CIF - akcja Witaj, Piękna Polsko!

Polska to piękny kraj. Z dnia na dzień staje się piękniejsza. Ostatnią z ciekawych akcji, które pomagają poprawiać wygląd wielu miast jest Cif „Witaj, Piękna Polsko! Pomagają odnawiać wiele miejsc. Wystarczy je zgłosić. Cif zaczęło od sprzątania w domu, a teraz sprząta wiele miejsc.

Nie tylko piękny kraj, ale i wnętrza domu sprawiają, że żyje się lepiej, komfortowo. Wiem, że nie wszystkim się chce sprzątać, ale dzięki temu polepsza się byt.
Mój nowy dom nareszcie jest taki jak sobie wymarzyłam. Piękny, jasny i przestronny. Sprzątam bo lubię mieć czysto. A czysto oznacza dobre samopoczucie.
Jak wspomniałam wyżej Cif nie tylko sprząta domy, teraz też pomaga ogarnąć różne miejsca.
Akcja polega na zrobienia zdjęcia wybranego miejsca, które wymaga renowacji np. zabrudzona fasada kamienicy, zniszczona brama, zaniedbany trakt spacerowy itp. Później wchodzimy na stronę www.witajpieknapolsko.pl dołączamy zdjęcie i wypełniamy krótki formularz zgłoszeniowy. Jeśli zgłoszone miejsce przez nas znjadzie się na liście półfinalistów akcji Cif mobilizują rodzinę, sąsiadów, znajomych, by na nie zagłosowali. A później miejsce z największą ilością głosów zmieni się nie do poznania. A dla tych, których miejsca znalazły się na liście półfinalistów, marka Cif przygotowała niespodziankę – zestawy swoich środków czystości.

Marka Cif liczy na większy odzew niż ostatnio. Warto wyłapywać takie miejsca i odnawiać je, gdy jest możliwość. Znacie takie miejsca? Jeśli tak to zgłaszajcie je.

Komentarze

  1. masz cudowny salon, też chcę mieć takie jasne wnętrze a akcja jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O akcji dopiero zaczynam czytać, markę oczywiście znam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna akcja :) Może wezmę w niej udział :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna akcja. Produkty cif używam niemal codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę przyznać, ze to bardzo ciekawa inicjatywa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pogniewałabym się na taką paczkę. Lubię sprzątać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Akcja jest bardzo fajna i chętnie wezmę w niej udział. Co do produktów, to bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle fajnych produktów, nic tylko brać się za porządki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Produkty Cif często towarzyszą mi przy sprzątaniu, więc może skuszę się na udział w tej akcji. Świetna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super akcja. Ja sama lubię mieć posprzątane, więc taki zestaw też by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  11. słyszałam o tej akcji - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  12. SUper zestaw :) nawte nie wiedziedziałam ze oni maja taka game produktow

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty