Avon, Attraction Sensation dla Niej i dla Niego

Avon jak dla mnie ma najlepsze perfumy w atrakcyjnych cenach. Ostatnie nowości w świecie perfum to Attraction Sensation - świetna kolekcja dla niej i dla niego, która pobudza zmysły.
Piękne flakony, wyraziste i trwałe zapachy. To zazwyczaj dewiza Avon.

Attraction Sensation dla Niej
Piękny zapach, który posiada zmysłowe akordy apetyczna śliwka, jaśmin indyjski, nuty skóry.
Zapach jest charakterny, bardzo kobiecy i zmysłowy. Słodki, lekko mdły, ale w kierunku ciemnej strony nut skóry. Przebija się tu zapach śliwki. Cudowne nuty.

Perfuma utrzymuje się długo na skórze 3-4 godziny. Później, gdy zostanie na ubraniach czy włosach pachnie cały czas. Trudno się go pozbyć.
Zapach dedykowany jest na wieczór, na randki. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie, aby używać go tez w ciągu dnia.
Kategoria kwiatowo-orientalna, uwodzi, otula swoją słodyczą, pieści zmysły. Zwraca uwagę mężczyzn.

Attraction Sensation dla Niego
Główne nuty to czarny pieprz, nuty ziołowe i akord skórzany. Jednak znajdziemy tu także olejek imbirowy, kardamon, a nawet i trochę lawendy.
Męska nuta, typowy piękny słodki, jednak z gustem zapach. Bardzo pociągający, zwracający uwagę kobiet, pobudza zmysły.
Bardzo trwały i mam wrażenie, że na skórze męża przewyższa trwałość damskiej wersji. Idealny na prezent dla ukochanego.
Kategoria zapachowa fougere-orientalna, uwodzicielski zapach na wieczór.
Do każdej perfumy można zamówić sobie cały zestaw kosmetyków.
Koszt każdej perfumy to 65,99zł/szt. Dla niej to 50ml, a dla niego 75ml.

Warto najpierw powąchać, gdyż słodkie nuty nie wszystkim będą pasować. Jednak ta słodycz jest charakterna, bardzo pobudzająca i przyciągająca. Jest inna, wyrazista i intensywna. 

Lubicie takie słodkie, a jednocześnie charakterne zapachy?

Komentarze

  1. te flakony od razu wpadły mi w oko, z racji tego że lubię poznawać nowe zapachy może zamówię je dla mnie i dla mojego chłopaka , ciekawe nuty

    OdpowiedzUsuń
  2. Poznawać nowe zapachy uwielbiam, więc i te chętnie bym zgarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo. Jestem ich ciekawa ale myślę, że mi się spodobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jestem fanką świeżych, kwiatowych nut zapachowych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chętnie sprawdziłabym ten damski zapach na swojej skórze jak by pachniał:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię poznawać nowe zapachy, ciekawa jestem czy by mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię słodkie zapachy, ale akurat tych nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie perfumy jak najbardziej lubię ale ten jaśmin mnie trochę odstrasza

    OdpowiedzUsuń
  9. Za słodkimi zapachami nie przepadam, wolę bardziej orzeźwiające.

    OdpowiedzUsuń
  10. Avon ma na prawdę fajny wybór w perfumach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. podejrzewam, że fajnie musi pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam jeszcze okazji poznać tych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty