Coral Essence, czyli BeGlossy Wrzesień 2020





Lato z wiadomych przyczyn opuściło nas. Jednak przyszła piękniejsza wyglądem pora roku, która otula i relaksuje swoimi pomocnikami. Jednym z nich może być kosmetyczny box, który pozwoli zadbać o skórę i rozpieścić ją. BeGlossy na ten czas przygotował taki: "Coral Essence".

Spójrzcie co takiego znajduje się w tym wrześniowym boxie.

AA, Super Fruits & Herbs, Żel do mycia ciała dynia i jaśmin. Produkt pełnowymiarowy, cena: 11,69zł/500ml

Już miałam okazję go powąchać i rozkoszować się nim. Po pierwszym użyciu stwierdzam zachwyt. Pięknie pachnie, piana otula skórę i przyjemnie oczyszcza. Jestem wielką fanką żeli pod prysznic, więc takiego zapachu na jesień nie może u mnie zabraknąć.


Marion, Golden Skin Care, odmładzająca maska na twarz.  Produkt pełnowymiarowy, cena: 8zł/1szt.

Uwielbiam maski, a odmładzające to jedne z tych, które ostatnio także często wybieram. Maska ma postać hydrożelowego płata, więc zapowiada się cudowne domowe spa.

Schwarzkopf, Gliss Spilit Ends Miracle, Odżywka do włosów,  Produkt pełnowymiarowy, cena: ok.13,99zł/200ml

Linia tych kosmetyków do włosów jest fenomenalna. W poprzednim BeGlossy był szampon. Uwielbiam go i chwalę pod niebiosa. Zdecydowanie moje włosy wyglądają po nim bardzo dobrze ułożone i ujarzmione, a nie "sianowate". Mam także taką nadzieję, że odżywka z tej linii również przypadnie mi do gustu. I spełni moje oczekiwania. Oba produkty nieziemsko pachną.


Maybelline, Błyszczyk do ust Lifter Gloss,  Produkt pełnowymiarowy, cena: 39,99zł/5,4ml

Trafił mi się piękny jesienny i twarzowy nudziak. A dokładnie odcień 008 Stone. Powiem Wam, że byłam pewna, iż jest to pomadka. Kolor jak na błyszczyk jest zaskakująco mocno napigmentowany. Błyszczyk delikatnie nadaje połysk ustom, przyjemnie pachnie.

Biodermic, Dermocosmetics, Serum kolagenowe, Miniatura, cena za pełnowymiarowy kosmetyk: 59zł/30ml

Z chęcią spróbuję błyskawicznej pomocy w poprawie kondycji cery.

Glazel Visage, Cień sypki Glamour 15,  Produkt pełnowymiarowy, cena: 12,90zł/2g

100% mineralny produkt kosmetyczny. Kremowa barwa o perłowym wykończeniu. Nada się do każdego rodzaju make up.

Lirene, Rajstopy w sprayu, lekko opalona satynowa skóra,  Produkt pełnowymiarowy, cena: 19,99zł/75ml

I coś dla nie lubiących chodzić w rajstopach. Ale także dla tych co chcą zachować opaleniznę na dłużej:)

W swoim boxie znalazłam jeszcze dodatkowy produkt jako prezent dla Ambasadorki - Żel do higienizacji rąk, Sesderma. 

Box Coral Essence zatroszczy się o domowe spa w postaci przyjemnej kąpieli o zapachu dyni i jaśminu, do tego maseczka na twarz. W tym także troska o końcówki włosów w postaci odżywki. 

A, gdy wieczorem zaplanujemy wyjście to przydadzą się rajstopy w sprayu oraz naturalny look w makijażu typowo nude.

Najbardziej cieszy mnie odżywka Gliss Split, żel AA i błyszczyk nude MNY. 

Zawartość wrześniowa BeGlossy Coral Essence tak się właśnie prezentuje i jestem ciekawa jak się Wam podoba?

beglossy.pl

Komentarze

  1. Podoba mi sie ta zawartosc, jest bardzo uzytkowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny, różnorodny box z nowościami, byłabym zadowolona z zawartości i chciałabym poznać te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajne to pudełko, wiele produktów mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość taka trafna, wszystko przydatne

    OdpowiedzUsuń
  5. Dyniowy żel AA świetnie się wpisuje w jesienne klimaty :) Lubię tę serię.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty