Bandi, Wygładzający peeling do ciała i Rewitalizujący balsam wygładzający


Wygładzona i nawilżona skóra to u mnie podstawa. Sama lubię ten efekt na skórze, a jeszcze miło, gdy mój mąż zwraca na to uwagę mówiąc, że jest przyjemnie miękka i gładka. Ten rezultat zawdzięczam swojej systematyczności stosowania peelingów i balsamów do ciała. Tego typu rytuał wykonuję codziennie (wyjątkiem są peelingi 3-4 razy w tygodniu) wieczorem po kąpieli.
W mojej łazience można znaleźć niezliczoną ilość tego typu kosmetyków i sukcesywnie je „denkuję”. Oto kolejne dwa ciekawe kosmetyki do stosowania na ciało, aby polepszyć jego wygląd.
Wygładzający peeling do ciała z naturalnymi drobinkami

Przyjemna dla oka kolorystyka, wygodne opakowanie. Konsystencja kremowa, z drobinkami z moreli i ryżu. Drobne, lekko ostre. Nie zostawia tłustej warstwy, jednak można odczuć przyjemną miękkość.
Zapach słodki, owocowy, z nutą moreli, wiśni. Przyjemny.
Wygładzający peeling rewelacyjnie wygładza skórę, ściera martwy naskórek. Efekt można zauważyć po pierwszym zastosowaniu. Uwielbiam tak szybko działające kosmetyki. Tę szybkość działania zawdzięczamy wzmocnionemu działaniu 5 kwasów owocowych.
Skóra jest wyczuwalnie wygładzona, odżywiona, nawilżona i aksamitna w dotyku.

Średnio wydajny, ciekawa niestandardowa pojemność 170ml

Rewitalizujący balsam wygładzający do ciała i twarzy
Takie samo opakowanie jak peelingu wyżej. Konsystencja kremowa. Dłużej się wchłania. Nie można przesadzać z ilością kosmetyku. Wydajny. 
Zapach troszkę duszący i mdły jak na balsam do ciała.
Balsam bardzo dobrze nawilża i odżywia skórę, rewitalizuje ją. Skóra jest miękka, aksamitnie gładka i przyjemna w dotyku. Czuć jego działanie po pierwszym zastosowaniu. Skóra szybko i mocno napięta. Nie stosuję go do twarzy tylko do ciała.

Wygładzające kosmetyki Bandi to świetny duet do pielęgnacji skóry w tym kierunku. Profesjonalne działanie w domowym zaciszu. Dla osób, które w oka mgnieniu chcą poprawić jakość swojej skóry. Zadbać o jej odpowiednie nawilżenie i przede wszystkim wygładzenie.

bandi.pl

Komentarze

  1. Nie miałam przyjemności poznać żadnego kosmetyku tej firmy, ale oba mnie kuszą :) nawilżenie to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oja! miałam kiedyś coś tej marki, ale danwo nic nie miałam ;) bardzo poodba mi się ta smukła butelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy zestaw, pięknie zapakowany :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny zestaw. Dawno nie miałam nic z Bandi.

    OdpowiedzUsuń
  5. moją przygodę z Bandi dopiero zaczynam i jestem pozytywnie zaskoczona kremem do twarzy z algami morskimi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham peelingi w każdej postaci więc nie będzie zaskoczeniem dla Ciebie, że chętnie się na niego skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten peeling to totalne mistrzostwo, bardzo go lubię i super się sprawdza u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tak jak bliska osoba zauważa i mówi miłe słowa, a zwłaszcza jak mężczyzna zauważa to jest to naprawdę sztos!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię kosmetyki tej marki, szczególnie odmładzające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wygrałam niedawno ksoemtyki tej marki, więc będę je lepiej poznawać : ) Już nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty