L'biotica, Biovax, Caviar, Intensywna regeneracja i odżywienie dla włosów

Luksusowa seria kosmetyków do włosów glamour z kawiorem to seria do włosów potrzebujących intensywnej regeneracji i odżywienia z linii Biovax caviar.

Same opakowanie i kolorystyka są bardzo eleganckie, luksusowe i kojarzą się na bogato. Wspaniały design złoto-czarny zwraca uwagę, wręcz przyciąga. 
 
Zapach serii Caviar jest nieziemski złote lagi i kawior, a w oleo-kremie oleje indyjskie moringai tamanu to zapachy iście ekskluzywne. Włosy pachną bajecznie i wytwornie jak z drogiego salonu fryzjerskiego. Zapach utrzymuje się dosyć długo na włosach, ciągle czuje tę piękną nutę kosmetyków.
Fają nowością z tego zastawu jest odżywczy oleo-krem, który posiada lekką, kremową konsystencję, która fajnie się wchłania we włosy i nie przetłuszcza je, nie obciąża swoją mocą olejków.
Oleo-krem to nowy wymiar w pielęgnacji włosów. Połączenie najlepszych olejów z kremową konsystencją, która nie obciąża włosów, a idealnie je odżywia. Włosy są cudownie miękkie, gładkie, przyjemnie w dotyku, a przede wszystkim nawilżona i odżywione. Włosy są ujarzmione, nie puszą się, ładnie lśnią, wyglądają na zdrowe, a przede wszystkim ujmująco pachną. Najlepsze jest to, że szybko można zobaczyć efekty przy włosach suchych, które aż się proszą o taką troskę, taki luksus.

Jednak nie można przejść obojętnie obok regenerującej odżywki w piance.
Puszysta, gęsta pianka, którą moje włosy wpijają, wręcz wsysają. I może to być nieskończona ilość, a włosy i tak nie będą tłuste, ani oklapnięte. Ta lekka formuła pianki powoduje, że moje włosy ją lubię. Zresztą nie od dziś, nie od tego tylko produktu polubiłam pianki do włosów. 
Moje włosy są cienkie, lubią zbyt mocno się obciążać, dlatego taka pianka jest dla nich idealna.
Włosy są intensywnie nawilżone, odżywione, pełne blasku. A także miękkie, gładkie, przyjemne w dotyku, fajnie elastyczne i ujarzmione.

Na koniec zostawiłam intensywnie regenerującą maseczkę do włosów. Dzięki niej można szybko zregenerować włosy i poprawić ich wygląd.
Posiada gęsta, kremowa konsystencję, jakby perłową, a w niej zatopione czarne drobinki kawioru.
Maseczka działa podobnie jak produkty wyżej, jednak szybciej je zmiękcza, wspomaga wysuszone włosy, ale także i chroni je na dłużej. Kompleksowe działanie sprawia, że włosy odzyskają dawny blask i piękno. Idealna podczas farbowania włosów, gdy włosy są suche i szybko można je połamać, a dzięki niej dostaję tak silną dawkę odżywienia. I także szybsze efekty. W dodatku maska chroni nasze włosy przed fotostarzeniem i płowieniem koloru.

Czarny kawior i złote algi w pielęgnacji moich włosów okazały się idealnym wyborem. Włosy zyskują wspaniałe nawilżenie i odżywienie, są ujarzmione, pełne blasku i zdrowia. I to mi się podoba. Lubię sprawiać im taki luksus, a ta seria zdecydowanie im to daje. Nie można przejść obojętnie obok opakowań, ale także i koło zapachu i działania jakie dają. Moim ulubieńcem jest pianka, jednak jak potrzebuje większej dawki intensywnego odżywienia czy szybkiej regeneracja to zdecydowanie maska się sprawdza, a oleo-krem to także pewniak przy pielegnacji włosów.
Pokochałam tę serię od pierwszego spróbowania i wiem, że będę do niej często wracać.Co tu dużo pisać produkty się sprawdzają, działają poprawnie na moich włosach. Kuszą wyglądem i zapachem oraz nie zawodzą.

O tej serii lub zobaczyć co jeszcze wchodzi w skład można poczytać lbiotica.pl/biovax-glamour

Komentarze

  1. Skusiłaś mnie tą serię a szata graficzna piękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Za sam zapach bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej serii maiłam jedynie odżywczy oleo-krem i byłam bardzo usatysfakcjonowana z efektu końcowego. Teraz mam ochotę na maskę.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię firmę Lbiotica więc może i te produkty by się u mnie sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię kosmetyki do włosów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tej serii miałam oleo-krem :) Bardzo dobrze mi sie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Własnie kończy mi się oleo krem tej firmy i już wiem, że kupię kolejny, bo działa świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam odżywkę z tej firmy i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczna linia, miałam ten oleokrem i też byłam zadowolona :) chętnie poznałabym pozostałe produkty

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemna seria do włosów. Z chęcią wypróbowałabym ją

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam oleokrem i piankową odżywkę, teraz ciekawi mnie maska

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam produkty do włosów od tej firmy! Mam kilka odżywek i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  13. Tej serii Biovax jeszcze nie miałam, ale nadrobię zaległości ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takiej odżywki w piance jeszcze nie widziałam, chętnie na nią się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ich produkty bardzo mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z tej serii miałam oleo-krem, który idealnie sprawdzał się na moich włosach

    OdpowiedzUsuń
  17. Z tej serii miałam oleokrem i świetnie się sprawdzał. A ten piękny zapach pamiętam do dziś. Muszę wypróbować pozostałe produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię tę markę, więc chętnie przetestuję :)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. znam ta serie i ten zapach jest cudny.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajna jest ta linia kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  21. Znam firmę ale jeszcze nic nie używałam .

    OdpowiedzUsuń
  22. Chetnie siegne bo szata graficzna mnie kusi

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajnie jest móc poznać całą serię kosmetyków i zafundować włosom kompleksową pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię ich produkty do włosów, miałam okazję poznać m.in oleo-krem i maskę , ale wybrałam linię diamond.

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam zupełnie kosmetyków tej firmy. Jednak wiem, że mogą pomóc moim suchym i zniszczonym włosom. Koniecznie muszę wypróbować tę serię. Opakowania wyglądają fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. Już same opakowania bardzo kusza żeby sięgnąć po te produkty

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny zestaw. Chętnie zastosowałabym go do moich włosów. Ciekawa jestem czy u mnie też by się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń

  28. Twój artykuł skusił mnie na zakup!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty