BasicLab, Szampon i odżywka do włosów cienkich

BasicLab w swojej ofercie posiada 9 gam szamponów dedykowane do różnych problemów włosów i skóry głowy. Sama zdecydowałam się na linię do włosów cienkich
 
Oba produkty dostajemy w formie wąskiej, okrągłej i wysokiej tubce, które posiadają pompki. Jak zwykle jest to wygodna forma aplikacji, ale także i higieniczna. Oraz taką samą pojemność 300ml.
Szampon posiada przeźroczystą, żelową konsystencję, która trudno się pieni. Myślałam, że to wada, jednak później doczytałam, że jest to produkt niskopieniący się. Łatwo się spłukuje.
Delikatnie pachnie, praktycznie słabo wyczuwalny zapach. Nie zostaje nawet ślad po nim na włosach. Ot! zwyczajny zapach.
Szampon do włosów cienkich dobrze oczyszcza włosy i skórę głowy. Dobrze odświeża włosy, odbija je od nasady. Stają się lekkie, mają lekko zwiększoną objętość. A wszystko przez „zawarte w szamponie antyoksydanty i pogrubiające włosy polimery, które wzmacniają i odżywiają łodygę włosa”.
Do tego łatwo się układają, nie puszą się. Włosy są miękkie, gładkie, przyjemne w dotyku, wyglądają zdrowo i lśnią.
Szampon nie powoduje łupieżu, ani swędzenia skóry, żadnych podrażnień. Lubię takie szampony, które można też stosować na szybko, bez dodatku odżywki.
Odżywka posiada gęstą, kremową konsystencję. Dobrze się wchłania. Pachnie bardzo ładnie, lepiej niż szampon. Troszkę więcej go czuć.
Odżywka do włosów cienkich świetnie wygładza włosy, nie jest to działanie obciążające je. Włosy wyglądają dobrze, bez oklapu i nie puszą się. Lubię taka lekką pielęgnację, która poprawia jakość włosów, ale ich nie obciążając. Włosy są bardzo miękkie, gładkie, dobrze się układają, nie elektryzują. Ładnie wyglądają, są zdrowe i nawet odżywione. Co poprawia ich jakość.

Teraz już wiem, że są to godne dermokosmetyki do włosów, nawet tych cienkich jak moje. Polubiłam się z nimi bardzo. I z miłą chęcią będę do nich wracać. Można cieszyć się lekkością w duecie z efektem dobrze odbitych od nasady, sypkich i przyjemnych w dotyku włosów.
Duetu dermokosmetyków musicie szukać w aptekach, natomiast na stronie producenta jest link, gdzie można kupić internetowo basiclab.pl/wlosy-cienkie tam też można poznać ceny.

Komentarze

  1. chciałabym sobie wypróbować ten duecik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprawdzie nie wiem jak u mnie by się sprawdziły, ale opakowania okrutnie mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że to duecik w sam raz do moich włosów, które ostatnimi czasy też zrobiły się jakieś cienkie. Z szamponami, które nie wytwarzają piany miałam już styczność, dziwnie się trochę nimi myje włosy, ale jeśli ich skład jest dobry i przekłada się na dobre działanie to można się szybko przekonać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią kupię ten zestaw! Moje włosy są cienkie i myślę, że będzie fajne testowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wyprobuje bo to cos dla moich wlosow

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej nie mam cienkich włosów ale mimo to chciałabym ten zestaw wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na pewno wybrałabym inną linię bo mam włosy grube ale ta marka bardzo mnie interesuje już od jakiegoś czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo tych produktów można spotkać na instagramie :) może i ja się skuszę :)

    Zapraszam na mój blog urodowy

    OdpowiedzUsuń
  9. już mi wpadły w oko te szampony, ciekawa jestem ich działania

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten duet byłby idealny dla mnie :) Muszę kiedys wyprobowac :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy duet, z chęcią bym używała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam zestaw do włosów farbowanych i planuję niebawem go użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Samo opakowanie jest tak rewelacyjne że juz mam ochotę poznać co kryje się wewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Szata graficzna na plus, składy bardzo przyjemne, ale niestety u mnie się te produkty nie sprawdziły ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Znów kolejne nowości których nie znam, a wyglądają kusząco, póki co zuzywam zapasy szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne produkty ;) i maja ladne opalowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię serię tych kosmetyków pielęgnacyjnych do włosów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja miałam szampon i odżywkę w wersji do wypadających włosów. Ten duet stał się moim hitem, chociaż po pierwszym użyciu myślałam, że nic z tego nie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawy duecik, chętnie po niego sięgne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Słyszałam już wiele dobrego o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty