Dermedic, Capilarte, Sampon wzmacniający hamujący wypadanie wlosów

Moje włosy trochę się uspokoiły z wypadaniem, choć wciąż pojawiają się pojedyncze wyskoki to jednak wolę zapobiegać i wspomagać się wszelkimi dodatkowymi kosmetykami. W mojej pielęgnacji włosów pojawił się szampon, który hamuje wypadanie włosów. Zobaczcie jak się sprawdził.
Szampon dedykowany jest do włosów cienkich zarówno dla kobiet jak i mężczyzn z nadmiernym wypadaniem włosów.

Szampon posiada wygodne opakowanie, jak i dozowanie. Ma przeźroczystą, żelową konsystencję, która całkiem dobrze się pieni. Pachnie delikatnie i subtelnie, choć wyczuwam męskie nuty. Mimo to ładny jest.
Szampon dobrze oczyszcza włosy. Zostawiony na dłużą chwilę na włosach ma wspomagać działanie przed wypadaniem włosów, i rzeczywiście tak jest.
Szampon doskonale wpływa na moje włosy. Wyglądają świeżo, są dobrze odbite od nasady, nie przetłuszczają się szybko. Przede wszystkim utrzymuje stan włosów, to znaczy nie pozbywam się ich szybko jak dawniej, zdecydowanie hamuje wypadanie włosów.
Z czasem pojawiło się pełno baby hair, które sterczą mi na głowie, więc lakierem do włosów muszę to opanować. Cieszą mnie takie efekty. Zdecydowanie warto korzystać z tego typu kosmetyków/kuracji w pielęgnacji włosów.

Szampon nie uczulił mnie, ani nie podrażnił skóry głowy, nie wywołał łupieżu, ani swędzenia.

Składniki aktywne: Kompleks Pilotantum™, Procapil, Ekstrakt z ziaren fasoli guar, Zincidone , D-Panthenol, Witamina PP, Gliceryna

Szampon to koszt ok.32zł/300ml w dermedic.pl
W skład serii wchodzi jeszcze serum i szampon/kuracja.

Komentarze

  1. Mi wypadaja wlosy, wiec z checia go przetestuje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że szampon może być jedynie dodatkiem w walce z wypadającymi włosami

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ciekawe jakby ten szampon sprawdził się u mnie! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie przetestowałabym jego działanie na sobie.Moje włosy wymagają właśnie takiej pielęgnacji.

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubię szampony dermedic, zarówno ten wzmacniający jak i kojący do wrażliwej skóry głowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Zauwazylam ze moje wlosy zaczely ostatnio wypadac wiec to cos dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super się sprawdził ten szampon u Ciebie muszę go koniecznie wypróbować też bym się cieszyła z nowych włosków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę się przyjrzeć bliżej temu produktowi, gdyż często wypadają mi włosy i nie wiem co już mam z tym zrobić :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam włosów cienkich, ale wypadają bardzo. Jestem ciekawa jego działania! Muszę go zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nasza mama boryka się z wypadającymi włosami :/ Musimy jej polecić ten produkt!

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią bym go wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię markę Dermedic, ale nie spodziewałam się że mają w swojej ofercie szampony :) I to takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mialam z tej firmy szampon na wzrost włosa i dodatkowym atutem było to, że miały przestać wypadać . średnio się sprawdziło, ale ogolnie lubie kosmetyki tej firmy i bardzo polecam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj mi ostatnio strasznie włosy wypadają muszę , w końcu znaleźć jakiś dobry szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam szampon z tej serii, ale na łupież i swędzenie skóry głowy, ale łagodzi te dolegliwości jedynie na chwilę u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie go kupię, bo dobrze mi się sprawdzają kosmetyki Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Czytałam o nim i o wcierce z tej serii dużo dobrego. Sama przymierzam się do kupna, bo ostatnio okropnie wypadają mi włosy.

    OdpowiedzUsuń
  18. oj coś na mój problem z włosami, zapisuje nazwe i kupuję

    OdpowiedzUsuń
  19. Szampony Dermedic świetnie się sprawdzają.

    PurpurowyKsiezyc

    OdpowiedzUsuń
  20. Chętnie wypróbowałabym ten szampon - jestem ciekawa czy u mnie by się spisał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Stosuje teraz inne produkty na wypadanie, jesli sie nie sprawdza to sprawdze ten!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z tej serii mam w domu szampon przeciwłupieżowy bo zmagam się z tym problemem od lat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią wypróbuje ten szampon, bo moje włosy są w fatalnym stanie po moich ostatnich eksperymentach:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie mialam szamponu z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ooo świetne efekty po stosowaniu tego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Chyba muszę się skusić na niego, bo ostatnio włosy wypadają mi garściami

    OdpowiedzUsuń
  27. Planuję wypróbować ten szampon w najbliższym czasie. Obawiam się, że po ciąży moje włosy będą przechodziły nadmierne wypadanie, dlatego chcę zadziałać zawczasu.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja ostatnio mam duży problem z wypadaniem włosów, więc z chęcią przetestuje ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  29. Marke Dermedic bardzo dobrze znam. Ten szampon polecam bo u mnie rowniez sie sprawdzil.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja na szczęście nie mam jakiegoś wzmożonego problemu z wypadaniem włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam problem z włosami, dlatego ten szampon chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Dużo lepiej ostatnio z moimi włosami, ale na wiosnę zazwyczaj też dopada mnie problem z wypadaniem - wtedy zapewne po ten szampon sięgnę

    OdpowiedzUsuń
  33. Kosmetyki od DERMEDIC nie są mi znane. Ten chętnie by użyła. Wzmocnił by moje włosy i może w kocu wyglądałyby jak trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja od czasu kiedy ściełam włosy i stosuje serum łopianowe nie widzę tylu włosów na podłodze. Narazie zobaczę jak mi pójdzie :* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  35. Szampon jest w dość przystępnej cenie wiem myślę, że warto osobiście przekonać się jak sprawdzi się na moich włosach.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem. Ostatnio wykończyłam zestaw z Jantar i niedługo znów będę szukać czegos wzmacniającego :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Na szcęście problem z wypadaniem włosów u mnie się zakończył , ale jak znów by się pojawił chętnie skorzystam z recenzji i wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty