Fuss Wohl, Pielęgnacja stóp i dłoni


O stopy dbam cały rok, a chyba najbardziej zimą. Lubię je pielęgnować, bo jednak noszenie rajstop też wymaga ładnego ich wyglądu. Aby zadbać o kompleksową pielęgnację nie trzeba ponosić dużego kosztu. Wystarczy wybrać się do Rossmann'a i wybrać coś nawet z niższej półki. Mając niski budżet można również dostać kosmetyki, które są skuteczne. I tak oto warto spróbować Fuss Wohl.
Tak jak maseczki do twarzy lubię stosować maseczki do stóp. Szybka forma regeneracji i solidnego nawilżenia. Maskę Fuss Wohl, Fuss maske dostajemy w formie skarpetek. W ich środku znajduje się już kremowa konsystencja, która czeka na włożenie stóp do niej.
Maska przyjemnie pachnie. Zapewnia miłe uczucie podczas noszenia. Jest z masłem shea, aloesem i olejem makadamia.
Maska intensywnie nawilża i odżywia stopy, wygładza szorstką i suchą skórę. Przynosi ukojenie. Przywraca miękkość i elastyczność. Stopy są cudownie miękkie, wygładzone i wypielęgnowane. Przyjemny relaks w domowym zaciszu.

Aby podbić działanie lubię nakładać masło do stóp Fuss Wohl
Masło dostajemy w plastikowym słoiczku. Jego konsystencja jest treściwa i gęsta. Szybko się wchłania, choć zostaje taka warstwa. Jednak ona mi nie przeszkadza, gdyż nakładam skarpetki bawełniane i nie ślizgam się, ani nie natłuszczam podłogi.
Masło posiada przyjemny słodki i owocowy zapach.
Masło do stóp solidnie nawilża i odżywia skórę stóp, zmiękcza ją i wygładza. Daje uczucie odświeżenia i komfortu. Przynosi ulgę skórze mocno wysuszonej. Lubię efekt jaki zostawia. Ten mój codzienny wieczorny rytuał przynosi wiele dobrego, systematyczność jest ważna.
Posiada wartościowe składniki tj. masło shea, olejek z awokado, wosk pszczeli. A także urea i gliceryna.
Masło jest wydajne, a na plus zasługuje także niska cena i wygodne opakowanie.

Jest także wersja do dłoni, Maseczka, która nadaje wygładzenia i nawilżenia dłoniom.
Tutaj mamy w formie rękawiczek. W środku również znajduje się kosmetyk, w który wkładamy dłonie. Przyjemnie pachnie.
Maseczka do dłoni Fuss Wohl, Hand maske zmiękcza dłoni, przynosi ukojenie suchym dłoniom. Powoduje, że skóra dłoni nabiera blask, jest bardziej elastyczna, rozjaśniona.

Myślę, że nie trzeba Was zachęcać. W takiej cenie i dobrą opinią sami skusicie się na te produkty, które zawsze są pod ręką, a raczej do ręki i stóp.

Komentarze

  1. To masełko w sumie chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne są te rękawiczki i skarpetki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka kuracja dla moich szlachetnych stopek ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe te produkty. Tylko, żeby jeszcze u mnie systematyczność była...

    OdpowiedzUsuń
  5. Wlasnie przypomnialas mi o pedi, musze zadbac o swoje stopy przed wiosna :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej serii, ale przyznam że mnie zaciekawiłaś i chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. To prawda, w takiej cenie i dobrej opinii trzeba czym prędzej się w te kosmetyki zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gdzieś mi już mignęła ta seria kosmetyków ale jeszcze ich nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja niestety zbyt często o nich zapominam, a potem przed latem mam problem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie przepadam za takimi maskami na stopy. Wolę użyć peeling i dobre nawilżające masło lub balsam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam niedawno ochotę na to masło, ale że rzadko smaruję stopy to odłozyłam na półkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nigdy nie miałam maski do rąk :) Chętnie wypróbuję tej z Isany :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty