HUG&KISS - Styczniowy Box 2022 purebeauty.pl

 Oto najnowsza styczniowa edycja purebeauty.pl HUG&KISS. Pełna niespodzianek i zapakowana w walentynkowy design.

Pudełko jest dla mnie wyjątkowe, ponieważ to moje pierwsze spotkanie z boxem tej marki.
HUG&KISS wypchane jest po brzegi kosmetykami, ale znalazłam także wspaniale zaprojektowany planner zimowej pielęgnacji.


Nie zabraknie tutaj specjalistycznej pielęgnacji ciała jak kosmetyki na rozstępy, a także ujędrnienie do biustu, dbanie o stopy i higienę intymną.
Najważniejsze, że w boxie znalazły się także kosmetyki, które nawilżają i rozświetlają cerę jak hydrożel, świetna esencja do twarzy czy ampułka ze złotym kawiorem i krem przeciwzmarszczkowy.

Nie zapomniano o włosach. Tutaj znalazł się super produkt, który mnie mocno zaciekawił to szampon do włosów osłabionych i wypadających.

Wrzucam jeszcze szczegółowo produkty, które znalazłam w boxie.

Seborin, szampon do włosów z kofeiną @schwarzkopf
@uriagepolska esencja do twarzy
@mustela_polska krem na rozstępy
@dermika_polska nawilżający hydrożel
@germaine_pl krem przeciwzmarszczkowy
@amvicosmetics ujędrniający krem do dekoltu i biustu
@artishoq_pl odżywka ekspresowa kuracja chroniąca i utrwalająca kolor
@shefoot_shehand krem do stóp
@apivitapolska naturalny olejek
@yasumi_polska ampułka ze złotem i kawiorem
@biolaven.pl pianka do higieny intymnej
+Planner
+próbka 

Myślę, że nie trzeba nikogo przekonywać, że to najlepsze pudełko- box kosmetyczny, który jest dostępny na rynku.

Moje oczekiwania sprostał!

Musicie mi przyznać, że zawartość robi wrażenie!? Bo ja jestem niesamowicie zadowolona!

I nie wahajcie się długo! ponieważ znika w oka mgnieniu!

Komentarze

  1. Ten box jest naprawde fantastyczny, wyglada genialnie jego zawartość :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny box, wszystko super, ale planner najbardziej mi się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty