Blue Lagoon - BeGlossy Luty 2022

 Dziś post z prezentacją kosmetyków w niebieskich odcieniach, czyli lutowy box BeGlossy Blue Lagoon! Bardzo fajny pomysł na zgromadzenie kosmetyków w niebieskich odcieniach.

 Dostajemy tutaj kosmetyki do pielęgnacji każdej partii ciała, a także coś dla ducha. Z tym boxem można totalnie zrobić sobie domowe spa. Zaczynając od regeneracji włosów, poprzez zadbanie o stopy i dłonie, nie zapominając o oczyszczeniu twarzy, a także nałożeniu maseczki. Istny relax, który dopełnia świeca zapachowa. Przenosi nas na spokojne wody. W otchłań totalnego rozluźnienia, odpoczynku i relaksu. A teraz tego właśnie wszystkiego nam potrzeba. Musimy się rozluźnić i czerpać przyjemność z tego co mamy, ciesząc się każdym dniem. 

Spójrzcie co można było znaleźć w tej edycji. Bo oprócz kosmetyków znalazł się również fajny gadżet do domu. 

Artishoq, Maska regenerująca mus do włosów

Marion, Dr koala, Krem do stóp suchych i popękanych

Bispol, Świeca zapachowa w szkle Morskie opowieści

On Skin By Biotaniqe, Nawilżająca maska na tkaninie

Bielenda Fruit Juice, Płyn micelarny

Gift of Nature by Vis Plantis, Krem do rąk i paznokci do skóry pięknej choć wrażliwej

Bliss Aqua Revive, Ekspresowa odżywka do włosów.

W moim boxie znalazłam jeszcze zestaw dedykowany dla Ambasadorek BeGlossy. Kosmetyki z unikalnej linia CDB oil Anti-Aging Therapy

Wpadło Wam coś w oko? Bo mi tak. Jestem zadowolona z zwartości!

beglossy.pl


Komentarze

  1. Tez bym była zadowolona z takiej ekstra zawartości. O czad 🌊

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł z takim kolorowym box em 😅 Mnie ciekawią kosmetyki z CBD, muszę kiedyś przetestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam kolor niebieski, więc kolorystycznie jestem pod wrażeniem! Pięknie się prezentuje 💙

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawartość super! Wszystkie produkty chętnie wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty