Barnangen, Szwedzki styl lagom, Kosmetyki, które zapewnią właściwą pielęgnację

Gdy skończył się mój ulubiony balsam do ciała to w progu stanął kurier z kolejnym opakowaniem. I nie tylko z nim, bo wtedy przyszła moja nagroda. (dla ciekawskich konkurs był przed świętami Bożego Narodzenia). To był ciekawy zbieg okoliczności, i prawdziwy. Radość była i nadal jest ogromna, tym bardziej, że docenione zostało moje zdjęcie (coraz częściej to się dzieje i wielce mnie to cieszy). A nagroda jak widzicie nie była byle jaka. Zestaw skandynawskich kosmetyków Barnangen, piękna biała skrzynka i ciepły, przytulny gustowny koc. Całość robi wielkie wrażenie. Zestaw ogromnie mi się marzył, a jak widać marzenia się spełniają.

Pierwsze spotkanie z marką zawdzięczam Shiny Box. Tak! i tam znajdują się perełki, w któryś ostatnich pudełek z tamtego roku pojawił się cudowny balsam, All over rescue body balm, Regenerujący Balsam do ciała.

Który od razu mnie kupił. Ładne opakowanie, boski zapach i natychmiastowe działanie nawilżające oraz cudowne uczucie na skórze. O balsamie już pisałam wiele razy, pojawił się nawet w ulubieńcach. Dla zainteresowanych nim odsyłam <<tutaj>>. Cieszę się, że mam w zanadrzu kolejne opakowanie, bo to solidny kosmetyk, który nie zawodzi.
Później drugie spotkanie, też dzięki Shiny Box z żelem pod prysznic. Aż żałuję, że nie trafił mi się inny zapach z serii w nagrodzie. Ale cóż przynajmniej jest wart używania, więc się nie zmarnuje. I o nim napisze Wam tutaj, gdyż nie miałam okazji jeszcze pisać. Wspomniałam tylko o nim w ostatnich ulubieńcach i obiecałam szersza opinię. Oto ona:

Żel pod prysznic i do kąpieli Midsommar Glow
Kosmetyk myjący dostajemy w dużym opakowaniu, który mieści 400ml gęstego, pół przeźroczystego o żółtym zabarwieniu żelu, który dobrze się pieni, tworzy przyjemną pianę, która otula skórę, rozpieszcza zmysły. Nie zostawia na skórze tłustej warstwy, bardziej jakaś taką ochronną osłonę. Nie jest uciążliwa i jak dla mnie wymaga dodatkowego nawilżenia skóry, po kąpieli. Kolor i wygląd żelu w łazience sprawia, że coraz częściej myślę o wiośnie, a przez zapach to już w ogóle marzy mi się lato i słońce, które nigdy nie zachodzi.
A zapach jest bajecznie tajemniczy. Niby kwiatowy, jednak nie taki standardowy jak by się myślało. To nuty olejków kwiatowych połączone z serum nawilżającym. Mocne, intensywne nuty może nawet ziół, jakiś dodatków orientalnych. Zapach inspirowany świętem nordyckim Midsommar (coś na styl Naszej Nocy Świętojańskiej, czyli radość z nadchodzącego lata).
Żel pochodzi z serii Nordic Rituals i jak dla mnie kąpiel z nim to prawdziwy rytuał. Cudowna piana, przyjemne doznania, wspaniały zapach. Po prostu niekończąca się radość i chwila wytchnienia dla siebie. Nie na darmo Szwedzi cenią sobie naturę, jak można korzystać z tych dobrodziejstw tyle.
Co do właściwości żelu to fantastycznie oczyszcza skórę, odświeża, lekko ją nawilża, jest jak olejek ochronny w postaci żelu. Nie ma co za wiele pisać o takich produktach, a ten jest jednym z wielu, jednak posiada w sobie coś co zachęca do stosowania, a moja ręka podczas kąpieli sama lgnie do niego i wybiera go. Po prostu przyciągający produkt. Nie tylko z zapachu, ale i przyjemności jego stosowania, zostawiania skóry w dobrym stanie. Jedwabista skóra to jest to czego najbardziej pragnę, a dzięki niemu mam ten luksus i takie uczucie ciągłego lata.
Plusem jest jeszcze fakt, że produkt jest wydajny.
Na koniec trzeci kosmetyk zupełnie mi nie znany, ale dzięki tej nagrodzie poznany i cóż mogę stwierdzić na samym początku, znowu trafi do ulubieńców miesiąca. To Odżywczy balsam do ciała, Nutritive Body Lotion.
Dostajemy go również w dużej butli jak żel 400ml. Tym razem jest to forma opakowania z pompką, różni się konsystencją i wyglądem. Balsam jest biały, kremowy, lekki, a treściwy. Lekko rzadki, ale małej ilości nie rozlewa się między palcami, ani nie spływa. Dobrze się wchłania, a na skórze zostaje przyjemna warstwa, po chwili staje się zupełnie matowa. Skóra nie świeci się.
Zapach fenomenalny. Słodkie połączenie maliny moroszka (dziki owoc Laponii) z dodatkiem czegoś naturalnego jeszcze. Może to owies, a może coś innego. W każdym razie jest śliczne.

Odżywczy balsam do ciała, Nutritive to idealny balsam do skóry suchej, a nawet bardzo suchej. Spełnia moje oczekiwania, a nawet zawstydza. Uwielbiam po nim moją skórę jest taka odżywiona, napięta, ujędrniona i cudownie elastyczna, a przy tym wspaniała w dotyku co przyczynia się do luksusu. Chętnie do niego wracam, bo zachwyca. Lubię, gdy konsystencja mi pasuje i produkt się szybko wchłania, a ten balsam to daje. A przy okazji ta skóra oprócz tego, ze jest matowa to niebywale jedwabnie miękka, gładka i jak wspomniałam wyżej cudowna w dotyku.
Dla mnie stosowanie balsamów to sama przyjemność, taki jak zawsze wspominam codzienny rytuał, który przynosi wiele dobrego dla mojej skóry.
Skandynawskie składniki, które łączą się tym produkcie są idealnym aromatem, ale także i działaniem pielęgnującym każdą skórę, nawet tę podrażnioną, bo przynosi silne właściwości kojące i łagodzące.
Jestem zauroczona kosmetykami Barnangen. Zdecydowanie podbiły moje serce. Pragnę poznać resztę zapachów i linii. Szwedzki styl jest świetny, wiele osób kocha styl skandynawski i myślę, że pokocha lub nawet już to zrobiło szwedzkie kosmetyki i ich styl. Styl, który czerpią z natury i karzą żyć lagom, czyli „nie za dużo, nie za mało, a w sam raz”. Jak się temu oprzeć? No jak?

Kosmetyki Barnangen można dostać w Rossmann.

Komentarze

  1. Ja właśnie dostałam z ShinyBox ten żel pod prysznic jeszcze go nie używałam. Zobaczymy jak u mnie się sprawdzi. :) Aczkolwiek bardzo zainteresowały mnie balsamy od tej firmy, może jak się mój skończy to kupię od nich. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! Napewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Za sam wychwalany zapach mam mega ochotę wypróbować te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiele osób jest bardzo zadowolonych z tych kosmetków, ja sama ich jednak nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam zapach tego żelu, jest taki niestandardowy i trochę męski, masełko to arcydzieło, kocham takie konsystencje. Marka BARNANGEN dołącza do moich ulubionych

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagroda za zdjęcie? Wcale mnie to nie dziwi, bo robisz naprawdę fajne fotki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, było trzeba ukazać swój styl lagom, dzieki

      Usuń
  7. Czytałyśmy wiele o ich produktach i same kupiłybyśmy nawet dla samego cudnego zapachu! :) Chyba zamówimy chodź jeden z tych które przedstawiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale zbieg okoliczności! Dzisiaj również dodałam wpis o żelu pod prysznic z tej firmy.

    Od miesiąca obiecuje sobie, że zakupię ich balsam do ciała, ponieważ miałam próbkę i oczarowała mnie! Jak dla mnie kosmetyki bardzo na plus i dostępne w Rossmannie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz spotykam chyba to markę kosmetyczną :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, chociaz kojarze te marke i naprawde chciałabym wypróbować.
    Jak zwykle piekne zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już kiedyś czytałam o tych kosmetykach, jednak jak to mówią trzeba się nie przekonasz na własnej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam balsam tej marki w słoiczku, był świetny a skóra po nim idealnie gładka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam balsam i żel pod prysznic z tej marki i na prawdę bardzo się z nimi polubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  14. wow! ale piękna przesyłka ❤ super kosmetyki, a najchętniej przetestowałabym ten balsam do ciała :) bardzo intryguje mnie jego zapach..

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo polubiłam kosmetyki tej marki :) Są naprawdę cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo dobrego czytałam już o tej kosmetycznej marce... w końcu się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  17. O tej marce słyszałam wiele dobrego. Robisz piękne zdjęcia nie dziwię się , że zostały docenione.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam dokładnie ten sam zestaw i jestem mega z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  19. ale pięknie zapakowane !! firmę kojarzę, ale raczej nic z niej nie miałam. jak będę w drogerii to się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tej marki mam tylko balsam do ciała, ale jestem nim tak zauroczona, że napewno na nim się nie skończy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnio coraz częściej spotykam te kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie używałam tych kosmetyków, ale czytałam wiele pozytywnych opinii. Czas najwyższy sięgnąć po któryś z produktów tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych kosmetyków, ale po samym Twoim opisie z chęcią się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam balsam i jestem w nim zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo polubiłam kosmetyki tej marki!

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam okazje czytać o tej marce ale nie miałam żadnego jek produktu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Gdzieś już ostatnio o nim czytałam ale niestety nie miałam wcześniej z nimi doczynienia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie dosc ze swietnie dzialaja to jeszcze byly tak pieknie zapakowane! Musze sprawdzic je na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Marka mnie bardzo ciekawi. Niestety póki co nie miałam okazji uzywać jej kosmetyków, a widzę ze mam czego żałować

    OdpowiedzUsuń
  30. Tę markę poznałam niedawno, obecnie testuje balsam i jakoś tak średnio mi się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  31. Poznałam już kilka kosmetyków tej marki :) Polubiłam balsam - ten z ShinyBox i duet z linii Sensitive - też balsam i kremowy żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mam balsam do ciała z tej firmy i przyznam, że to jeden z moich ulubionych. Łatwo się rozprowadza i skóra po nim nie jest lepka w dotyku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Poznałam te kosmetyki i bardzo polubiłam, są genialne.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak tylko przestanę się smarować serum antycellulitowym, bo teraz redukowałam tkankę tłuszczową i jestem taka mientka, to kupuję ten balsam! Mam go na liście do kupienia, już od dawna! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam obecnie ten pomarańczowy żel pod prysznicem i świetnie się u mnie sprawuje :) A zapach utrzymuje się długo na ciele :D

    OdpowiedzUsuń
  36. polubiłam się z tymi kosmetykami

    OdpowiedzUsuń
  37. Często bywam w Rossmanie, ale przyznam się bez bicia, że ich kosmetyków jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tych komsetyków i niestety nie mam do nich dostępu

    OdpowiedzUsuń
  39. Design faktycznie bardzo fajny - minimalistyczny i gustowny. Dla mnie ta marka jest zupełną nowością

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja poznałam jeden z produktów tej firmy dzięki grudniowemu boxowi. Trafiła na żel pod prysznic i płyn do kąpieli. Jest niezawodny!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne kosmetyki. Moją uwagę zwrócił ten żel i płyn do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mam ten balsam działanie jego uwielbiam a zapach mniej już:)Miałam żel niebieski i jest rewelacyjny. Chłodzi jak by się było gdzieś zimą w zimnej wodzie. Cudowne uczucie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Bardzo fajne kosmetyki. Balsam jest moim zdecydowanym faworytem

    OdpowiedzUsuń
  44. Bajecznie piszesz o tym balsamie ! Muszę się na niego pokusić! , a co do opakowania uwielbiam takie eleganckie i z gracją .
    Buziaki Kochana!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty