Letni look w maju: Szorty denim

Lato w tym roku przyszło do nas bardzo szybko. Cieszy mnie taka ciepła, słoneczna aura i fajnie było szybko wskoczyć z zimowych ubrań w lekkie zwiewne rzeczy. Kilka miesięcy temu pokazywałam Wam szorty, które przyszły mi z gamiss, są jeansowe, z ćwiekami i specjalnymi podarciami. Tak mi się spodobały, że zamówiłam wtedy jeszcze białe, ale te pokażę Wam innym razem.
Uwielbiam taki lekki, letni look, w którym mogłabym chodzić całe lato. Zmieniając jedynie bluzki i dodatki. To się nigdy nie znudzi i nigdy nie wyjdzie z mody, więc warto mieć w szafie coś ponadczasowego. I taką rzeczą są szorty. 

Szorty - gamiss.com
Bluzka- rosegal.com
Torebka- nn
Okulary- nn

Komentarze

  1. Podobają mi się te szorty :) Mają super wygląd, nie są takie nudne dzięki przetarciom i ćwiekom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna , wakacyjna stylizacja, u mnie nie było jeszcze tak gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie bluzki na lato. Szorty fajne

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna stylizacja, te szorty wyglądają super

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow te szorty prezentują się fenomenalnie, sama bym takie chciała!

    OdpowiedzUsuń
  6. Idealny outfit na plażę :) podobają mi się te szorty. Super zgrabnie w nich wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale supee wakacyjna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna stylizacja. Widać, że lato już za pasem.

    OdpowiedzUsuń
  9. stylówka w sam raz na lato

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniale wyglądasz.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty super, a i bluzka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie czujesz tych dżetów przy siedzeniu?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja i super szorty :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna sesja Kochana :) piękne zdjęcia wyszły, w oko wpadła mi ta piękna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bluzks jest super. W spodenkach nie lubie jak cos mi sie marszczy, wiec nie sa one dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny letni look,
    Bardzo podoba mi się ta bluzka

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna stylizacja, uwielbiam takie szorty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna stylizacja - bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja - wyglądasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Twoje spodenki bardzo mi się podobają :>

    OdpowiedzUsuń
  21. fajna stylizacja taka w moim stylu :) a szorty są mega :)

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Spodenki są świetne, rewelacyjnie w nich wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna Stylizacja i dobrze się w niej prezentujesz :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale śliczne te szorty, a te ćwieki są dobrze zabezpieczone? Nie drapią ... w tyłek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są bardzo bezpieczne, bo naklejane z przodu, nie przechodzą przez materiał

      Usuń
  25. Uwielbiam twoje stylizacje. Zawsze umiesz wszystko spójnie dobrać.

    OdpowiedzUsuń
  26. lubie takie stylizacja, wygodnie i ładnie

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne są te spodenki z wysokim stanem :)

    OdpowiedzUsuń
  28. torebka mega a myslałaś nad zakupem koszyczka ? :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny set. Zmieniłabym buty na koturny i mogłabym śmigać :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam takie zestawy :) Bardzo podobają mi się zwłaszcza szorty, chyba sobie je zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Muszę przyznać, że bardzo podoba mi się Twoja stylizacja, jest w moim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie śliczne te szorty, chętnie zobaczę białe :) Chyba sama się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna bluzka :) Spodenki tez fajne, ja noszę głównie takie szorty do kolorowych letnich bluzek. Wszystko zależy od zestawienia i można całkowicie zmienić styl.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty