bo jest bogata a moje suche włosy potrzebują intensywnych kuracji

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam ta serie :) bardzo ladnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tej serii, ale już widzę że chcę wszystkie trzy produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używam i super się ta seria u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ze u Ciebie sie sprawdza moze i ja sie skusze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś stosowałam inną serię tej marki i fajne były efekty. Myślę że maskę wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  9. O tej serii jeszcze nie słyszałam, a jak widzę mam czego żałować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromnie ciekawa tej linii. Moje włosy lubią kosmetyki z kolagenem i biotyną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś używałam te kosmetyki i nie zrobiły na mnie super wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. AKurat tej serii nie znam, ale kosmetyki Delia sprawdzają się u mnie dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Maskę i odżywkę mogłabym wypróbować, szampon raczej nie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty