Floslek, Masełko do rąk regenerujące, odżywcze i anti-aging


Ile razy by się mówiło czy pisało na temat dłoni to i tak zapomina się o ich pielęgnacji. Przypominamy sobie dopiero wtedy, gdy stają się wysuszone, szorstkie i podrażnione.

Ale jest sposób na złagodzenie podrażnień i to w stylu koreańskim, a wydaniu polskim przez znaną wszystkim markę Floslek.

Przepiękna szata graficzna, która zwraca uwagę i zachwyca. Zawsze kupuję oczami i bliżej mi do pięknych i słodkich opakowań. Lubie otaczać się pięknymi rzeczami, więc i piękne opakowania robią na mnie wrażenie.

Masełka do dłoni to w ostatnim czasie nowość Floslek, stworzone na bazie odpowiedni dobranych składników aktywnych. Do wyboru mamy trzy wersje: odżywcza, regenerująca i anti-aging.

Masełko do rąk regenerujące
Lekka konsystencja, szybko się wchłania do matu.
O słodkim, kwiatowym i świeżym zapachu magnolii. Przenosi mnie do letniego ogrodu, otacza swoim ciepłem i bliskością. Wspaniały!
Masełko cudownie nawilża skórę, odżywia i regeneruje. Przynosi skórze ulgę, chroni ją.
Sprawia, że dłonie są zadbane, miękkie, gładkie.
Masełko zawiera moc oleju z pestek moreli i ekstraktu z algi morskiej.

Masełko do rąk odżywcze
Również lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja. Nie zostawia tłustej ani lepkiej warstwy.
Przyjemnie pachnie letnim zapachem oliwki i figi.
Masełko intensywnie nawilża skórę, działa kojąco i łagodząco. Chroni skórę przed czynnikami zewnętrznymi. Poprawia wygląd skóry dłoni.
Masełko odżywcze zawiera formułę hydrofobową na bazie ekstraktu z zielonej herbaty i olejku z awokado.

Masełko do rąk anti-aging
O wspaniałym zapachu wanilii i słodkich migdałów. Cudowny słodki, bardzo otulający zapach, przy którym można się rozpłynąć, rozmarzyć...
Masełko pielęgnuje dłonie, a także paznokcie. Silnie nawilża, odżywia i regeneruje suchą skórę. Sprawia, że skóra jest jedwabiście gładka i aksamitnie miękka w dotyku. Cudowne doznanie gładkich dłoni i odpowiedniego nawilżenia.
Masełko zawiera olej z Luffa Cylindrica i olej ze słodkich migdałów oraz masło shea.
Na plus zasługuje także odpowiednia pojemność, czyli 50ml. Opakowanie zawsze zmieści się w torebce i można go mieć ze sobą w razie potrzeby. 
A także wydajność, wystarczy niewielka ilość, aby dłonie były dobrze nawilżone.
Jestem nimi zachwycona. Zabawne i kolorowe opakowania, magiczne i zachwycające zapachy, wspaniała i lekka konsystencja (kolorowa - w zależności od opakowania), a także skuteczne działanie gładkich i miękkich dłoni. Więcej mi nic nie potrzeba. Uwielbiam!

Masełka do rąk dostaniecie w sklepie Floslek floslek.pl
Koszt masełka to ok. 12,99zł/50ml/szt.

Komentarze

  1. Mam te masełka, są cudne :) uwielbiam wszystkie trzy wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam te masełka ostatnio i zastanawiałam się czy nie kupić, bo opakowania kradną serce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam te masełka, ale szybko się skończyły bo każdy w domu je polubił

    OdpowiedzUsuń
  4. te masełka wyglądają wspaniale a zdjęcia są cudne. bardzo lubię floslek i chętnie poznam ich nowości do rąk

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie wyprobowalabym ktorys z tych kremow :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne opakowanie! Bardzo spodobał mi się produkt i z chęcią go przetestuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Te masełka mnie ogromnie ciekawią i chętnie sobie zamówię któryś z wariantów - tylko który? :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjne opakowanie. Muszę uzupełnić zapasy kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  9. już próbowałam, pięknie pachną, a opakowania urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają cudownie. Chyba skuszę się na nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie mają boskie opakowania! Magnolia bedzie moja <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty