BeGlossy, Grudzień 2019, Winter Landscape


Święta coraz bliżej, na pewno wszystkie prezenty macie już zapakowane i grzecznie leżą pod choinką. Mam nadzieję, że znaleźli się i tacy, którzy jednak postawili na prezent w postaci kosmetyków, a najlepsze to oczywiście kosmetyczne boxy. I oto grudniowa wersja BeGlossy „Winter Landscape”.
Można w nim znaleźć świąteczne umilacze, a także zimowe niezbędniki. Nie można też przejść obojętnie obok pięknego zimowego designu w postaci zimowego krajobrazu na pudełku. Chciałabym, aby tak miło zrobiło się na święta, aby biała kołderka przykryła całą Polskę i nadała magicznego klimatu...tak wiem bajka, która pojawia się w książkach i filmach, a nasza rzeczywistość to chyba będzie deszczową porą...
Spójrzcie co znalazło się w moim boxie:

Maybelline, Super Stay Ink Crayon, produkt pełnowymiarowy, cena: 41,99zł/1,5g
Selfie Project, Maska z linii #emojilook, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,99zł/1szt.
Nivea, Pielęgnujący olejek pod prysznic, produkt pełnowymiarowy, cena: 16,99zł/200ml
Himalaya, Żel do mycia twarzy Peach, produkt pełnowymiarowy, cena: 9,90zł/100ml
Tresemme, Spray Termochłonny Keratin Smooth, produkt pełnowymiarowy, cena: 24,99zł/200ml
Inelia, skoncentrowany krem do dłoni i paznokci, produkt pełnowymiarowy, cena: 8,99zł/100ml - (produkt 1z2)
Zawartość bardzo przyjemna, faktycznie same zimowe umilacze. Najbardziej cieszy mnie pomadka Maybelline, żel Himalaya i Inelia. A spray ochronny Tresemme znam od dawna i bardzo lubię. A wam jak się podoba zawartość grudniowej edycji?

Komentarze

  1. Świetna zawartość, piękna oprawa graficzna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie, ale może kogoś ucieszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten olejek pod prysznic z Nivea to mój ulubieniec, na pewno kupię go ponownie, bardzo go polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcia kosmetyków są w świątecznym klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe produkty, jednak nic mnie za bardzo nie zachwyciło za bardzo

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi pudełko bardzo przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne świąteczne pudełko, lubię ten żel -olejek pod prysznic z Nivea

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię te olejki pod prysznic od Nivea.

    OdpowiedzUsuń
  9. fajna zawartosc, ale samo pudelko nieziemsko mi sie spodobalo, przepiekna grafika <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Oprawa graficzna przepiękna ale zawartość jakoś do mnie nie przemowiła. Mogli postarac się lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pudełko w tym miesiącu nie tylko ładnie wygląda, ale także ma świetną zawartość. W sam raz, aby o siebie zadbać i przygotować się na imprezę Sylwestrową.

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna zawartość, lubię ten olejek z nivea oraz termoochronę Tresemme

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne pudełko, Nivea chętnie bym przygarnęła :) Mam ten krem do rąk, bardzo go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne zdjęcia. Przyznam, że jednak po tym pięknym pudełku i tej edycji spodziewałam się bardziej świątecznej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogę Ci tylko pozazdrościć tego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie się ta zawartośc pudełka prezentuje u Ciebie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty