Bielenda, Make up Academie, Magic Water Gold i Terracota

Lato to czas pięknej, złotej i zdrowej opalenizny dlatego warto ją podkreślać i zaznaczać to co najlepsze. Szukając kosmetyków, które uwidocznią i podkreślą wiele zalet ciała w ofercie Bielenda można znaleźć świetne kosmetyki opalizujące mgiełki. Dostępne w 4 wariantach: nude, pink, gold i terracota. Posiadam dwie ostatnie.


Make up Academie, Magic Water Gold- dla efektu Golden Glow Skin
Make up Academie, Magic Water Terracota – dla efektu Glam Bronze
Mgiełki są wielofunkcyjne, nadają się do stosowania na twarz, ciało i włosy. Zdecydowanie jestem fanką używania ich na ciało. Rewelacyjnie podkreślają opaleniznę. Ogólnie to produkt 3w1, do stosowania jako primer czyli bazę pod makijaż, jako rozświetlacz Highlighter, a także jako nawilżacz Moisturizer.
Mgiełki pokrywają skórę drobną perłową mgiełką, szybko schną ale brudzą w koło mieszkanie. Warto pamiętać, aby przed rozpyleniem mgiełki wstrząsnąć je, aby warstwy mogły się złączyć. Mgiełki łatwo się zmywa pod prysznicem, lub płynem micelarnym.
Nie żałuję sobie ich. Cudownie wyglądają na ciele. To podkreślenie opalenizny jest cudownie naturalne, nie przesadzone. Takie jak ma być.
Skóra nabiera promienistości, zdrowego wyglądu i blasku. W odbijającym się słonku wygląda idealnie.
Zapomniałabym dodać, że mgiełki Magic Water magicznie pachną. Jejku co za piękny zapach. Lekki, słodki, bardzo kobiecy. Tylko chodzę i co chwila się nimi psikam. 
Zaletą mgiełek jest również nawilżenie skóry. Nie jest ono mocne, jednak na tyle wystarczające, że skóra nie jest wysuszona. 

Pokochałam je i myślę, że wy także.  

Można je dostać w Rossman, w cenie 18,99zł/szt.

Komentarze

  1. Nie stosuję takich produktów więc nie znam i pewnie nie będę miała okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem ci, że świetnie przyciąga słonko i nawet przydaje się do opalania

      Usuń
  2. Widziałam je na innych blogach. Myślę, że by mi się podobały.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cóż to za ciekawy produkt! Muszę go poszukać i kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tą złotą, niestety po pierwszej aplikacji popsuł się atomizer. :/

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam takie kosmetyki, mam olejki z drobinkami, inne kosmetyki rozświetlające skórę oraz rajstopy w sprayu, chętnie poznam też te produkty

    OdpowiedzUsuń
  6. Te mgielki z pewnoscia do mnie trafia hahaha :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o tych mgiełkach, muszę w końcu się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale będę szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgiełki wielofunkcyjne to fajna sprawa teraz latem gdy gorąco to prawdziwa przyjemność:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam takie rozświetlające kosmetyki, nie widziałam jeszcze tych mgiełek muszę im się przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Te mgiełki chyba wszystkim sie sprawdzają. Musze koniecznie kupic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię takie świecidełka, ciało pięknie wygląda w słońcu

    OdpowiedzUsuń
  13. great post!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    Attracted by your blog content, like your blog, thank you for sharing.
    (づ ̄3 ̄)づ╭❤~

    OdpowiedzUsuń
  14. Te mgiełki to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ciekwie sie one prezentują u ciebie

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię tą złota mgiełke ładnie podkreśla opaleniznę na ciele :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty