Nivea, Natural Shower Oil, Pielęgnujący olejek pod prysznic


Mimo systematycznej pielęgnacji moja skóra lubi się wysuszyć, szczególnie zwracam uwagę na to podczas kąpieli. Dlatego wybieram o tej porze roku bardziej kremowe, geste i treściwe żele, a nawet olejki do kąpieli. Ostatnio jaki stosuję to Nivea, olejek pielęgnujący pod prysznic, który zawiera 55% naturalnych olejków. Dzięki czemu skóra zyskuje znacznie więcej.
Lekkie i wygodne opakowanie. Wprost smukłe. 

Konsystencja lejąca, olejkowa, po zetknięciu się z wodą zaczyna robić się biała. To delikatna, lekka piankowa konsystencja. Średnio wydajny, to moje drugie opakowanie.

Przyjemny delikatny zapach. Trochę nuty Nivea, trochę olejku. Subtelny, nie nachalny, otulający.

Olejek pod prysznic to przyjemnie otulający produkt do kąpieli pieści skórę i zmysły. Jest dla niej bardzo delikatny, w subtelny sposób lekko oczyszcza skórę, ale bardziej skupia się na jej ochronie, nawilżeniu, odżywieniu i regeneracji. Skóra staje się wygładzona, zrelaksowana i wdzięczna za tę troskę.
Olejek Nivea to sposób na suchą skórę, aby pozbyć się dyskomfortu z tym związanego. Skóra odwdzięczy się, poczuje lepiej, stanie się bardziej dopieszczona, pełna elastyczności i ładnego wyglądu. Warto zafundować jej tego typu pielęgnacyjną przyjemność.

Natural olejek Nivea można dostać w drogeriach Rossmann.

Komentarze

  1. Lubię olejki do kąpieli, chętnie zabrała bym go ze sobą pod pryszmic

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie obecnie przydałby się jakiś olejek do kąpieli, gdyż mam strasznie suchą skórę.

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam go, miałam go wiele razy i nie raz jeszcze do niego wrócę

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam okazji go używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego produktu ale marke bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham wsystkie olejki pod prysznic Nivea. Często po nie sięgam, tej wersji nie znam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dawno nie miałam takich olejków w swojej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę właśnie kupić jakiś olejek pod prysznic, może się skuszę na ten

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam jakiś olejek Nivea parę lat temu i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kazdy tego typu olejek to zbawienie dla mojej suchej skory :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię olejki pod prysznic, lecz tego jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Musi super nawilżać i odżywiać skórę, czuję, ze to kosmetyk dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Od czasu do czasu z chęcią sięgam po olejki pod prysznic, choć najczęściej wybieram tradycyjne żele.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty