Zostań w domu z Femmeluxefinery

Dzisiaj kolejne zamówienie z femmeluxefinery.co.uk , które przyszło mega szybko. Czeka się tylko tydzień czasu. Niby szybko, ale człowiek czeka z taką niecierpliwością. I doczekać się nie może. Tym razem moje zamówienie to nie same sukienki, ale i coś bardziej wygodnego, ale również stylowego.
Mówią zostań w domu, a wiadomo w domu czujemy się swobodnie, lekko i na luzie. Dlatego nasze outfity są domowe, ale nie oznaczają nudy, bo można też wybrać się w tym do sklepu na zakupy, spacer do lasu, z psem czy do ogrodu, a mowa o dresach. Spójrzcie co nowego wybrałam.

Najpierw sukienki.
Piękna bordowa dłuższa za kolana sukienka. Z ciekawymi rękawami, a także zmieniającym się dekoltem. Można zakryć ramiona i całkowicie sukienkę spuścić na ramionach. Sukienka jest z dekoltem kopertowym to umożliwia pogłębianie i zmniejszanie widocznego dekoltu. Tym razem wybrałam rozmiar 38, bo jednak ostatnio z tych podobnych (co miałam beżową, ale krótszą) była za mała. A noszę 36. A więc przy wyborze tego typu sukienek zwróćcie uwagę na rozmiar.
Kolejna sukienka to czarna ze skóry. Do wyboru była także biała- piękna. Ale nie zdążyłam z rozmiarem, bo tak szybko się rozeszły. Wprawdzie sukienka jest dla siostry, ale na nas obie pasuje. Skóra jest miękka, co pozwala na dopasowanie się do ciała, a nie sztywność.
A teraz dresy
szary wpadł mi w oko i okazał się strzałem w dziesiątkę. Kurczę jaki on ma przemiły, przytulny materiał. I jest fajnie skrojony, prawda. Wygląda elegancko i stylowo, założony do ramoneski będzie świetny na wyjścia do sklepu. Dres to zestaw bluzy i spodni. Wybrałam rozmiar S/M (36/38). Ma być wygodnie i na luzie i dokładnie tak leży. I tak wygodnie w nim jest.
Wersja czarna dresu to także spodnie i bluza. Również rozmiar S/M (36,38). Wydaje mi się, że jest to bardziej elegantsza wersja, możliwe, że taki efekt dają spodnie, gdyż mają wszyte kanty.
A na koniec biała, tradycja bluzka, z napisem „Babe”, która może być dobrą bazą do każdego outfitu. Przydaje się w każdej szafie.
I jak się Wam podoba moje zamówienie? Wpadło Wam coś ciekawego w oko?

Jeśli szukacie jeszcze czegoś innego, to warto zwrócić uwagę na te linki ze sklepu:


Komentarze

  1. Bardzo dobrze wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta skórzana sukienka jest mega seksowna - pięknie w niej wyglądasz. Urzekł mnie też ten czarny dresik - sama taki komplet bym chciała mieć u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dres to cala ja, te sa przepiekne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fiu fiu jak seksownie :D Ta czarna sukienka wymiata! Ostatnio też szukam wygodnych ciuchów, sexy dresu, dziennej piżamy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rzeczy wybrałaś :) Na Twojej figurze wszystko wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne te dresy!! Szczególnie szary mi się spodobał.
    A czarna sukienka - no no :D Drapieżna i sexy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak Ty Marzenko zawsze pięknie wyglądasz w tych sukienkach :) Piękne zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bordowa sukienka jest genialna a w sportowych ubraniach czułabym się bardzo dobrze. fajne zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te dresy też je zamówiłam i czekam niecierpliwie na paczuchę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwsza bordowa sukienka jest śliczna. Dresy też świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny ten szary dres, ale i tak w sukience bordowej wyglądasz rewelacyjnie. Jest świetna i idealnie do ciebie pasuje. Fajne wybrałaś te ubrania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta bordowa sukieneczka bardzo mi się spodobała :) Piękna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podobają mi się te czarne dresy. Uwielbiam czarne ubrania więc to dla mnie idealny duet. Za to ty jak zawsze we wszystkim wyglądasz doskonale.

    OdpowiedzUsuń
  14. podobają mi się te dresiaki :) fajnie w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty