Perfumy dla niej i dla niego: Vabun, Sport i Vabun for Lady No1

Wspaniały mężczyzna i piękna kobieta muszą pachnieć nietuzinkowo. Dlatego odpowiednie zapachy łączą ich. Być jak Małgorzata Rozenek i Radosław Majdan? Czemu nie, oby tylko zapachy odpowiadały. Ale nie może być inaczej. Stworzenie tak mocnych, intensywnych zapachów to wielkie przebicie się na rynku kosmetycznym.
Męskie wersje to totalne kusiciele. Uwielbiam jak mąż pachnie nimi. Na jego skórze to po prostu uwodzicielski, bardzo kuszący zapach, wręcz sexy, który mnie totalnie pobudza. Od dawna kusi mnie nim Pako Lorenete, o których pisałam <<tutaj>>
a teraz przyszła pora na Vabun Sport. Tutaj nie ma podziału, która woda lepiej pachnie. Obie to kwintesencja męskości. Wspaniałej charyzmy, mocnego charakteru, pewności siebie i męskiego zapachu. Nuty zapachowe wręcz idealne. A są tu nuty kardamonu, drzewa sandałowego, piżma oraz ambry. Choć Pako Lorente jest subtelniejsza, a Sport mocna to w zależności od chwili, czy ochoty użycia pachną nieziemsko. I każdy Pan pewny siebie będzie to wiedział.
Zapach dedykowane dla mężczyzn kochających sport, aktywność, którzy nie boją się podejmować wyzwań i dążą do celu. Zwał jak zwał, dla mnie zapach boski jako kobiety, która ceni sobie piękny zapach na skórze męża. W tym przypadku jedno kiwniecie męża i jestem jego, tak mnie zniewala. Naprawdę boski. Tym bardziej, że zapach długo utrzymuje się na ciele, pięknie rozwija podczas aktywności, nagrzania skóry i ciekawie miesza się z nią. Co sprawia, że się jest atrakcyjnym.
W dodatku piękny flakonik z fotografią uwiecznia całość i pokazuje swoją moc. Zawiera 100ml wody.
Fajnym dodatkiem do perfum są żele. Tutaj mamy do czynienia z perfumowanym żelem Vabun gold
Żel nie tylko zaskakuje zmysłowym, męskim i intrygującym zapachem, ale także i gęstą konsystencją, która świetnie się pieni, łatwo spłukuje.
męską skórę otacza zapach truskawki, ananasa, jabłka, kminku, gałki muszkatołowej, piżma, jaśminu, cynamonu i cytrusów. 
Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę, odświeża ją, dodaje energii, chęci.  Zapach długo pozostaje na skórze. Można od razu wyczuć, że to lepsza półka "żelowa".

250ml kosztuje raptem 10zł! 
Vabun nie pozostaje obojętne na wdzięki kobiet. Seria specjalnie stworzona przed duet Rozenek-Majdan. Vabun for lady No1
To kategoria kwiatowo-leśno-orientalna
Nuty głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuty serca: irys, jaśmin, paczula.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.
Zapach jest słodki, lekki, pełen świeżości, a całość otacza mocna nuta piżma. Kwiatowe i leśne buty wiodą prym.
Zapach bardzo długo utrzymuje się na skórze. Od wczesnego ranka do późnego wieczora.
Ładny, nietuzinkowy, bardzo charakterny, nadaje się na wiele okazji.
Zapachy Vabun to wody pełne pewności, chęci pokazania się, wybicia z tłumu. Zdecydowanie wyróżniają się na tle innych, zaskakują długotrwałością i pięknym zapachem, który na każdej innej skórze wspaniale się rozwija, ukazuje pazur.

Obie wody to koszt 95zł/szt. vabun.pl

Komentarze

  1. Damskich nie miałam, ale te męskie sa piękne.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem bardzo ciekawa tych zapachów, może jak będę w Polsce uda mi się je gdzieś powąchać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam No 5 Też pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Złoty Vabun męski pachnie ładnie. Reszta to takie nijakie pachnidełka.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama miałam przyjemność testowania tych produktów, zapach damski bardzo mnie urzekł!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi Boho

    OdpowiedzUsuń
  6. Będę musiała koniecznie kupić zarówno dla siebie jak i swojego chłopaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój chłopak miał kilka flakonów VABUN, bardzo przyjemne zapachy. ja niestety nie miałam okazji jeszcze poznać damskiego wariantu Lady

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam wiele razy o tych perfumach, aż jestem ciekawa ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam już kilka razy o tych zapachach, ale nie miałam pojęcia że żel pod prysznic dla mężczyzn jest taki tani. Myślałam, że z 30 zł a tu proszę :) Muszę kupić mężowi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za nie całe 30zł, a dokładnie 28zł masz wszystkie trzy komplet. Tez mnie zdziwiła cena, ale jednak ucieszyła http://www.vabun.pl/produkt/zestaw-zeli-classicgoldsport/

      Usuń
  10. Ciekawe czy u mnie byłyby trwałe

    OdpowiedzUsuń
  11. Totalnie nie znam firmy, ale ja jestem słaba w zapachach :) Wybieram tylko po tym który mi się podoba i nie pamiętam nigdy nazw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Damskie są dla mnie zbyt mocne - kojarzą mi się z Panią około 40 lat. Męskie to mooj hit - kocham ten aromat - działa na mnie niesamowicie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż uwielbia ten zapach sport! Ja w sumie też, bo pięknie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Vabun Sport jest faktycznie taki jak opisujesz, jest po prostu nieziemski :) to nasz ulubiony zapach, mąż często do niego wraca :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo jestem ciekawa tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kompletnie nie znam tej firmy, ale chętnie poznam nowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  17. musza naprawdę ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mąż miał męskie i były całkiem przyjemne, a damskich nie znam kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O ile męski perfum i żel bardzo mi się podoba, to damska wersja z czasem zaczęła być dla mnie zbyt drażniąca

    OdpowiedzUsuń
  20. Jeśli te zapachy wyróżniają się na tle innych perfum to z chęcią je poznam :) Zarówno w wersji damskiej jak i męskiej dla mojego faceta :) Szukam perfum na lato które mnie zadowolą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Vabun sport dla facetów jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam okazję testować te produkty i o ile zapach damski nie przypadł mi do gustu, tak męskie warianty sztosik <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie było mi dane poznać jeszcze perfum tej marki, choć są kuszące

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz spotykam sie z zapachami tej firmy ;) ale buteleczki maja ladne

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam zapachów ale widziałam u kilku dziewczyn i chwalą...

    OdpowiedzUsuń
  26. To ja też chcę tak pachnieć 😁

    OdpowiedzUsuń
  27. Męskie pachną obłędnie mój ukochany używał i był bardzo zadowolony. Jeden zapach przypominał mi zapach z sieciówki stradivardius ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo lubię te perfumy. Pachną obłędnie. Wersja dla mężczyzn też mi się podoba. Mój ukochany jest z nich zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  29. No 1 nie lubie ale no 5 to mój hit

    OdpowiedzUsuń
  30. Z opisem męskich zdecydowanie się zgadzam. Gdy mój mąż się nimi popsika to także nie mogę przejść obok niego obojętnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam zapachy tej firmy za równo te męskie jak i damskie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Perfumy muszą być świetnie, nie miałam ich ale dużo osób poleca!

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapach No1 dla pan trafia w moj gust jesli chodzi o nuty zapachowe ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty