Foto mix 1/2018

 Trochę dni mi umknęło, aż zorientowałam się, że nie było migawek ze stycznia. Mając bloga i chcąc być ze wszystkim na bieżąco nie ma czegoś takiego jak wolne. A ostatnio mam wielki natłok. Ale nie będę Was zanudzać oto migawki ze stycznia.
 otwarte.eu
teekanne.pl 
cottonovelove.pl
 czwartastrona.pl
dziendobryplanner.pl 
flowperfumes.com 
avon.pl 
muza.com.pl 
 floslek.pl
britoplighting.pl
 znak.com.pl
dreamswydawnictwo.pl 
 gwfoksal.pl
barnangen.pl 
 
Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco, zachęcam do obserwacji mojego profilu <<<instagram.com/zakreconyswiatwery>>>

Komentarze

  1. Piękne zdjęcia, chyba skuszę się w końcu na ten kocyk- syreni ogon i łapacz snów. Ten kolagenowy zestaw z flosleku testuje moja mama.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak zawsze pod wrażeniem Twoich zdjęć ;) Masz do tego talent ;) Podoba mi się też ten sweterek z perełkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejcia jakie śliczne te zdjęcia ^^ Trzecie jest idealne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takiemixy zdjęć. Chyba zawsze będziesz mnie zaskakiwać tą ich jakością :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne zdjęcia takie klimatyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja uwielbiam Twoje zdjęcia: ). Sa zawsze piekne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie jak zawsze cudne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny, bardzo klimatyczny mix ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny jest ten mix! Oglądałam go z przyjemnością

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam Twoje zdjęcia ! ale ten czas leci, zdecydowanie za szybko.

    OdpowiedzUsuń
  12. WOW! Kocham te Twoje podsumowania! Jesteś taka piękna i masz takie ładne foteczki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię oglądać Twoje zdjęca - wszystkie mają klimat.,

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zawsze piekne zdjecia ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię Twoje fotomixy, bo masz na prawdę piękne zdjęcia :) Dlatego bardzo lubię Twój profil na insta, niemożliwe estetyczny, aż miło popatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze świetne zdjęcia, cudowne są :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam większość tych migawek i bardzo lubię tę serię postów Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia. Widzę styczeń był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam przeglądać takie mixy zdjęciowe na blogach.

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo lubię Twoje zdjęcia, są profesjonalne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię oglądać te Twoje foto przeglądy <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Mnóstwo pięknych zdjęć!

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne foto podsumowanie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Robisz świetne zdjęcia, ja się dopiero uczę i daleko mam do twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Juz to mówiłam nieraz ale Twoje zdecia na Insta po prostu wymiataja :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam Twoje zdjęcia :) Każde tak bardzo przyciąga uwagę! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Robisz cudne zdjęcia :) Piękne podsumowanie ostatnich tygodni :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo pod9baja mi się twoje zdjęcia. Widzę jak dużo muszę się jeszcze nauczyć jeśli chodzi o fotografie. Moje to totalna amatorszczyzna

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne zdjęcia ! Uwielbiam oglądać posty z podsumowaniami :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty