Nivea, Krem do rąk Kwiat Wiśni i Olejek Jojoba

Kremy do rąk o każdej porze roku wnoszą w naszej pielęgnacji dłoni dużo dobrego. Bez względu na wszystko warto je mieć pod ręką. W ostatnim czasie mam sporo kremów, którymi tak naprawdę mieszam i sprawdzam jak działają. Przez pewien czas zima nas opuściła i krem Nivea z nowej linii zupełni mi pasował.
Krem dostajemy w pięknym opakowaniu. Jego kształt zupełnie mi odpowiada, jest poręczny i taki figlarny. Posiada lekką, kremową konsystencję, która szybko się wchłania. Nie zostawia na skórze tłustej warstwy, a wręcz przeciwnie mat.
Pachnie obłędnie. Jest to kwiat wiśni z dodatkiem olejku jojoba. Może kojarzycie balsam do ciała z tej serii. Akurat mój ulubiony. I tak się właśnie dzieje, że i krem do rąk trafia na listę moich ulubieńców. Zapach cudowny, słodki, kwiatowy, więc jak można się w nim nie zakochać. Czysty obłęd.
Krem do rąk to wersja do dłoni zadbanych, który podtrzymuje pielęgnację skóry. Nie jest to krem na zimowe dni, a raczej w każde inne. Choć przyznam, ze przy systematycznym stosowaniu daje radę.
Warto go mieć dla samego efektu doskonałego nawilżenia i odżywienia. Dzięki olejkowi jojoba skóra jest bardzo miękka, gładka, przyjemna w dotyku. Nie można zapomnieć o fantastycznej kremowej konsystencji, która szybko się wchłania i nie zostawia lepkości na skórze. To taki kosmetyk idealny, który powinien być zawsze pod ręką. Nawet przy pracy na komputerze nie obawiam się tłustości, ani lepkości. Można wykonywać inne pracy bez obawy.
Kocham jego zapach, odurza mnie, rozkoszuje i sprawia, że gdzieś odlatuje. Nie na darmo zrobiłam zdjęcie z moim ulubionym balsamem do ciała. W tej chwili to duet doskonały, który potrafi umilić pielęgnację dłoni. Nie ukrywam, że zapach ma wielkie znaczenie, bo ma i to ogromne. A w dodatku samo opakowanie ładnie wygląda i zachęca. A ja zachęcam Was do wypróbowania tego kremu. Bo jak wiecie nie wszystkie kosmetyki Nivea mi pasują, a jak już znajdę te idealne to będę wiercić dziurę w brzuchu, aż nie spróbujecie.
Krem do rąk kwiat wiśni to chwili przyjemności dla nas kobiet, które cenią sobie ładny wygląd opakowania, boski zapach i odpowiednie efekty pielęgnacyjne. Czasem trzeba ponieść się fantazji. A z tym zapachem będzie to wykonalne!

Komentarze

  1. Świetne, świetne muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny jest, ale dla mnie zapach ciut za mocny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten krem ma fajne opakowanie i jestem mega ciekawa jego zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam ten krem i go sobie zapisałam jako kolejny w wersji do torebki :) Takich domowych kremów mam sporo, ale ten fajnie się sprawdzi właśnie do torebki. Mały, ergonomiczny kształt opakowania, zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten kremik i mnie również zachwyca! Piękny zapach, taki soczysty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie ten krem się nie sprawdził, dla mnie zapach jest zbyt intensywny

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się nad tą serią, ale nie jestem przekonana. Wprawdzie efekt matujący na dłoniach mnie ciekawi, ale jakoś taki brak przekonania ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta seria musi bardzo ładnie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro pójdę do sklepu gdzieś i muszę go powąchać, ale pewnie go kupię skoro każdy opisuje tak zapach ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Nivea znana jest mi od wieków i nie miałam z nią nieprzyjemnych sytuacji . Chętnie wypróbuję krem .

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytam o nim wciaz tyle dobrego, ze chetnie sama go w koncu wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie bardzo jego zapach, a co do samego kremu, to boję się, że po długim stosowaniu by się u mnie nie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie wyprobuje bo czytam same dobre opinie

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapach na pewno jest super, mam w planach zakup :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. mam ten kremik i bardzo go lubię . przez ostatnie kilka lat nie uzywalam zadnych kremów do rąk i moja skóra aż się prosi o nawilżenie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Tak chwalisz, że koniecznie muszę wypróbować. Juz samo opakowanie jest tak fikuśne, że zachęca do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Również bardzo się z nim polubiłam - ten zapach sprawia że odpływam - też uwielbiam ten balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. KREM DO RĄK MUSZE WYPRÓBOWAC <3 STRASZNIE MNIE ZACIEKAWIŁ

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne i nietypowe opakowanie kremu do rąk, jestem przekonana, że spodobałby mi się jego zapach

    OdpowiedzUsuń
  20. Sliczne opakowanie ;) zapewne sie na niego skusze

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbian ich kosmetyki! Swietna jakosc, dobra cena i duzy wybor :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jestem w stanie zliczyć, która to już recenzja tego kremu jaką czytam. Muszę kupić ten krem i sprawdzić go na swoich dłoniach

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszędzie o tym zestawie tak głośno! <3 Musimy przetestować, choćby dla zapachu!

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękny zapach ma ten krem sama go mam i jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jesteś pierwszą osobą, u której czytam pozytywną opinię odnośnie zapachu tego kremu. Wszyscy piszą, że jest bardzo intensywny i mdły, a tu proszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Także mam ten kremik i też stał się moim ulubieńcem. Numer 1 w pielęgnacji dłoni. Tym bardziej, że nie ma mroźniej zimy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Chętnie poniosę się fantazji z tym zapachem! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo podoba mi się opakowanie tego kremu - na pewno wyróżnia się na rynku :) A sam krem też przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam wiśniowe zapachy, więc koniecznie po niego sięgnę - będzie idealny do pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dobrze znam ten krem, uwielbiam jego zapach.

    OdpowiedzUsuń
  31. Też go testuję, jest świetny i pięknie pachnie! Ps. Piękny dreamcatcher <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Słyszałam już bardzo wiele pozytywnych oppini na temat tego kremu. Ma bardzo nietypowe opakowanie i na pewno nieziemsko pachnie. Koniecznie muszę go kupić i w końcu zadbać o suche, popękane ręce.

    OdpowiedzUsuń
  33. O tym kremie już się naczytałam i naczytałam hihih , ale zecydpwanie zdecyduje się na jego kupno :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Intryguje mnie ten zapach, chyba już wiem jaki krem kupię sobie na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. To kolejna pozytywną recenzja tego kremu. Bardzo chętnie to kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty