Kampania Werther's Original Soft Eclairs z rekomenduj.to

Słodycze to mój narkotyk, trochę taki zły nawyk. Gdy dowiedziałam się, że udało mi się dostać do kampanii Werther's Original na rekomenduj.to oszalałam z radości, a mój syn razem ze mną. Tak, daję zły przykład. Jednak życie jest za krótkie, aby nie sprawiać sobie przyjemności i nie korzystać z niej. A tym bardziej, co dziecku odmówię:D no wiadomo, że nie.
W paczce ambasadorskiej znalazło się pudło wypchane po brzegi cukierkami Werther's Origninal, szczególnie nowościami Soft Eclairs. To cudownie miękkie cukierki karmelowe z nadzieniem czekoladowym. Już na sama myśl o nich cieknie mi ślinka. Uwielbiam je, zresztą nie tylko ja, a także i cała rodzina. Nawet babcie czy dziadkowie mogą śmiało je skosztować. Nie przyklejają się mocno, ale szybko rozpuszczają i przez to ma się ochotę na więcej. Przy jednym posiedzeniu jedna paczka to mało. Ale umiar trzeba znać. To jak rozpływają się w ustach to faktycznie magiczna chwila, która przenosi nas do świata....karmelu!
Moje chwile z nimi wyglądają tak, albo gdzieś ukradkiem podjadam. Zawsze to błogie lenistwo w doborowym towarzystwie.
W paczce ambasadorskiej znalazły jeszcze: Soft Caramels, Creamy Filling i cukierki śmietankowe. Jak zapewnia nas producent „każdy jest inny, jednak wyjątkowy na swój sposób”.
Taką słodką przesyłkę mogę dostawać co chwila.
I jeszcze mam dla Was taka fajną informację. Do 17 czerwca trwa konkurs #mojesofteclairs więcej szczegółów tutaj werthers-original.pl/konkurs
Sama biorę udział. I marzy mi się zestaw przyjemności od Werther's Original

Komentarze

  1. uwielbiam karmelki werthers, są przepyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w konkursie!
    Mnie udało się bardzo ograniczyć słodycze, kiedy okazało się, że rodzina musi je całkiem odstawić z powodów zdrowotnych. Ja niby mogę je jeść, ale rzadko teraz to robię. Najpierw nie chciałam wchodzić z nimi w oczy, a potem... chyba się odzwyczaiłam. Rzuciłam nawyk. ;-) Choć czasem sięgam np. po czekoladę, ale teraz nie mam problemu z tym, by nie wciągnąć w paszczę całej tabliczki, tylko zjeść pasek czy kostkę. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tym razem się nie dostałam do kampanii i serio Ci zazdroszczę takiej dużej paki! Musi byc smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo polubiłam smak tych cukierków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pyszności! Nabrałam ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie cukierasy, mogła bym jeść i jeść ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile dobroci! Chciałabym je spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakos nie pałam do nich miłościa. Ogolnie nie jem ani cukierkow ani slodyczy

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności, bardzo lubię ich cukierki

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze piękne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te cukierki naprawdę lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te cuksy w wersji klasycznej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pamiętam jeszcze tą podstawową wersję cukierków z dzieciństwa, zawsze uwielbiałam karmelowy smak. Fajnie, że pojawiły się jakieś nowe :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na sam widok już mam ochotę na coś słodkiego :) Tak samo jestem łasuchem ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi te cukierki nie smakują. toleruję jedynie te twarde karmelki - jednak kiedyś były smaczniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam słodycze a werthers wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem fanką tradycyjnych cukierasków Werthers :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham wszystkie warianty tych cukierków - pewnie dlatego, że toffi to moja miłość.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też mam okazje testować i bardzo polubiłam się z tą nową wersją!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale narobiłaś mi smaka na nie. Muszę poszukać ich w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam te cukierki! Są pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda że się nie dostałam do tej kampanii bo uwielbiam smak tych cukierków :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale Tobie dobrze! Uwielbiam słodycze, nie wyobrażam sobie kawy bez czegoś pysznego;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Narobiłaś mi ochoty na te cukierki. Uwielbiam je!

    OdpowiedzUsuń
  25. O matko! Uwielbiam te cukierki :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja tez jestem w gronie tych szczęśliwców którzy mogli przetestować tyleee słodyczy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam słodkości i bardzo żałuję, że nie dostałam się do tej kampanii.

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie prawie wszystkie cukierki dzieciaki zjadły na urodzinach chłopców

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam, uwielbiam cukierki z tej firmy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. W dzieciństwie jadłam sporo tych cukierków - pycha :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty