Isana Professional, Szampon i maska do włosów mocno zniszczonych i łamliwych

Isana Professional to trochę lepsza wersja samej Isany. I dziś chciałabym Wam przedstawić dwa produkty, które godne są zakupu w mojej ulubionej drogerii Rossmann. To szampon i błyskawiczna maska do włosów mocno zniszczonych i łamliwych.

Zaczniemy od szamponu, bo przecież to pierwszy krok, aby doprowadzić włosy do lepszego wyglądu, a chociażby je oczyścić.
Cała seria Anti-Haarbruch jest w fioletowej, wręcz lawendowej tonacji. Linia zawiera keratynę, proteiny pszenicy i pantenol.

Szampon do włosów mocno zniszczonych i łamliwych. Shampoo Anti-Haarbruch
Szampon dostajemy w bardzo miękkiej tubie stojącej na głowie. Szampon posiada gęstą perłową konsystencję. Dobrze się pieni i spłukuje. Ślicznie pachnie słodko i kwiatowo, ale nie jest to tak oczywisty owocowy zapach. Bardziej z domieszką elegancji i staranności zapachu profesjonalnego szamponu.
Szampon dedykowany jest osobom, które maja włosy mocno zniszczone i łamliwe. Faktycznie włosy lepiej wyglądają po jego zastosowaniu. Są lekko odbite od nasady, nie puszą się, ani nie elektryzują. Zdecydowanie wyglądają na mocne i zdrowe, a w dodatku pięknie lśnią. Szampon dobrze oczyszcza włosy, nie skleja ich, nie powoduje też łupieżu, ani żadnych podrażnień.
Szampon zawiera w sobie kreatynę, więc włosy są cudownie miękkie i gładkie, łatwo się rozczesują, są elastyczne i sypkie. Włosy są wzmocnione, ale nie obciążone. Włosy nie łamią się.

Błyskawiczna maska do włosów mocno zniszczonych i łamliwych. Soforthilfe Haarkur Anti Haarbruch
To maleństwo zawiera 20ml, a potrafi tyle osiągnąć. To kremowa maska, która w błyskawiczny sposób naprawia włosy. Szybko wchłania się we włosy, które momentalnie ją wpijają. Zostawia na włosach przyjemną warstwę, którą z łatwością można spłukać.
Pachnie trochę inaczej jak szampon, bardziej ziolowo. Zapach jest krótkotrwały,ulotny.

Błyskawiczna maska to faktycznie szybki sposób na poprawę wyglądu włosów. Zdecydowanie natychmiastowo po 60 sekundach dostajemy mega gładkie i miękkie włosy, które wyglądają zdrowo, błyszczą się. Lepiej się układają, rozczesują. I są nawilżone, oraz mniej narażone na uszkodzenia. Nie łamią się. Wydaje się, że w tak krótkim czasie nic takiego nie nastąpi, jednak dzięki zawartości keratyny możemy cieszyć się tą obiecaną wygodą na włosach.
Moje włosy od dłuższego czasu nie są podcinane, a końcówki wciąż wyglądają na zdrowe i mocne. Nie łamią się i nie niszczą. Stosowanie takiej serii do tego typu problemu zdecydowanie wnosi wiele w pielęgnacji.

Duet do włosów zniszczonych i łamliwych zdecydowanie sprawdził się na moich włosach. Z ochotą sięgam po te produkty. Znaczy sięgałam, bo maska również jak błyskawicznie działa tak błyskawicznie się skończyła. 
 
Warto je spróbować, tym bardziej, że ceny nie są wygórowane, (maska, 2,99zł/20ml, szampon 8,99zł/200ml, a kosmetyki dobrze dostępne.

Komentarze

  1. Już dawno nie używałam kosmetyków Isany, kiedyś miałam taką małą tubeczkę z maseczką, ale chyba w złotym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To idealny duet dla moich włosów a cena mega pozytywnie mnie zaskoczyła.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam produkty Isany. Za niewielkie pieniądze otrzymujemy super jakość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam przede wszystkim produkty dobrane przez mojego fryzjera, ponieważ rozjaśniam włosy wymagają wzmożonej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy wcześniej nie stosowałam kosmetyków tej firmy, jakoś byłam do nich uprzedzona. Jednak po twojej recenzji wiem, że warto poznać te kosmetyki bliżej, mogą zdziałać z moimi włosami bardzo wiele.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam te odżywkę, dla mnie świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę przetestować ten duet, bo moje włosy to koszmar!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię te markę i cena jest zdecydowanie na plus

    OdpowiedzUsuń
  9. ta maska mocno mnie zainteresowała, szkoda, że pojemność jest tak mała, moje włosy są zniszczone i suche, niestety rozjaśniam je

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiedziałam, że z Isany są takie maski. Będę musiała kiedyś wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie po drodze mi z kosmetykami tej marki i rzadko po nie sięgam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię produkty isany mają fajne perełki w swojej ofercie.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie znam ale slyszalam ze są tanie i dobre

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ,znam ich ale teraz w koncu moge powiedzieć, ze moje wlosu nie sa mocno zniszczone i lamliwe, chociaz bardzo mnie interesuja te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę się za tą maską koniecznie rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam inny kosmetyk tej marki i jest ok.

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej ekspresowej maski bardzo chętnie bym skorzystała :) Szampon jednak ma jak dla mnie trochę zbyt lejącą konsystencje. Ale te kosmetyki mają piękne opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam markę, jednak jeszcze nie miałam okazji przetestować tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubię kosmetyki tej marki!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, Bambi xx

    OdpowiedzUsuń
  20. O prosze ;) nigdy nie mialam nic do wlosow z tej firmy wiec fajnie ze sie sprawdzily:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dawno nie kupowałam nic Isany. Może czas to zmienić?!

    OdpowiedzUsuń
  22. Kupię sobie tą maskę ;) Szampony dla mnie mają po prostu oczyszczać, ale lubię własnie takie nawilżające maski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja chyba nigdy nie miałam kosmetyków do włosów tej marki ;P

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam kosmetyki Isany do włosów, więc i po te na pewno sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Za taką cenę to chętnie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam te produkty i niestety mi sie nei sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. Akurat tych produktów z Isany nie miałam. Będę musiała wypróbować. Kosztują niewiele, a skoro są dobre to trzeba sprawdzić na swoich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam tą małą maskę i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ciekawa jestem jakby się u mnie sprawdziły te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ceny faktycznie bardzo przystępne. Chętnie kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Po markę Isana sięgam bardzo często, zawsze w Rossmanie coś mi wpadnie do koszyka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty