Naturalnie Piękna po raz 10-ty

Naturalnie Piękna to już 10 edycja boxa Inspiredby.pl. Ta zawartość całkiem fajnie się prezentuje. Szkoda, że dwa z nich mi się powtórzyły, mimo to są to kosmetyki codzienne użytku i na pewno je zużyję. Zobaczcie co znajdowało się w pudełku wypchanym po brzegi. Bo jest to większa zawartość niż zwykłego Shiny boxa, bardziej wersja XXL.
1. Tira, Krem regenerująco-nawilżający z ekstraktem z imbiru na noc, Produkt pełnowymiarowy, cena: 49,95zł/50ml
2. Beaute Mammrakech, Dezodorant naturalny ałunowy, Produkt pełnowymiarowy, cena: 29,01zł/50ml
3. Pilomax, Serum przeciw wypadaniu włosów dla kobiet WAX, cena: 30zł/75ml – w moim boxie znalazła się również wersja dla mężczyzn
4. Shefood, Silnie odświeżający krem pielęgnacyjny, Produkt pełnowymiarowy, cena: 18,90zł/75ml
5. Deborah, Kredka do oczu 24 Ore Long Lasting Eye Pencil, Produkt pełnowymiarowy, cena: 27zl/szt.
6. Delia, BB krem korygujący niedoskonałości cery, Produkt pełnowymiarowy, cena: 10zł/30ml Kolor ciemny, ale z tego co zauważyłam po nałożeniu na twarz wtapia się w nią i błyszczy/świeci się jak silnie nawilżający krem. Zobaczymy co będzie dalej.
7. AA, kremowa emulsja do mycia Tucoma, Produkt pełnowymiarowy, cena: 10,99zł/400ml
już kiedyś była w Shiny Boxie
8. Vespera, Mydełko, Produkt pełnowymiarowy, cena: 6,99zł/szt.
9. Herbolive, Mini krem do ciała oliwkowy z olejem arganowym, cena: 24,99zł150ml
10. Cztery Pory Roku, Balsam do ciała, Produkt pełnowymiarowy, cena: 7,99zł/250ml
także był już w Shiny boxie
11. Efektima, Peeling+maska do dłoni, Produkt pełnowymiarowy, cena: 2,56zł/2x7ml
również już był, choć teraz mam inny wariant zapachowy.
Znalazła się jeszcze jakaś próbka szamponu (chyba nie z jeża? Serio?!)
Tak prezentuje się całość. Dużo ciekawych kosmetyków, które używa się na co dzień.

Komentarze

  1. Bardzo pomocny wpis, jestem ciekawa jak sprawdził by się Wax na moich włosach, pozdrawiam
    www.aleksandramistake.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze piękne zdjęcia. Ja nie otwierałam jeszcze tego kremu do twarzy ani bb. Teraz widzę, że kolor byłby dla mnie znacznie za ciemny . piękne są te szklane – lustrzane kafelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a miały być większe, znowu nie doczytałam rozmiarów:D

      Usuń
    2. Mam takie same :D ale porownujac zdjecie na stronie, a rzeczywistosc, to chyba robili je w domu smerfow albo krasnali :D.
      Swietny box! Nie wiem od czego rozpoczęłabym testowanie :D

      Usuń
  3. Najbardziej zaciekawił mnie ten krem z ekstraktem z imbiru - lubię takie nowinki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całkiem fajny ten box - pielęgnacja na całe ciało :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie też mam pisać o tym zestawie. Zawartość bardzo ciekawa, pudełko mega ciężkie, ale też już kilka rzeczy miałam. Kremu bb jeszcze nie sprawdzałam, ale już się boję tego odcienia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. odcień ciemny na ręku, ale na twarzy szybko się wtapia, też sie bałam

      Usuń
  6. Jakie przepiękne zdjęcia:) Pudełko całkiem udane:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to świetna zawartość tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawartość pudełka jest naprawdę fajna i zdecydowanie ciekawsza niż w poprzedniej edycji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem z imbirem właśnie stosuję i dla mojej cery jest bardzo przeciętny. Gdy miałam podrażnioną skórę wokół nosa i ust, to bardzo szczypał. Kredkę do oczu również mam i jest dla mnie za twarda. A ten balsam do ciała również ma ziołowy zapach? Miałam z tej serii peeling do ciała i zapach mi nie odpowiadał.

    Jeśli chodzi o same pudełko to sporo kosmetyków i byłabym z niego zadowolona. Ja w ogóle lubię dostawać kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten pierwszy produkt już dzisiaj obił nam się o uszy :) Jeszcze nie mamy kremu na noc, więc czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie lubię takich pudełek niespodzianek tak to w swojej zawartości ma bardzo ciekawe produkty, fajny odcień tej kredki i jestem mega ciekawa tej emulsji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełko, jak najbardziej udane :) Podoba mi się jego zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta kredka jest cudna a zdjęcia genialne!

    blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Z tej zawartosci znam tylko krem od Shefoot. Bardzo go lubię. Cała zawartość bardzo imponująca.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kilka produktów znam bo były także w innych pudełkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kremik do twarzy zdaje się ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajne kosmetyki! Z chęcią wypróbowałabym większość z nich! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się zawartość tego pudełka i chętnie bym je zamówiła

    OdpowiedzUsuń
  19. Jedynie krem na noc wydaje się być ciekawy, reszta według mnie zbyt drogeryjna

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że każdy tutaj znalazlby coś dla siebie. Ale ten krem BB faktycznie ma ciemny kolor

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się zawartość tego boxa. Jest w nim wiele kosmetyków, których dotychczas nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem zachwycona jego zawartoscia! Musze w koncu pomyslec nad prenunerata tego typu boxów

    OdpowiedzUsuń
  23. Tym razem zawartość mi sie spodobała wybrałabym z niej cos dla siebie

    OdpowiedzUsuń
  24. ja właśnie lubię takie produkty których używa się na co dzień w pudełkach oraz takie zupełnie nowe, żeby coś poznać ☺ to pudełko jest kolejnym które mega mi się spodoba ☺

    OdpowiedzUsuń
  25. Box "na bogato"! :)
    Dużo dobrych produktów, gdybym go miała, z wielu bym skorzystała - a różnie to bywa z tymi pudełeczkami... Miałam okazję stosować z nich tylko balsam do ciała z firmy Cztery Pory Roku, również miałam tego ShinyBoxa.
    Nie da się oderwać oczu od zdjęć w poście, piękna kompozycja i kolorystyka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale świetne produkty i ile ich jest będziesz miała co testować :D

    OdpowiedzUsuń
  27. No no ładna zawartość i widzę, że byłabym zadowolona z takiego boxa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. krem shefoot jest mi znany. resztę chętnie poznam

    OdpowiedzUsuń
  29. spora zawartość <3 dużo perełek . Zazdroszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam kilka tych produktów np. shefoot, mydełko vespera, maskę efektimy czy krem trio - tzn mam go ale czeka na swoją kolej.

    OdpowiedzUsuń
  31. Znajome i fajne produkty. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  32. To serum by mi się przydało :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ciekawa zawartość. Wiele nowych, nieznanych mi kosmetyków. Szkoda, ż do tej pory nie miałam żadnej edycji tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Szampon nie jest z jeża, znam go :p. Mnie z całego pudełka to tylko Waxy by cieszyły.

    OdpowiedzUsuń
  35. Z całej zawartości bardzo mnie urzeka ten krem BB , ciekawa jestem czy bym sie polubila z nim hiihih :)

    OdpowiedzUsuń
  36. całość pudełka naprawdę robi wrażenie, jest kilka produktów, które z wielką chęcią bym przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie powala mnie to pudełko za specjalnie. Niby dużo tego i raczej w wersjach do zużycia dla każdego człowieka, ale mimo wszystko takie trochę na odwal się wydaje mi się to pudełko.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wow sporo tego, a zawartość świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ciekawy box :) chyba i ja zamówię go

    OdpowiedzUsuń
  40. Całość robi wrażenie. Bardzo ciekawa zawartość

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty