Marc Jacobs Decadence - Woda toaletowa dla kobiet

Lubię otaczać się pięknymi zapachami, które posiadają także piękne flakony. A Flakon perfumy Marc Jacobs Decadence zdecydowanie posiada jeden z piękniejszych flakonów w świecie zapachów. To forma małej torebki na łańcuszku, cudowne! Zakochałam się w tym flakonie. Jak on wspaniale wygląda na toaletce, zdobi ją, nadaje klasy i elegancji. 


A zapach to lekki, zmysłowy, o nutach owocowo-kwiatowych. Dla nowoczesnych kobiet, cieszących się chwilą dla siebie. 

Nuta głowy: czarna porzeczka, gruszka, bluszcz

Nuta serca: konwalia, jaśmin, magnolia

Nuta bazy: malina, kaszmir, biały bursztyn


Nie znam tradycyjnej pierwszej wersji Decadnce, ale tamta podobno jest cięższa, ta ma lżejszą nutę, choć nadal jest to zapach z tych dla kobiet o zdecydowanym podejściu do świata, wiedzących co chcą, czego pragną. Żadne tam pitu pitu:D 

Mnie totalnie skusił flakon. Oryginalne perfumy, które sprawiają, że człowiek czuje się mega ważny, światowy i fashion. Prawidzwa przyjemność i chwile wolności. 

Zdaje sobie sprawę, że nie są na każdą kieszeń, a także do każdego nosa. Musi być to wyjątkowa osoba, która ceni sobie to coś. Z pewnością jest to luksusowy zapach, z górnej półki. 

Komentarze

  1. O wow, kupiłabym dla samego wyglądu ;D Ale zapach też w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  2. samo opakowanie wygląda bardzo kusząco :) ja póki co mam wysyp zapachów, muszę je w końcu zdenkować

    OdpowiedzUsuń
  3. Kusił mnie trochę ten zapach, ale ostatecznie zrezygnowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odnajduję w tych perfumach moje nuty a flakon jest obłędnie piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mialam ten zapach w wersji perfumowanej wody i byl bardzo ladny, dla mnie wiosenny. Przeszkadzalo mi jedynie ciezkie zamkniecie i ten lancuch hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne nuty zapachowe, muszę zapoznać swój nosek z tym zapachem. Flakonik przykuwa uwagę. Miłej niedzieli.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam klasyczną wersję tego zapachu, ale dopiero się poznajemy ;) To mój wybór na tegoroczną jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam je. Wyglądają przepięknie, ale zapach ma taką pudrowość w sobie, która mnie denerwuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Co jak co ale flakon jest nieziemski.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty