Home Decor z rosegal

Na stronach typu rosegal, gdzie często zamawiam ciuchy w ofercie sklepu znajduje się również pełno innych rzeczy. Asortyment jest szeroki. Nie byłabym sobą, gdym nie zaglądnęła do zakładki Home. Zdecydowanie jestem fanką dodatków do domu, dekoracji, które wzbogacają wnętrze i tak wiem zagracają je, ale w miarę rozsądku i możliwości można ładnie urozmaicić salon/pokój lub inne pomieszczenia. Dodatki do domu, to także wspaniała dekoracja podczas zdjęć, wzbogaca je i zachęca do obejrzenia.
Na dziś przygotowałam post, w którym znajdziecie naprawdę gustowne dodatki w formie drewna i nie tylko.
Heksagonowe lusterka,bardzo mini. Nie doczytałam rozmiarów i przyszły bardzo mini heks. Ale i tak prezentują się ładnie. Widać twarz, więc jest dobrze. W komplecie znajduje się 15 mini heksagonów.
Drewniane serduszka. Od dawna poszukiwałam tego typu serduszek, a tutaj w komplecie dostaję 10 sztuk. Idealne w dekoracji domu i ogrodu.
Mini spinacze drewniane. W zestawie 100sztuk. Rewelacyjne
NapisLove led. Świetny gadżet dekoracyjny.
Drewniane rzęsy. Zamówiłam sobie jeszcze białe. Nawet poszewki takie znalazłam, ale to pokażę jak przyjdą.
Fajne lustrzane naklejki Love 
A na koniec piękna bluzka z perełkami przy szyi, w kolorze morelowym. To taki przedsmak kolejnej stylizacji:)
Jestem ciekawa czy wpadło Wam coś w oko?

Komentarze

  1. takie sklepy maja bardzo ciekawy asortyment :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajne dodatki ♡ Bluza z perelkami też cudna ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale cudeńka:) napis LOVE sobie zamówie przy najbliższej okazji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Te rzęsy super - idealne dla blogerki kosmetycznej <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten napis jest świetny i rzęsy bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  6. ja się dzisiaj wkurzyłam, bo robiłam ponad godzinę zdjęcia na bloga , w ogóle brak weny itp. uff skończyłam, wszystko pochowałam, a po 15 minutach poczta puka drzwi i co się okazało? paczka z dodatkami do zdjęć mi przyszła i też z Rosegal. mam ten świecznik czarny, wzięłam kaktusowe świeczki i mam te słynne światełka serduszka. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a weź mi nie mów mam podobnie. Zaplanowane zrobione, a tu suprise kolejne:)
      serduszka światełka też mam, szły do mnie 100lat:D

      Usuń
  7. Wszystko mi się bardzo podoba, zwłaszcza serduszka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rewelacyjne rzeczy, które sprawdzają się w różnych sytuacjach

      Usuń
  8. Muszę zacząć zamawiać jakieś produkty do domu, bo na razie stawiam na ubrania i rzeczy do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zamówienie, uwielbiam dodatki do domu, zamówiłam zestaw klamerek wiosennych z jajkami :) fajne są te panele lustrzane, ja kupiłam sobie w jysku ale jeden 5 zł i zwykły kwadrat

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne rzeczy, a rzęski podobają mi się najbardziej!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne i ładne dodatki wybrałaś

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na stylizacje, bo wszystkie Twoje są piękne. Te drewniane rzęsy wyglądają bardzo ciekawie ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię tego typu dodatki ale ten podświetlany napis LOVE skradł moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie wiele z takich dekoracji przeznaczonych jest jako gadzety do zdjec :). Lustereczka mam i sa super: )

    OdpowiedzUsuń
  15. Same piękne rzeczy zamówiłaś. Będą idealnymi dodatkami do zdjęć i dekoracjami do domu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko śliczne, ale to bluzka zachwyciła mnie najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne rzeczy pozamawiałaś :) Też często zamawiam takie różne dodatki na Rosegal :) Czekam na stylizację z bluzką, bo na tym zdjęciu wygląda genialnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ubrania mi się już znudziły ale nie pomyślałabym o zakładce Home. Cudowne rzeczy! Na pewno przy najbliższej okazji zamówię ten napis led. Świetnie się prezentuje

    Zapraszam do mnie https://blekitnypamietnik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten napis Love jest świetny, muszę sobie taki kupić.

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam ten napis Love, jest świetny :) fajne gadżety zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie drobne detale! Nadaja wnetrzu pieknego charajteru i fajbie je zdobia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super zamówienie - mam napis love ale w odcieniu czerwieni, nie bylo bialych jak go zamawialam rok temu.

    OdpowiedzUsuń
  23. WOW! Modne rzeczy! Najbardziej podoba mi się jednak bluzka! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja to sie powstrzymuje od zamowien czegokolwiek tak bo wiem ze na jednej rzeczy sie nie skonczy. Maja tam duzo cudeniek ❤
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Tak naprawdę to podoba mi sie wszystko

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj te mini spinacze również mamy tylko w innym kolorze :) A te drewniane rzęsy to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  27. Lusterka bardzo fajnie prezentują się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Od dawna szukałam takich spinaczy! Muszę zamówić :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lubię różne dodatki, urozmaicają przstrzeń, a do tego można wykorzystać je do zdjęć :D Ja poluję na napis Love

    OdpowiedzUsuń
  30. Maja super rzeczy do domu, szczególnie rzęsy mi się podobają - z pewnością będą moje :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Az ciezko zdecydowac sie na jedno, wszystko jest sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Te rzęsy super na pewno zamówię, idealnie będą pasowały do pokoju córeczki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mozaika z lusterek super ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja powoli zaczynam zamawiac takie dodatki, ale nie będą one do dekoracji tylko do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudowne ozdoby! :)

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkie dekoracje są świetne! Lusterka cudo i te oczka! Chce!!

    OdpowiedzUsuń
  37. Twoje zamówienie Kochana bardzo mi sie podoba:* Wszystko co wziełaś skradło moje serce. Tm bardziej ze lubie rozne gadzety z Rosegal :* Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  38. Ale perełki znalazłaś, sliczna bluzeczka. Napis love tez mam, ładnie się prezentuje, mozliwe ze ustawimy go sobie gdzieś na naszym ślubnym stole podczas wesela w czerwcu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Mnóstwo pięknych dodatków, takie małe ,,pierdołki" grają bardzo ważną rolę w dopełnieniu całości wnętrza. Mega się prezentują te serduszka na lampie :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Bardzo podobają mi się takie dekoracje. Sprawiają, że wnętrze wygląda przytulniej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo fajne zamówienie. Wszystko bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  42. Zdjęcia cudowne Kochana! Piękne dodatki ! Bardzo lubię w tym sklepie robić zakupy .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty