Jesienny look z Bonprix

Jesień rozgościła się na dobre. Dlatego zmiana garderoby musiała nastąpić. Jednak ze względu na to, że lubię sukienki nie mogłam sobie odmówić takiej w jesiennym wydaniu. Zdecydowałam się na piękną sukienkę z bonprix. Motyw jesienny, z pięknymi liśćmi w modnym brązowym w tym sezonie kolorze. Do tego długi kardigan w beżowym kolorze. Wygodne botki i zestaw gotowy. Sukienka jest na tyle "elastyczna" w doborze okrycia wierzchniego, że nawet z trenczem/płaszczem wygląda świetnie.

Jeszcze kilka słów o sukience, bo jak ją zobaczyłam na stronie internetowej, to wiedziałam, że muszę ją mieć. Zachęcił mnie jej krój, kolor i print. Bo można nosić bez paska jako luźną, a także z paskiem i ta forma także jest luźna oraz elegancka. Fikuśne rękawy również dodają jej uroku. Oszalałam na jej punkcie. Zresztą miałam nie mały dylemat, bo sukienki jakie pojawiły się ostatnio w Bonprix totalnie wpadły mi w gust i ciężko zdecydować się na jedną:)

Swetrów nigdy dosyć, a szczególnie takich jak ten typ kardigan. Bo jak to jesień bez swetra? Nie możliwe! Lubię otulać się takimi ciepłymi i może nie uwierzycie, ale w mojej szafie nie ma długiego swetra w beżowym odcieniu. Dlatego wybór padł na ten. Swetry jesienią to zdecydowanie must have!

Przy zamówieniu zawsze wrzucę coś do domu. Tym razem zdecydowałam się na dywanik ze sztucznego futerka w naturalnym kolorze. Idealnie pasuje do mojego wnętrza. Zresztą w każdym będzie. Mam już drugi taki dywanik tylko z innym włosiem i bardzo dobrze się sprawdza. Jakość jest na wysokim poziomie.

Lubicie sukienki jesienią czy wolicie swetry i jeansy?

Komentarze

Popularne posty