BasicLab, Anti-Perspiris, Specjalistyczny antyperspirant 48h

BasicLab znane są ze świetnych szamponów i odżywek do włosów, jednak taki duet przedstawię Wam za kilka dni, a teraz pora na antyperspirant. BasicLab tworzą dermokosmetyki naturalne, więc na pewno zainteresują większość z Was. Dzisiejszy temat to pocenie się i mowa tu o nadmiernym poceniu się. Nie jest to wcale temat tabu, tym bardziej w tych czasach, gdzie cenimy sobie szybkość, intensywność życia, to muszą nam towarzyszyć antyperspiranty, blokery potliwości. W ofercie firmy znajduje się gama kosmetyków Anti-Perspiris, która ma na celu walkę z poceniem się.
Antyperspirant 48H tresowałam i nadal testuję na wszelkich możliwych kategoriach i dziedzinach życia, aby wydobyć z niego wszystko co się da. Zaskoczeniem jest, że produkt okazał się bardzo skuteczny. Czego w ogóle się nie spodziewałam. Myślałam, że będzie to kolejny antyperspirant, który trzeba będzie wzmacniać czymś dodatkowym jak bloker na noc. Jednak okazał się godnym przeciwnikiem potu i pokonał go. Bo przecież to specjalistyczny produkt ochronny przeciw poceniu się.
Standardowe opakowanie w formie roll-on (tzw. „kulki”), zawiera 60ml płynnego, choć gęstego preparatu ochronnego. Na zdjęciu widać, że jest on mlecznego koloru, jednak na skórze jest bezbarwny i nie zostawia śladu.
Pachnie bardzo przyjemnie, delikatnie i zaskakująco. Prześlicznie. Słodko i kwiatowo.
Antyperspirant 48H to skuteczny bloker potu. Doskonale chroni skórę przed potem, nie brudzi ubrań. Przyjemnie pachnie. Skóra jest odświeżona, czysta, pachnąca i świeża. Cieszy mnie tak mocne hamowanie potu, nie jest to 48 godzin, ale na cały dzień mi wystarcza. Zapach powoduje, że dzięki niemu nie ma brzydkiego zapachu.
Na plus zasługuje ekstrakt z aloesu, więc po depilacji śmiało go używam, bez obawy o pieczenie, czy podrażnienie. A przy okazji skóra jest nawilżona i nie odczuwamy dyskomfortu typu swędzenie.
Antyperspirant szybko schnie i dzięki temu nie zostawia plam na ubraniach.

Jestem mile zaskoczona i zadowolona, że tak dobrze się sprawdza. Fajnie, że to dermokosmetyk naturalny, który zapewnia skuteczne działanie. Jest komfort odświeżenia, pełna ochrona i ładny zapach. Warto kupić taki dermokosmetyk ochronny.

W ofercie dostępny są jeszcze dwie wersje 24h i 72h.
Kosztuje ok.23zł/60ml, dostaniecie go w aptekach

Komentarze

  1. akurat szukam dobrego antyperspirantu :D muszę go wypróbować na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo wydaje się super :) wolę antyperspiranty w kulce, więc może by się u mnie sprawdził :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoją estetykę zdjęć. Zawsze są bardzo przyjemne dla oka. Co do samego produktu, to go nie znam. Rzadko kupuje tego typu produkty w aptece. Raczej decyduje się na tańsze, drogeryjne antyperspiranty.

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę koniecznie spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  5. super, nie spodziewałam się, że będzie aż tak dobry :) chętnie się na niego skuszę bo cena również jest przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem ciekawy czasami lubię mieć taki produkt w torebce.

    OdpowiedzUsuń
  7. Je nie stosowałam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w zapasach wersję na 24h:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Będe musiała go kiedyś kupic. Musi miec cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Preferuję spraye bo lepiej się u mnie sprawdzają. Tej marki nie znam w ogóle, ale bardzo chętnie się z nią zapoznam

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jestem zaskoczona tak dobrą skutecznością :) Bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem tego antyperspirantu bardzo ciekawa. bo jestem wymagająca jeżeli chodzi o te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. markę kojarzę właśnie z kosmetyków do włosów, ten antyperspirant to zaskoczenie, tym bardziej że jest łagodny dla skóry po depilacji

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam wersję 72 h bo ja potrzebuję mocniejszej ochrony. Przepięknie pachną ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z BasicLab bardzo polubiłam szampony. Antyperspirant też chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie stosowałam nigdy tego produktu ale to pewnie dlatego że nie bardzo przepadam za produktami w kulce

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta marka ma same ksometyki które są skuteczne i mają świetny skład.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawy jest. Ja co jakiś czas zmieniam antyperspirant, może następnym razem skuszę się na ten.

    OdpowiedzUsuń
  19. własnie zmaierza go poznac na sobie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie mi się skończył mój, i mam chęć na coś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Skoro taki skuteczny to wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa jestem jakby się on u mnie sprawdził. Bo rzeczywiście fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Niedawno miałam okazję go poznać. Sprawuje się on zadziwiająco dobrze. Chętnie poznam pozostałe kosmetyki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go ale rzadko sięgam po kulki i tak sobie czeka na użycie

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty