Farmona, Jantar, Duet do ciała z esencją bursztynową i platyną Dna Repair.

W ofercie Farmony linii Jantar pojawiły się nowości z esencją bursztynową i platyną, złotem oraz srebrem. Jest to szlachetna pielęgnacja skóry wymagającej. Moc kamieni i metali szlachetnych zamknięta w  linii do pielęgnacja ciała i dłoni, która walczy z oznakami upływającego czasu, lączy ze sobą wszystko to co najlepsze. Są tak kuszące, że ciężko obok nich przejść. Nie znam wszystkich, jednak przedstawiam Wam dwa kosmetyki z esencją bursztynową i platyną.
Jestem wielką fanką Jantar, a nowości do ciała to jak najbardziej moja kategoria. Tym bardziej, że zazwyczaj Jantar stosowałam do włosów.


Regenerujący olejek pod prysznic i do kąpieli, z esencją bursztynową i platyną Dna Repair.
Dostajemy go w dużej butli z pompką, która zawiera 400ml gęstego, przeźroczystego olejku w żelu. Nie jest zabarwiony to tylko opakowanie tak działa. W konsystencji zatopiony jest migoczący shimmer. Daje piękny efekt lekko opalizujący. Ma kojarzyć się właśnie z bursztynem i platyną. Jednak na ciele nie zostaje. Forma olejku w żelu, brak tłustej warstwy. Nic kompletnie nie przypomina tłusty lepki olejek. Olejek pieni się, wytwarza przyjemną puszystą pianę, która otula skórę szlachetnymi składnikami. Cudowna wersja.
Pachnie bardzo ładnie. Wiem, że Wam nic to nie mówi. Wersja delikatna, jednak zapach na tyle jest wyczuwalny, ze można poczuć jego słodycz, lekkość. Zupełnie nie wiem do czego go porównać.
Regenerujący olejek pod prysznic i do kąpieli, z esencją bursztynową i platyną to produkt idealny do skóry suchej i normalnej. Olejek delikatnie oczyszcza skórę, pielęgnuje. Skóra jest miękka i gładka oraz nie wysuszona, gdyż lekko ją nawilża. Nie jest to mocne nawilżenie, ale na tyle odpowiednie, aby skóra nie była wysuszona. Mimo to warto zastosować balsam. I tak też robię:)

Regenerujące serum S.O.S do rąk z esencją bursztynową i platyną. Dna Repair.
Serum dostajemy w mniejszym opakowaniu 100ml, również z wygodną i higieniczna pompką. Zawiera gęstą, kremową konsystencję, która dłużej się wchłania. Wymaga doskonałego rozprowadzenia. Nie zostawia na skórze tłustej, ani lepkiej warstwy, wchłania się do matu. Jednak na skórze zostaje przyjemny ochronny regenerujący film.
Pachnie bardziej intensywnie niż olejek wyżej. Jego zapach podkreśla swoją wyrazistość. Jest słodki, kwiatowy. Bardzo przyjemny.

Regenerujące serum S.O.S przynosi ulgę skórze wymagającej nawilżenia i regeneracji, aby przywrócić im miękkość i sprężystość. Fanatycznie nawilża, wygładza. Można to szybko odczuć. Skóra jest miękka, gładka i sprężysta. Serum do dłoni to taki szybki kompres działający naprawcza. Przynosi ulgę suchym i szorstkim dłoniom, poprawia ich wygląd, wzmacnia i ujędrnia.
Olejek do kąpieli, jak i serum do dłoni z esencją bursztynową i platyną to  produkty z serii Jantar, które sprawdzają się u mnie wyśmienicie. Jestem ogromnie zadowolona z efektów jakie otrzymałam. Piękne opakowania, boksie zapachy i skuteczność działania to ich wyróżnia. Pielęgnacja nimi to czysta przyjemność. W dodatku są bardzo wydajne i kosztują nie wiele.

Regenerujący olejek pod prysznic i do kąpieli, to koszt ok.14zł/400ml w sklep.farmona.pl
a serum S.O.S do dłoni nie wiele, bo tylko 9,50zł/100ml w sklep.farmona.pl 

Komentarze

  1. ooo podobają mi się te nowe produkty. chciałabym je poznać, opanowania świetnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam balsam do dłoni z tej serii i sprawdza się bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O myślałam, że jantar to tylko produkty do włosów, a tu niespodzianka : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam ich wcześniej i bardzo mnie zaciekawily, więc jak tylko je spotkam, to napewno kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bursztyn jest świetnym składnikiem kosmetyków i takie nowości mnie kuszą

    OdpowiedzUsuń
  6. Prócz wcierki do włosów nie miałam nigdy żadnego produktu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek chętnie bym kupiła. Lubię taką formę produktów pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki z Jantaru znam bardzo dobrze i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zamierzam sobie kupić wcierke z Jantara, już raz miałam jednak niestety coś było nie tak z aplikatorem ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. O, jakie ciekawe nowości. Olejek chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego wieczoru, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jakos nie moge sie przekonac do tych produktow... mam juz ktorys z kolei i... szału nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
  13. dużo słyszałam dobrego na forach o tych produktach jantar :)

    Zapraszam na mój blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam od nich jakiś zestaw i nie przypadł mi do gustu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam produkty od nich z chęcią i te bym poznała.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam wcierkę do skóry głowy i byłam zadowolona z efektów. Tych produktów nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam do tej pory wcierkę do włosów i bardzo fajnie się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. O dobrze wiedzieć, że wyszły takie nowe produkty, serum do rąk mnie zaciekawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  19. to serum do dłoni bardzo mnie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam kilkukrotnie wcierkę i ją kochałam, a a tych jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię ich kosmetyki do włosów więc chętnie sprawdzę i te do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kosmetyki z jantarem do włosów ale oddałam znajomej ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty