Orphica, Pure Serum pod oczy

Kosmetyk pod oczy to w moim wieku istotny produkt kosmetyczny. Nie wszystkie potrafią zaspokoić moje potrzeby, a także nie wyrządzić przy tym krzywdy. Do tej pory na marce Orphica nie zawiodłam się i tak jest tutaj. Pełne zadowolenie.
Serum pod oczy Pure dostajemy w szklanym opakowaniu z pipetą. Posiada ładne estetyczne opakowanie, które kojarzy się z elegancją i klasą. Tego typu opakowania są bardzo wygodne, a jednocześnie higieniczne.
Konsystencja serum jest lekka, mętna, ku zaskoczeniu nie jest rzadka, a bardziej gęsta. Świetnie i szybko się wchłania, nie zostawia na skórze żadnej nie przyjemnej warstwy. Nie lepi się i nie klei co jest dla mnie bardzo istotne.
Serum ma delikatny, choć wyczuwalny zapach. Subtelny i nienachalny. Na pewno nikomu nie będzie przeszkadzał.

Pure serum pod oczy to idealny produkt dla mnie. Zdecydowanie spełnia w większości moje oczekiwania. Świetnie nawilża, co jest odczuwalne natychmiastowo. Z czasem przy systematycznym stosowaniu można odczuć wyraźną różnicę w zachowaniu skóry pod oczami. Jest bardziej elastyczna, odżywiona, cudownie miękka i gładka, a nawet lekko napięta.
Mam okropne cienie pod oczami, zawsze były i pewnie będą moją zmorą. Serum bardzo minimalnie rozjaśniło moja skórę. To dopiero miesiąc stosowania, a kolejne przede mną, więc może bardziej się to poprawi po zużyciu całej buteleczki, która ma wystarczyć na 3 miesiące. Dopiero spora dawka korektora i podkładu załatwia sprawę.
Brakuje mi też obiecanego zmniejszenia zmarszczek, mimiczne to kolejna moja zmora. Choć wiadomo, że po miesiącu czasu nie znikną tak z dnia na dzień. Tym bardziej, że produkt stosuje się tylko raz i to na wieczór. Mimo, iż dwóch punktów prawie nie objęło to traktuje je z przymrużeniem oka. A całość oceniam wysoko, gdyż idealnie nawilża skórę wokół oczu nie podrażniając jej, ani nie naraża jej na zapachnie skóry. Bo tak z pozoru cienka, niewinna skóra pod oczami potrafi pokazać, że kosmetyk też tam podrażnia ją i zapycha.
Lubię działanie serum, lekką konsystencję, przyjemny i subtelny zapach. Odpowiednie nawilżenie i lekkie rozświetlenie. Cieszę się, że nie wywołuje łzawienia, ani szczypania, w tej kwestii jestem uczulona na to, więc z pełną świadomością korzystam z działanie serum.
Serum pod oczy to koszt 199zł/15ml w orphica.pl

Komentarze

  1. Ja ostatnio się przekonałam do używania serum do całej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Poza ceną bardzo kuszące ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób chwali to serum, sama go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Produkt wyglądający zachęcająco, choć po miesiącu nie przyniósł spektakularnych efektów, myślę, że na dłuższą metę może okazać się zbawienny. Niestety cena skutecznie zniechęca mnie do wypróbowania ;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam to serum i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam ten produkt, sprawdzał się dość fajnie, jednak nie zauważyłam efektu wow, co wydawałoby się ważne przy takiej cenie za serum :) Mimo tej ceny, warto pamiętać że używa się go małe ilości i tylko pod oczy, więc jest też bardzo wydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki tej marki robią ostatnio furorę :) Są kosztowne, ale widzę, że fajnie się sprawdzają u większości :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szukam czegoś takiego dzięki za podpowiedź

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie bym wypróbowała to serum moja skóra wokół oczu na pewno z miłą chęcią przyjęłabym tego typu produkt, tylko ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie testować serum, ale tego jeszcze nie miałam okazji :) Buteleczka bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę nie na moja aktualną kieszeń :) ale myślę że tego typu kosmetyki jeszcze mogę sobie odpuścić :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mialam go, ale czytam o nim już kolejny raz.
    Dziewczyno, jak to brzmi " w moim wieku"... Jakbys miala z 70 lat ;D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdyby było tańsze, to chętnie bym je wypróbowała, ale w ciemno nie chce wydawać tyle pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam swojego ulubieńca jesli chodzi o działanie na skore pod oczami jednak gdy go skoncze chetnie siegne po Orphica

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się zastanawiałam kiedyś na odżywką do rzęs tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  16. nie miałam okazji testować tego serum, ale firma nie jest mi obca, kilka razy miałam okazję o niej poczytać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena dosyć wysoka, ale słyszałam wiele dobrych opini. Kiedy skończę swój krem pod oczy planuję sięgnąc po to serum. Też już jestem w tym wieku, że bez dobrego nawilżenia skóry pod oczami ani rusz.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z marką spotkałam się w życiu raz - miałam ich krem do rąk i byłam zachwycona. Jestem bardzo zaciekawiona tym produktem mimo, że nie zdziałał jakoś dużo u Ciebie - to liczę na to, że po dłuższym okresie zauważysz nieco więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  19. NIE DLA MNIE <3 ALE MOJEJ SIOSTRZE BY SIĘ PRZYDAŁO JEDNAK ZA DROGIE :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jeszcze nie miałam tego serum i jestem go bardzo ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie, że kosmetyki Orphica dobrze się u Ciebie sprawdzają okolica oczu jest bardzo wrażliwa, ja nie miałam styczności z tym serum ani innymi kosmetykami marki.

    OdpowiedzUsuń
  22. Swietnie! Widze produkt w sam raz dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie tez jak dotad nie zawiedli! ❤ swietne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam okazje poznać to serum i jestem bardzo zadowolona z jego działania zwlaszcza za zlikwidowanie cieni pod oczami

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem ciekawa jakie efekty da po zużyciu całego opakowania. Też mam problem z dużymi cieniami pod oczami.

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt, chociaż dla mnie jeszcze za wcześnie, bo nie mam pod oczami żadnych oznak, czyli to czego używam działa. Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda, że jak na razie jest mało widoczny efekt pozbycia się cieni pod oczami. Także się z nimi zmagam i szukam dobrego kremu pod oczy.

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczerze mówiąc, to nigdy niczego od tej firmy nie miałyśmy :) Bardzo fajny produkt! Lubimy serum w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dla mnie nawilżenie skóry wokół oczu jest bardzo istotne :) Szukam tego nieustannie, muszę bliżej poznać to serum :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię lekkie produkty pod oczy, jednak na zimę wolę coś cięższego. Szkoda też, że ze zmarszczkami na razie sobie nie radzi, bo przydałby mi się jakiś cudowny specyfik :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Miałam okazję testować ten produkt i też się u mnie sprawdził 😍

    OdpowiedzUsuń
  32. Cena trochę zwala z nóg, ale za dobry produkt warto zapłacić. Akurat poszukuję wartego uwagi serum ale do całej twarzy i chyba zdecyduję się na Klairs.

    OdpowiedzUsuń
  33. Rzadko używam kosmetyków tej firmy. Ten bardzo mnie zainteresował, tym bardziej, że za rzadko pielęgnuję skórę pod oczami. Często mam cienie i worki pod oczami i nie umiem sobie z tym poradzić.

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałam to serum i barzo byłam mile zaskoczona i zadowolona z uzyskanych efektów ! Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Ale piękne zdjęcia :) Samo serum jak czytam jest godne uwagi. W ogóle ta marka cieszy się dużym powodzeniem w internecie. Ja jeszcze nic nie miałam, ale kiedyś chciałabym wypróbować właśnie ten produkt. Pielęgnacja skóry wokół oczy jest u mnie ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ciekawy produkt i bez wątpienia chciałabym go mieć,ale cena jest jak dla mnie nieco za wysoka.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty