BeGlossy, Sierpień 2020, Tropical Island


Sierpień dobiega końca, a to oznacza, że wraz z nim pojawia się BeGlossy i niestety kończą się wakacje. Jak to mówią wszystko co dobre szybko się kończy, jednak kosmetyczny box nie ucieknie, gdy go za subskrybujemy:)

Sierpniowa edycja to Tropical Island. Muszę pochwalić za piękną grafikę na pudełku. Cudowne iście letnie, wakacyjne klimaty. Piękne! 

Aż chciałoby się przenieść do ciepłych krajów. Pełnego gorącego słońca i piasku, pięknych zachodów słońca, drinków z palemką, ciepłej i przyjemnej wody, owoców na obiad, ciągłego wylegiwania się na słonku... Stop! Stop! Ups rozmarzyłam się :) Wróć niestety musi mi wystarczyć mój ogród, ale tutaj też zadbałam oto, aby było jak w tropikach:) Ukryta w cieniu mogę sprawdzić sierpniową zawartość BeGlossy i delektować się chwilą.
A zawartość spójrzcie sami! Również wakacyjna i kolorowa jak lato, jak sierpień.

Gliss, Szampon do włosów Split Ends Miracle, produkt pełnowymiarowy, premiera w BeGlossy, cena: 13,99zł/400ml
Delia Cosmetics, Lakier do paznokci, Coral Hawaii, produkt pełnowymiarowy, cena: 8,50zł/11ml
AA Hydro Sorbet Korean Formula, Blue Bomb, Krem silnie nawilżający 48h, produkt pełnowymiarowy, cena: 21,99zł/50ml
Concertino, Antybakteryjny krem do rąk, produkt pełnowymiarowy, cena: 6,99zł/100ml
AA, wings of color, Eyeliner w płynie, Wow Grow!, produkt pełnowymiarowy, cena: 25,49zł/6ml
Marion, Maski na tkaninie, Efekt Motyla i Koci zmysł, 2x pełnowymiarowy produkt, cena: 6,99zł/1szt.
Cannabigold, Smart, produkt pełnowymiarowy, PREZENT, cena: 35zł/10 kapsułek.
Sierpniowa edycja zadba o końcówki włosów, nawilży skórę, doda kociego wyglądu nie tylko w postaci maski, ale i na oku. Poprawi nastrój kolorem na paznokciach, a także nie zapomni o wciąż ważnej ochronie antybakterynej.
Wakacyjny design mocno zachwyca, a czy środek również? Tę decyzję zostawiam Wam? Jak się Wam podoba zawartość? Jest coś szczególnego, co zwróciło Waszą uwagę?

beglossy.pl


#beglossytropicalisland

Komentarze

  1. Całkiem ok zawartość tym razem

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość by mnie nie zachwyciła, za to Twoje zdjęcia tak :)
    Miałam od nich już lakier do paznokci z tej serii, tę mascarę także.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie prezentuje sie to pudelko, chociaz dla mnie srodek sredni ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem zawartość do mnie nie trafia. Ważne, że Ty jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. jesteś ładnie opalona, zawartość tego zestawu a także szata graficzna pudełka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty