Posterstore, Jesienne plakaty do każdego rodzaju wnętrza

 

Z każdą porą roku lubię zmieniać plakaty, aby nadać wnętrzu tej przytulności, a także klimatu, który panuje. Jesień to tak piękna, kolorowa pora roku, w której można się totalnie zakochać i stworzyć w domu piękne dekoracje. A z galeria pięknych obrazów na ścianie jest jeszcze bardziej miło.

Obrazy to idealny wybór do domu jeśli chcemy stworzyć domową galerię.

Posterstore posiada taki wybór obrazów, plakatów i ram, że będę pasować do każdego wnętrza.

Tego typu dekoracje wnętrz są totalnie na topie, ale też pięknym stylowym dodatkiem.

Po raz kolejny postawiłam na architekturę i naturę. W moim przypadku najlepiej się sprawdzają. Swoja sypialnię wzbogaciłam o kolejne plakaty. Coraz bardziej mi się to podoba. Jeszcze dodam kilka małych ram tu i ówdzie i będzie idealnie.

Typowo jesienne plakaty również się znalazły. Ta soczysta barwa jesieni, kontrast nastraja i dodaje takiego uroku wnętrzu.

W Posterstore znajdziesz plakaty w różnym stylu, które będą dopasowane do każdego rodzaju wnętrz. Wszystkie plakaty drukowane są na wysokiej jakości papierze ekologicznym.

Nie ma co się zastanawiać. Warto wzbogać swoje cztery kąty o własną wymarzoną galerię i skorzystaj z rabatu -35%, na hasło: swiatwery35 (kod ważny jest do 24 października).

(z wyjątkiem plakatów Selection i ramek).

Komentarze

  1. Pięknie się prezentują w Twoim wnętrzu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze to nigdy nie miałam plakatów w pokoju, ale coraz bardziej mam ochotę

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wygląda Twoje wnętrze w jesiennych dekoracjach, uwielbiam plakaty a tych od posterstore mam sporo

    OdpowiedzUsuń
  4. Też niedawno się skusiłam i nawet widzę jeden plakat który mam tylko większy. Ten piękny lisek mnie oczarował :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podobają mi się takie plakaty

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam tylko jeden obraz, w kuchni. Zdecydowanie wolę puste ściany. Ogólnie nie lubię żadnych ozdób - figurek, zdjęć itp bo od razu mam wrażenie bałaganu i zagracenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej ale to mega wygląda! Klimatycznie.

    Zapraszam na nowy post <3 Będzie mi bardzo miło jeśli wpadniesz.
    Mój blog-KLIK
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty