Domowe Spa z Hemp Care


Olej konopny znają wszyscy, a w kosmetykach jest on uwielbiany, ponieważ posiada wiele dobroczynnych właściwości. A wtedy pielęgnacja twarzy czy ciała staje się łatwiejsza i ma sens. Tym bardziej, gdy w grę wchodzi włoski olej konopny. Taki właśnie znajdziecie w kosmetykach Hemp Care.
Hemp Care to znana i ceniona marka kosmetyków naturalnych, które charakteryzuje wysoka skuteczność kosmetyków, która idzie w parze z ceną.
Jestem szczęśliwą posiadaczką serum pod oczy i cudownego kremowego peelingu do ciała.
Z takim duetem można śmiało stworzyć domowe spa, które pozwoli totalnie się rozluźnić.
A zacznę właśnie od scrubu.

Złuszczający peeling do ciała z włoskim olejem konopnym,
Scrub dostajemy w szklanym słoiczku, który zawiera 250ml kremowego peelingu z naturalnymi substancjami złuszczającymi jak naturalne drobinki z proszku skorupy kokosa. W łagodny sposób peeling delikatnie masuje skórę, jednak na tyle skutecznie, aby zauważyć działanie, szczególnie przy suchych i szorstkich miejscach.
Skóra jest dobrze nawilżona, ale nie mocno natłuszczona. Stała się wygładzona i cudownie miękka oraz przyjemna w dotyku. Błyszczy i cudownie sie prezentuje.
Peeling stosuję dwa razy w tygodniu i już po dwóch pierwszych tygodniach można było zauważyć efekty.

Serum pod oczy z włoskim olejem konopnym,
Serum pod oczy ma lekką, przezroczystą konsystencję. Szybko się wchłania, nie roluje. Kosmetyk jest bezzapachowy.
Serum pod oczy doskonale nawilża, przynosi ukojenie, z czasem redukuje cienie pod oczami. Daje przyjemne uczucie odprężenia, ulgi i świeżości. Skóra pod oczami jest dobrze wygładzona i nawilżona.
Świetny duet pielęgnacyjny, który poprawi wygląd skóry i wspomoże pielęgnację. A przy tym odpręży i zrelaksuje w domowym zaciszu. Warto zwrócić uwagę na poszczególne produkty. 

Komentarze

  1. Nie znam ich kosmetyków i nigdy w sumie nie rzuciły mi się w oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa tego scrubu do ciała. Markę znam i lubię, ale od strony włosowej - szampon i odżywka są mega - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum pod oczy wydaje się być interesujące, muszę kiedyś przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam... Ale olej konopny. Musi być rewelacyjny... Akurat lubuje się w naturalnych kosmetykach i olejach. Właśnie robiłam zakupy i zamówiłam olej konopny ale do picia. Kosmetyków tej firmy również jestem ciekawa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłaś mnie tą serią, wygląda bardzo elegancko, a ostatnio bardzo polubiłam kosmetyki konopne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Serum pod oczy chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam peeling i super się sprawdzał. Jestem ciekawa tego serum pod oczy - nawet nie wiedziałam, że mają takie w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba nie spotkałam się wcześniej z tą marką. Chyba warto się przyjrzeć jej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie znam tych kosmetyków :) Ale na ten peeling miałabym ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna azalia, dobrze wspominam ich balsam do rąk, którego używałam do ciała albo odwrotnie, miał specyficzny zapach

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się jeszcze z tą marką. Jednak serum mnie bardzo interesuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam od nich właśnie też krem nawilżający i już się kończy, ale u mnie sprawdził się bardzo fajnie, dobrze nawilża skórę. Marka godna polecenia.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej marki zupełnie nie znam, ale chętnie sobie kupię ten scrub, ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hi! I haven´t tried that brand but the products look interesting. Thanks for sharing.
    I hope you´ll visit my blog soon. Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  15. wiele dobrego słyszałem na temat kosmetyków tej marki, ale bliższego kontaktu z nimi nie miałam. Ten peeling wygląda obłędnie! Po prostu muszę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się ta seria kosmetyków u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty