Kolejne zamówienie z Femmeluxefinery


Przyszło moje kolejne zamówienie z femmeluxefinery.co.uk więc pokażę Wam jakie sukienki  i bluzkę zamówiłam. Po raz kolejny jestem bardzo zadowolona. Jakość tych rzeczy jest naprawdę wysoka. Szybka wysyłka, bo czeka się tylko tydzień czasu. Zawsze jestem taka niecierpliwa, ale po przez numer zamówienia możemy monitorować swoją paczkę

Czarna sukienka z kołnierzykiem.
Jest bardzo elegancka wydaje się, że grzeczna, jednak jej dekolt jest mocno odważny. Podoba mi się jej krój.
Moim faworytem z tego zamówienia jest zdecydowanie bordowa sukienka na ramiączkach, która idealnie leży, przylega do ciała, czyż nie wspaniale się prezentuje?
Boczne troczki lekko pomarszczone potrafią zamaskować mankamenty. Jest o wiele dłuższa niż na zdjęciach, jednak dla mnie taka długość do kolan jest opcjonalna.
Biała sukienka, typowo letnia, z dekoltem, wiązaniem na nim.
Czerwona sukienka, z wstawkami z siateczki. Bardzo odważna!
Czerwona bluzka, z pięknymi rękawami z organzy.
Inne ciekawe zakładki

Spodobało się coś Wam?

Komentarze

  1. Czerwona bluzka mi się spodobała - wygląda przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bordowa sukienka jest również moim faworytem, ślicznie się w nieje prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  3. ta pierwsza sukienka oraz czerwona są ekstra. pięknie leżą, nie zamawiałam jeszcze z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądas zgenialnie ! a ta czarna spódnica chyba nie jest z tej strony, ale woooow <333

    OdpowiedzUsuń
  5. No no te dwie czerwone sukienki i biala bardzo mi sie podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta czerwona sukienka rzeczywiście meega odważna! Ale świetnie w niej wyglądasz;) W ogóle wszystkie są ciekawe. Ta biała nieco prześwituje czy wydaje mi się?? :)
    Pozdrawiam!

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Czerwona sukienka super wygląda :) Niby elegancko a z pazurem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie ładne sukienki. Wydaje mi się że mają tam asortyment idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta czarna sukienka najbardziej mi się podoba. Sama czekam na swoje zamówienie <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu, jak Ty Marzenko pięknie w tych sukienkach wyglądasz :) Miałam ochotę zamówić tę białą, bardzo mi się podoba, ale musiałabym mieć Twoją figurę do niej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Czerwona bluzeczka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza i ostatnia stylówka super. A dojrząłam jeszcze jedną mega wyzywającą sukienkę, jednak ty super wyglądać w każdej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta czarna sukienka powaliła mnie na kolana super jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz niesamowicie w tej bordowej sukience. Od razu zwróciła ona moją uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się twoje zamówienie, bardzo fajnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty