Elite99, Hybrydy 1542 Beige Brown, 1538 Dark Grey i 1453 Rose Brow

Pastelowe odcienie na paznokciach to jedne z moich ulubionych odcieni, ale nie może też zabraknąć nudziaków. Choć kolorystyka paznokci jest iście jesienna, to nie odmawiam sobie przyjemności, aby używać je cały rok. A tym bardziej, że do tej pory hybrydy miałam w zupełnie innej, odwrotnej kolorystyce niż ta tutaj. Zazwyczaj były to odcienie różu, czerwieni, niebieskości, i fioletu. Teraz czas na nude/beże. I oto one.
Z zestawu elite99 stworzyłam tę piękną stylizację kolorów na paznokciach. Kilka dni temu pokazywałam Wam piękną czerwień ijedno zestawienie brudnego różu, teraz padło na te kombinację.

To połączenie 1542 Beige Brown, 1538 Dark Grey i 1453 Rose Brow
Trzy różne kolory i całkiem fajne połączenie brudnego różu, beżu z delikatnym shimmerem i ciemnego szarego.
Jestem zadowolona z tego efektu, podtrzymuje zdanie o świetnej trwałości dwóch tygodni, pięknym wyglądzie i blasku paznokci. Paznokcie szybko rosną, nie łamią się, nie pękają. Jestem oczarowana kolorami jak i trwałością. I tym, że paznokcie są w idealnym stanie, nic się z nimi nie dzieje.
W cenie ok. $11 dostajemy fajny zestaw hybrydowy na miarę tych z profesjonalnych salonów 

Komentarze

  1. przepiękne kolory! Uwielbiam lakiery Elite99 :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekne paznokcie. Mam wszystkie kolory i bardzo je lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno też skusiłam się na ich kolory. Ja jestem oczarowana, choć niektóre z kolorów są glutowate. Ja mam w innych opakowaniach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie znam tej marki. Szarość podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamówiłam właśnie od nich lakiery tylko, że jaśniejsze kolorki :) Będzie testowane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne odcienie też mam zamiar zamówić, pastele

      Usuń
  6. Bardzo podoba mi się takie połączenie kolorów. Pięknie, delikatnie i naturalnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne mani 💅 ładne kolorki 😍 ja czekam na moje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne kolorki! :)

    www.meriwild.com

    OdpowiedzUsuń
  9. mam nudziaki i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  10. Osobiście nie połączyła bym szarości z beżami

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne te kolory lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj kombinacja jest rewelacyjna! :) Bardzo ładne te kolorki ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny manicure, super wygląda to połączenie kolorów. U mnie ciągle coś kolorowego, czas też przejść na jakieś odcienie nude jeszcze przed wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  14. No muszę Ci powiedzieć, że osobiście preferuje także odcienie różu, ale te są naprawdę piękne i z przyjemnością bym je nałożyła na własne paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Musze przyznac ze wybrałaś piekne polaczenie! Cudowne kolory, ktore bardzo trafiaja w moj gust ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. taki spokojny mani. Kolory ok jednak ja zostanę przy hybrydach neonail

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładne kolorki - fajnie je ze sobą zestawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne połączenie kolorków :) Najbardziej podoba mi się szary, właśnie takiego mi u siebie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ładny manicure, lubię pastele ale nie na swoich paznokciach .

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tych lakierów, nie moje kolory ale fajnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne kolory. Mam te lakiery i faktycznie sa niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Te kolorki świetnie pasują do siebie, nawet nie potrzeba zdobień i już całość fajnie się prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolorystyka fantastyczna! Nie używam hybryd, ale twoje paznokcie wyglądają w nich wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ojej, jakie pięknie paznokcie. Cudo jak dla mnie. Uwielbiam tego typu kolory, chociaż sama nie maluję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  25. Wszystkie kolorki mi się podobają a efekt na pazurkach jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo fajny zestaw. Jestem fanką szarości i nudziaków w manicure.

    OdpowiedzUsuń
  27. Beżowe odcienie są bardzo ładne, lubię je w połączeniu z czerwienią.

    OdpowiedzUsuń
  28. Kolory są cudowne. Ja na ten moment mam odwyk od hybryd, bo moje paznokcie po użytkowaniu ich przez bardzo długi okres czasu niestety były w tragicznym stanie. Czy ty również masz taki problem, że po hybrydach paznokcie są takie cienkie i wyginają się w każdą stronę? Czasem zastanawiam się czy to tylko ja tak mam czy może też inne osoby. Chyba, że może coś źle robię? Bo przyznam, że zestaw kupiłam sobie kilka miesięcy temu i dopiero zaczęłam przygodę z hybrydami. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używam praktycznie dwa lata hybryd i nic się u mnie nie dzieje. Zazwyczaj moje były słabe, a po nałożeniu hybryd są w końcu twarde, mniej narażone na łamanie się czy wyginanie. To dzięki hybrydom mam w końcu długie paznokcie.

      Usuń
  29. Bardzo fajnie sie prezentuja ;) mam kilka hybryd z tej firmy i jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  30. Czasami bardzo lubię gdy na moich paznokciach są takie stonowane kolorki, ogólnie odcienie prezentują się bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne kolory, szkoda że mam uczulenie na hybrydę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. ta szarość mnie urzekła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ostatnio dużo słyszę o tych lakierach muszę je w końcu wypróbować u siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ładne, delikatne mani :)pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam takie odcienie :) Ja dopiero zamierzam wypróbować hybrydy tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Paznokcie wyszły ci obłędne. Bardzo ładne kolory. Róże wprost uwielbiam. Skoda tylko, że nie mogę tak często ich malować, bo są słabe i zniszczone.

    OdpowiedzUsuń
  37. Kolory zupełnie nie w moim guście, wolę żywsze :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Takie odcienie są idelanie stworzone dla mnie :) Nie lubię mocnych, krzykliwych barw na paznokciach ostatnio :D

    OdpowiedzUsuń
  39. WOW! Szarość najlepsza na świecie! Muszę w końcu sprawić sobie taki lakierek! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  40. Bazę również z tej firmy używałaś czy coś innego? Bo ostatnio zauważyłam że nawet najtańsze lakiery kolorowe będą się trzymać przy użyciu dobrej bazy i topu :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Paznokcie to Ty masz piękne *.* Te lakiery mam na swojej wishliście.

    OdpowiedzUsuń
  42. nigdy nie robiłam hybryd, ale kolorki idealne <3

    OdpowiedzUsuń
  43. Świetne kolory, też je mam i bardzo lubię markę Elitte99

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty