Czarny pikowany płaszcz

 Zima w pełni. Śniegu mamy mnóstwo jak przystało na góry. A wiadomo, że tu chłodniej niż w mieście. Dlatego dobrze mieć dobrą i ciepłą kurtkę. Chcę Wam pokazać jaką zamówiłam w Bonprix. Choć oczywiście w obu przypadkach się sprawdzi. A szczególnie u tych co lubią mieć dłuższe kurtki i ciepło za plecami.



Wybrałam tę kurtkę można nawet rzecz taki płaszcz. Ponieważ lubię ciepło za plecami i staram się, by zawsze było mi z tej strony ciała ciepło. Dlatego cenię sobie dłuższe kurtki, płaszcze za pupę. A przede wszystkim też takie, które mają futerko na kapturze. A także bardzo lubię pikowane kurtki. I ta oczywiście spełnia moje wymogi. miałam dylemat, gdyż w oko wpadła mi jeszcze inna. Ale problem rozwiązał się szybko, gdyż nie posiadała futerka na kapturze. 

Zamówiłam rozmiar 38. Choć nosze 36. To jednak mam więcej miejsca na grubszy sweter. Płaszcz na zdjęciu w sklepie wygląda inaczej. Jest bardziej taki nadmuchany. Jednak taki nie przyszedł i bardzo się cieszę z tego powodu. Ryzyko zamówienia go było. Jednak się opłacało. I cieszę się, że go podjęłam. A gdyby się tak nie stało to zawsze w sklepie można zrobić zwrot. U mnie wcale się to nie zdarza. 

Jak się Wam podoba płaszcz? 

Do casualowych codziennych wyjść jest zdecydowanie odpowiedni. 

Komentarze

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty