Foto mix 08/2018

Sierpień za nami, wakacje za nami. Czas to powspominać... 
Było nie tylko ciepło i słonecznie, ale i przyjemnie. Dużo nowinek kosmetycznych, książkowych i wiele innych...
Dodatki pepco, Kik polska, 
nivea.pl
zasmakujradosci.pl
lbiotica.pl 
Avon,
farmona.pl
wydawnictwoalbatros.com 
wydawnictwokobiece.pl
etuo.pl
lazell
czwartastrona.pl 
floslek.pl
Empik 
elfa-pharm.pl
dreamswydawnictwo.pl 

 zoio.pl  rabat -20% z kodem na hasło zakreconyswiatwery18 do zamówień powyżej 100 zł. Będzie on obowiązywał do końca września (tj. do 30.09.18) 
 Z kodem DWWERA macie 15% rabatu na cały asortyment danielwellington.com


 Po więcej i na bieżąco zapraszam na mój profil
instagram.com/zakreconyswiatwery

Komentarze

  1. Bardzo lubie te Twoje posty z całego miesiąca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podobają mi się Twoje foto mixy. Śliczne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam te Twoje mixy ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaale cudne wakacyjne zdjęcia! Wspaniałe! Aż się smutno zrobiło, że wakacje już za nami :(

    OdpowiedzUsuń
  5. fantastyczne zdjęcia, Wasz dom jest bajeczny o każdej porze roku. piękna działka, która na pewno wymaga dużo pracy ale efekt jest jej wart

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham takie fotomixy w twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam również :-) jesteś cudowną osobą. Widać że kochasz życie :-) i że jesteś kochana:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Już tęsknię za wakacjami, szkoda że tak szybko mijają : ) Piekne klimatyczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze zdjęcia bardzo piekne, jestem na tak

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia też jestem pasjonatką fotografii <3
    Zapraszam do mnie http://barwne-stylizacje.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Na bieżąco obserwuje Twój profil na instagramie

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze piękne te Twoje mixy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne są te posty zdjęciowe :) Robisz piękne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze podoba mi się w Twoich zdjęciach to, że nie są takie same... Każde z nich jest inne a jednocześnie super do siebie pasują:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze - moc PIĘKNYCH zdjęć - nie mogę się na nie napatrzeć :)

    P.S KSIĄŻKA,którą wygrałam u Ciebie na IG - jest już u mnie - serdecznie DZIĘKUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jak zawsze podziwiam Twoje zdjęcia i aranżacje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje zdjęcia - piszę Ci to chyba co miesiąc :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne zdjecia Wera! Jusz szukam Twojego insta hihi

    OdpowiedzUsuń
  19. Prze piękne zdjęcia jak zawsze i masa inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne zdjęcia. Ja bym chciała, żeby wakacje jeszcze trochę potrwały.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajny pomysł na taki zbór zdjęć w jednym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak zawsze jestem pod wrażeniem Twoich zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  23. ale masz kolorowy ten instagram kochana

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty