Verbena, Nowy smak ziołowych cukierków lawenda z borówkami

Verbena to znane wszystkim od lat kultowe ziołowe cukierki inspirowane naturą. Marka od czasu do czasu wypuszcza na rynek kolejne nowe smaki. Tym razem jest to lawenda z borówkami. To bardzo ciekawe połączenie smakowe aromatycznej lawendy ze słodko-kwaśnymi borówkami. Nie spodziewałam się, że będą mi tak smakować. Zrobiły na mnie ogromne wrażenie. Smakują wszystkim!

Uwielbiana przez wszystkich lawenda znana jest ze swoich właściwości leczniczych. Wszyscy o tym zapewne wiedzą i sobie cenią. Dlatego tak ważną rolę odgrywa w życiu. A chociażby stosowanie jej w okresie przeziębień, wspomaga układ trawienny, uspokaja, a także i pobudza. A nawet pomaga na problemy skórne.
Do tej pory lawenda była dla mnie znana tylko z ogrodu i w kosmetykach. Cieszy oko, zwabia pszczoły i motyle, otacza nas aromantycznym zapachem, który wręcz odurza i hipnotyzuje. Bardzo go lubię. A teraz mogę cieszyć się jej smakiem w nowych cukierkach. To niesamowite.
Podoba mi się takie połączenie smakowe. Dobrze jest się nim rozkoszować. Jest nawet przyjemnie orzeźwiające.
Jestem ciekawa czy wy lubicie smak lawendy? Bo zapach na pewno! Wiem, że jest wiele zwolenników lawendy, ale są i także przeciwnicy. A jak to jest z Wami?

Pewnie zastanawiacie się jaki jest ten smak? Zapewniam że ciekawy! Nie ma co długo dumać, wystarczy je spróbować!

Komentarze

  1. Uwielbiam słodkości od Verbeny :D
    Dodaję do obs i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuję cukierki Verbena - tych jeszcze nie miałam okazji poznać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam okazję już ich spróbować i są przesmaczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem jak smakuje lawenda ;P ciekawa jestem czy ten smak by mi się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie jadłam tych zdrowych cukierków od Verbeny. Jestem ciekawa, czy dałoby się zrobić z nich zamiennik zwykłych słodyczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. zapach lawend bardzo lubię wiec tym bardziej chętnie poznam nowe cukierki verbeny

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie lubię zapachu lawendy. A smak? Mhm, nigdy jej nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  8. No powiem, że zapach lawendy znam i bardzo lubię ale cukierków o takim smaku nie jadłam koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam lawendę ale w takiej wersji jeszcze jej nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy ich nie probowala :) zaciekawilas mnie

    OdpowiedzUsuń
  11. zajadam się tymi cukierkami zwłaszcza zimą, kiedy coś mnie łapie w gardle.

    OdpowiedzUsuń
  12. i like purple!
    Love your blog, (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~, thank you for sharing.
    luxhairshopcom natural wigs

    OdpowiedzUsuń
  13. Super cukierki smak rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty