Avon, Epic Lip, Lipstick, Pomadka do ust "Moc koloru"

W Avon coraz częściej pojawiają się nowości kosmetyczce w postaci pomadek do ust. Tym razem jest to Avon Mark. „Moc koloru”, który nie tylko zaskakuje wyrazistością koloru, ale i pigmentacją i trwałością.
Posiadam dwa kolory, a trzy kolejne takie same jak widzicie u mnie i jeszcze jedna dodatkowa będzie dla Was, ale to na IG. Mam nadzieję, że tak jak ja pokochacie je.

Na co dzień rosy outlook czyli taki słodki nudziak, z domieszką różu. Idealny odcień, który z chęcią wybieram.
A na wieczór sangria shock idealnie podkreślone usta zgaszoną czerwienią. Trochę taka malina, trochę bordo.
Piękne wyraziste, pełne wigoru kolory na ustach, które stworzone są do całowania.
Pomadki są świetnie napigentowane, już pierwsza warstwa stwarza idealne krycie. Dzięki zawartości wbudowanej bazy, wzmacnia ona kolor i przedłuża trwałość.
Konsystencja jest kremowa, miękka, sama sunie się po ustach. Nie jest to mat, a satynowy mat (pół matt). Zdecydowanie takie wykończenie bardzo mi pasuje i w tym przypadku Avon zyskuje na tych pomadkach. Są stanowczo lepsze od tych poprzednich matowych, które były nieco problematyczne. A te dosyć, że kremowe, przyjemne to i bardzo trwałe.
Trwałość pomadek jest bardzo dobra. Do 8-9 godzin bez picia i jedzenia. Pigment wchłania się w usta i doskonale długo trzyma, a przy ciemniejszym odcieniu aż wżera w nie.
Usta są miękkie, gładkie i pełne koloru, bardziej pełne i wyraziste. Fantastyczne.

Usta najlepiej wcześniej przygotować, jeśli są wysuszone niestety będzie to widać, dlatego sugerowany jest peeling.
I jeszcze jedna pomadka, a raczej jej kształt do power bank. Cudowny i bardzo praktyczny gadżet.
Pomadki to koszt 15,99zł w promocji. Do wyboru jest, aż 17 odcieni w różnych tonach!

Komentarze

  1. Bardzo podobają mi się kolory. Z wielką chęcią je wypróbuje. :) No i cena jest świetna. Muszę koniecznie sprawdzić resztę kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciemniejszy Ci bardzo pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta malinowa. Jest piękna i bardzo Ci pasuje :) Chętnie ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych pomadek, ale ta ciemniejsza jest cudowna. Power bank jeszcze lepszy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki, zwłaszcza te ciemne :) Dawno nie miałam nic z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzadko kupuję kosmetyki od firmy Avon, ale bardzo podobają mi się kolorki szminek, które wybrałaś !

    Pozdrawiam oraz obserwuję. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam ich kompletnie, ale ta ciemniejsza bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Malina obłędna i do twarzy Ci w niej:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za marką Avon ale ten ciemny kolorem mnie zainteresował. :>

    OdpowiedzUsuń
  10. super trwałość i piękne kolory, mnie oczywiście bardziej podoba się ten intensywniejszy odcień

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam sporo różnych kosmetyków z Avonu, Jednak z tej serii nie miałam zadnej☺ w tej ciemnej bardzo Tobie do twarzy ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne są i wspaniałe zdjęcia !
    Podoba mi sie ten jasny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czy to są jakieś nowe pomadki? Mam jedną Mark. i bardzo ją lubię. Ma bardzo intensywny kolor (akurat fuksjowy), ale jak zmyje się ją z ust, to pigment wygląda jeszcze lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam obydwa kolory i uwielbiam je! Tobie też świetnie pasują ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę koniecznie wypróbować te pomadki. Piękne odcienie mają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdecydowanie ta ciemniejsza jest dla ciebie, fajnie że w tej cenie można dostać fajną pomadkę i to jeszcze w tylu odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
  17. Buraczkowy kolor Ci pasuje i podkreśla ładnie usta

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna trwałość ;) Ta ciemna mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dawno już nie miałam u siebie kosmetyków Avon.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to bym chyba wolała taki mocny róż jak w tym powerbanku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podoba mi się pomadka w kolorze nude <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy bym nie pomyślała, ale Avon naprawdę czesto ma dobre produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja u siebie widziałabym jaśniejszy kolorek, ale Tobie chyba bardziej do twarzy w ciemniejszym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten power bank jest supr. Gadżet dla mmie

    OdpowiedzUsuń
  25. Nudziak z różem rewelacja!! Zawsze lubię do Ciebie zaglądać bo wiem, że czekają na mnie piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. kiedyś swego czasu sporo kupowałam w AVON. teraz mnie ta firma do siebie trochę zraziła i nawet nie wiem jaki mają asortyment zbytnio. ja uwielbiam pomadki w odcieniach pudrowego rózu . z pierwszego zdjęcia ten jaśniejszy kolor mi się spodobał.
    a powerbanków mam mnóstwo, powygrywałam w konkursach , ale leżą, bo zbytnio nie potrzebuję przenośnej ładowarki ;P , bardziej mi się przydawało jak co dwa tygodnie jeździłam pociagiem na studia, a to telefon, mp3, tablet w użyciu , wiec powerbank obowiązkowo.

    OdpowiedzUsuń
  27. Jasniejsze kolor to zdecydowanie moje kolory!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale piękne Koorki! Bardzo lubię Avon :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słyszałam wiele dobrego o nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetne pomadki :) Mimo, że w obu pięknie wyglądasz, to jednak ta ciemniejsza/bordowa dodaje Ci pazurka :) :***

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam jedną z tej serii - czerwoną i fajnie się trzyma

    OdpowiedzUsuń
  32. Kolor rosy outlook ładnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ohh.. Piękny blog oraz zdjęcia kochana - Zostaje tutaj na zawsze!
    A pomadki mają niesamowite odcienie - Koniecznie muszę się im bliżej przyjrzeć <3
    Zapraszam - www.loveanea.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Ciemniejszy bardzo mi sie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Naszym zdaniem w ciemniejszym kolorze ci lepiej! Dodaje Ci takiego pazura :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Kiedy zobaczyłam po raz pierwszy tą kolekcję to byłam zachwycona kolorami. Pomadki bardzo do mnie przemawiają i kuszą - pewnie prędzej czy później jakąś zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy kolor jest stworzony dla mnie! Drugi troszke za mocny, w takich kolorach nie czuje sie zbyt dobrze

    OdpowiedzUsuń
  38. Pomadki mają rewelacyjne kolory - szczególnie ta najciemniejsza. A power bank..świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładnie się prezentują, a ten power bank ekstra! :) Wzięłam udział w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. uwielbiam pomadki z Avonu! :) mają piękne kolory, super pigmentację, ale i tez długą trwałość, a cena nie jest kosmiczna.. :) oba kolorki pięknie, ale nudziak zdecydowanie mój faworyt ❤

    OdpowiedzUsuń
  41. sangria shock Piekny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  42. Również mam pomadki z tej serii i jestem w nich zakochana. Mam trzy ciemne kolory, które dla mnie są idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Ładne szminki! Bardziej podobasz mi się w tej jasnej! Power bank w pomadce, to genialny pomysł! Zwłaszcza na imprezę, na którą bierzesz małą torebkę <3

    OdpowiedzUsuń
  44. Pomadka kosztuje stosunkowo niedużo, a widzę ładne kolory :) Szczególnie ta ciemniejsza mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  45. Powrbank wygląda ślicznie, jaką ma pojemność?

    OdpowiedzUsuń
  46. Bardzo podobają mi się te szminki, zwłaszcza jeżeli o kolor. Ja póki co używam szminki od MUR. Gdy będę planowała zakup nowej, te wezm pod uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  47. jaśniejszy kolor jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pierwszy odcień jak najbardziej dla mnie !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty