SinSkin, Paleta 16 cieni do powiek Warm nude

Sinskin to dosyć nowa marka kosmetyków kolorowych w Rossmannie. Mam te okazję poznać paletkę cieni, która idealnie sprawdza się na co dzień. Oferta firmy poszerza się i coraz więcej można dostać w drogerii.
Paleta posiada, aż 16 cieni w cudownych ciepłych odcieniach brązu, beżu i różu. Ale nie brakuje tu fioletów, żółci i pomarańczy. Zdecydowanie te dwa ostatnie odcienie, barwy na oczach pomijam. Wybieram znacznie te naturalne, stonowane, które na co dzień na wiele wyjść się nadają. Całe szczęście więcej tu brązów i różu dlatego paletka mi pasuje. Mieszanka ciepłych i kilku zimnych tonów to dobre rozwiązanie. 
Kwadratowa paleta zawiera istotny element, jakim jest duże lusterko.
Konsystencja kremowo-pudrowa.
Dobrze napigmentowane kolory, łatwo się nakładają, mieszają/blendują. Nie obsypują się.
Kolory są jakby matowe, choć nie do końca. Wykończenie w zależności od wybranego koloru jest matowe, satynowe, a nawet lekko perłowe. Bo gdzieniegdzie widać kilka drobinek. Co wcale mi nie przeszkadza, a wręcz przeciwnie podoba się. Nie lubię chamskiego świecenia, tylko delikatne, subtelne, mało rzucające się w oko. Tu mi odpowiada. 
 
Trwałość można zaliczyć do dobrych ok.7godzin. Warto zastosować bazę, która przedłuży makijaż. Choć w moim przypadku nie ma tej konieczności.
Jestem nią zachwycona, gdyż lubię tego typu kolory, a mam tutaj dobry wybór. Świetne kolory dobrze napigmentowane, trwałość i odpowiedni make up na każda okazję. Tak się z nią polubiłam, że mam wielką ochotę poznać podkłady.

Znacie tę paletkę?

Komentarze

  1. nie znam ale podoba mi się , że ma lusterko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze lekkie cienie, Twój makijaż dodaje blasku i odejmuje lat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo, to moja kolorystyka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory, takie moje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paletka jest śliczna :) również trafiła kolorystyka w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na miniaturce już zobaczyłam, że kolorki idealne dla mnie. Lubię takie odcienie najbardziej ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. odcienie - super dla mnie, uwielbiam takie kolorki, a pigmentacja nawet może być. lepiej się cienie prezentują na powiekach aniżeli na dłoni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubie ta paletke jest bardzo uniwersalna i najczesciej zabieram ja w podroze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna kolorystyka, bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też lubię takie kolorki - są bardzo uniwersalne. Podoba mi się, że w paletce jest też lusterko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne kolorki - idealne na co dzień.

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne kolorki, paletka idealne dla mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletka w moich ulubionych kolorach :). Jest naprawde piekna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. NIe znam kosmetyków tej marki, ale paletka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wolę zdecydowanie bardziej intensywne odcienie ale fajnie że ma lusterko.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładne kolorki ma ta paletka :) Idealne do dziennych makijażów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię taką kolorystykę, myślę, że paleta jest na prawdę godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotad jeszcze ich nie widziałam w rossmanie. Musze przeszukać stoisko bo paleta bardzo mi się spodobała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Paletka wygląda bardzo zachęcająco :) Fajne kolory ma :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie ładne odcienie! Jednak wolę chyba mocniejszą pigmentację. Ciekawa marka, nigdy jeszcze o niej nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Podobaja mi sie kolory w tej palecie. Na pewno większość by uzyla

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię kiedy palety mają lusterko. Kolorystyka też jak najbardziej w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
  23. Podobają mi się kolory - używałabym wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mamy takie sam gust co do cienie i wyboru kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Paletka ma piekne kolory! W takich czuje sie zdecydowanie najlepiej!

    OdpowiedzUsuń
  26. paletka śliczna kolorki znakomite <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tej palety, ale kolory zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne kolorki są w tej paletce, bo nie są takie mocno pomarańczowe ;) Ja w ciepłych kolorach średnio się odnajduję, jednak ta propozycja mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Mam kilka kosmetyków tej marki, część jest naprawdę świetna. Też testuję teraz cienie, tylko w innej kolorystyce - mniejsza paletka. Twoja ma świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam tej firmy, ale paletka bardzo mi się podoba. Ma piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna paletka. Kolorki takie moje. Opakowanie z lusterkiem jest boskim pomysłem.
    Patrzę i zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Muszę przyznać, że to paletka idealna dla mnie :D są to kolory, których używam najcześciej, jeśli już maluję oko

    OdpowiedzUsuń
  33. Oj trafiłaś z nią w nasz gust! Kolory super <3 Pigment również nie jest zły. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajne kolorki są w tej paletce. Jak są dobrze napigmentowane to w ogóle super

    OdpowiedzUsuń
  35. Kolorki bardzo fajne, paletka w sam raz dla mnie. Co do pigmentacji- mogalby byc lepsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładna paleta! Chętnie poddałabym jej swoje powieki! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo lubię tego typu paletki, ponieważ maluję się głównie cieniami. Tutaj znalazłam wiele kolorów, które sprawdziłyby się przy mojej jasnej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tej paletki, ale bardzo podobaja mi się kolorki :*

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej paletki. Ja ogólnie nie znam się za dobrze na kosmetykach. Podobają mi się kolory tych cieni.

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna kolorystyka i widzę świetna pigmentacja ! <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny materiał, ja mogę polecić paletę od Golden Rose: http://goldenrose.pl/produkty/oczy/palety/professional-palette-eyeshadow---paleta-cieni-do-powiek---golden-rose.html
    Jest super!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty