Pastel Paint - BeGlossy Styczeń 2022

 Co prawda styczeń za nami, to jednak chciałabym pokazać Wam zawartość styczniowej edycji BeGlossy Pastel Paint. Może nie jest to najlepsze pudełko BeGlossy, to jednak mam nadzieję, że szykują nam coś ekstra na luty. 

Spójrzcie co kryło się w kosmetycznym boxie:

Organique, Żel do dezynfekcji rąk

Dermaglin, Zielone mydło dermatologiczne

Marion, Bąbelkująca maseczka oczyszczająca do twarzy

Gliss, Total Repair, Odżywka do włosów

Redbloker, Aktywny kompres w masce

Soraya, Aquashot, Mineralny hydrożel

Venita, Trendy Cream, Kremowy toner do koloryzacji włosów

Pierre Rene, Pędzel do makijażu

+ maseczki Dermaglin.
Znalazły się w moim boxie, ponieważ dostałam je dodatkowo jako Ambasadorka BeGlossy.

Styczniowa edycja zadba o włosy, skórę i twarz. Z dużym naciskiem na pielęgnację twarzy: oczyszczanie i nawilżanie. Nie zabraknie odżywczego działania na włosy i małego szaleństwa z kolorem.

A wam przypadła do gusta styczniowa edycja Pastel Paint?

beglossy.pl

Komentarze

  1. Nie ma tu nic dla mnie, ale chociaż pozachwycałam się zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Swego czasu subskrybowałam BeGlossy, ale w pewnym momencie przestałam, bo odnosiłam wrażenie, że co jakiś czas produkty w pudełeczkach zwyczajnie się powtarzają - mam na myśli to, że ten sam kosmetyk pojawia się w pudełeczku co jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem fajna zawartość :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty