BeGlossy, Make May Day - Maj 2020


Przyszedł piękny i wyczekiwany maj, a z nim pełno ciekawych nowości. W tym także majowa edycja BeGlossy Make May Day. Przyznam się szczerze, że co miesiąc wyczekuję nowego pudełka i jestem bardzo zaciekawiona co w nim znajdę. Wiecie, ta radość z otwarcia po raz pierwszy pudełka i co zobaczę. To uzależnia!
Tym razem pojawiło się trochę nowości. Spójrzcie sami:
L'biotica, chusteczki węglowe demakijaż i oczyszczanie
Syoss, Moisture Treatment Jelly,
Selfie Project, Maska oczyszczająca na tkaninie #SoHappy
Niyok, Pasta do zębów z oleju kokosowego,
W swoim boxie znajdziecie tylko miniaturkę pasty. Ja znalazłam, aż trzy wersje, ponieważ jako Ambasadorka dostałam cały pakiet. Pasty można dostać w Rossmann.
Tołpa, dermo face, hydrativ, głęboko nawilżające serum-booster
Biokap, kojący szampon na bazie olejku
Całość bardzo fajnie się zapowiada. Praktycznie same nowości. Skupienie się praktycznie na pielęgnacji twarzy i włosów. Dwa miniatury, ale można przynajmniej poznać kosmetyk, a później stwierdzić czy faktycznie kupi się pełnowymiarową.
Dobrze jest tak poznawać kosmetyki, gdyż później skutkuje to tym, że wiem do jakich powrócić.

Mam nadzieje, że będzie więcej się pojawiać nie znanych firm i ciekawych kosmetyków, które spełnią oczekiwania.
A Wam jak się podoba zawartość Make May Day?


Komentarze

  1. Najbardziej zaciekawiły mnie pasty do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mimo, że za pudełkami ostatnio nie przepadam, to ta zawartość mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw. Tęsknię za kosmetycznymi boxami i chyba wrócę do subskrybcji

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne pudełko :) Wszystkie kosmetyki bym chciała, bo większości nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szampon i krem te dwa kosmetyki mnie zainteresowały najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta edycja jest bardzo udana. Byłabym zadowolona z takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, że te pudełeczko to w końcu coś fajnego ma, bo ostatnio jakoś mnie nie zachwycały.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też dostałam te pudełeczko i super rzeczy w nim są. Wiele z nich mi się przyda, na pewno do włosów i maseczka ❤

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa jest ta zawartość tej edycji. Musze sie niektórym kosmetykom bardziej przyjrzeć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty