Medavita, Szampon i spray dodający objętości włosom


Częsty problem moich włosów to zdecydowanie objętość i uniesienie od nasady. Owszem w dniu mycia są cudowne, pełne pięknego wyglądu, natomiast na drugi dzień tracą swoje ułożenie, a także świeżość.
Z pomocą przychodzą produkty do pielęgnacji włosów włoskiej marki Medavita, które są naturalne. Sprawiają, że włosy odżywają, powraca objętość, wygładzenie i sprężystość. A także ochrona koloru. I to wszystko na znacznie dłużej.
Hairchitecture, Szampon nadający objętość,
Szampon posiada ciekawą wąską butelkę, która ma odkręcany korek, ale nie do końca, tylko wylewa się przez dziurkę. Wygodna opcja pod prysznicem.
Konsystencja perłowa. Dobrze się pieni. Nie wywołuje łupieżu.
Zapach bardzo przyjemny, luksusowy.
Szampon bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy i włosów. Sprawia, że włosy staja się lekkie, odbite od nasady i lekko puszyste, co dodaje im objętości. A także są pełne nawilżenia, zdrowego wyglądu i blasku.
Szampon zawiera ekstrakt z bawełny arktycznej i ceramidy.

Medavita, Idol, Blow Up, Średnio mocny spray dodający objętości
Produkt płynny. Podczas psikania nie czuć zapachu, bardziej taki alkoholowy, dopiero później na włosach zostaje bardzo gustowny, luksusowy wprost z salonu zapach.
Spray łatwo się nakłada. Powoduje, że włosy nie są posklejane, łatwiej się rozczesują. Spray dodaje włosom objętości, zapewnia długotrwały efekt stylizacji włosów.
Nie przeciąża cienkich i delikatnych włosów.

Zestaw nadaje się idealnie do włosów cienkich, słabych i pozbawionych objętości.
Produkty nie zawierają parabenów, SLS, silikonów, sztucznych barwników.
Produkty zazwyczaj były do kupienia w salonach fryzjerskich, teraz dostępne online.

Więcej poczytacie na medavita.beabeleza.pl

Komentarze

  1. Nie znam tych kosmetyków, a i nazwa firmy nic mi nie mówi, ale skoro dodają objętości to koniecznie muszę je mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie odbicie moich wlosow wiec mysle ze te kosmetyki u mnie zdalyby egzamin :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super, że teraz mamy dostęp do salonowych, profesjonalnych kosmetyków do włosów

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie szampon. Skoro fajnie odbija włosy od nasady, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moje włosy są długie i ciężkie, przez co brakuje im objętości, może ten zestaw były im pomocny

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio o tych produktach jest głośno w social mediach, sprawia to że mam ochotę poznać te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znałam wcześniej tej marki. Moje włosy nie potrzebują dodania objętości, ale inną s=linię na pewno bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj moim włosom też przydało by sie więcej objętości, chętnie przetestowałabym ten szampon.

    OdpowiedzUsuń
  9. słysząłam własnie juz o nich wczesniej, i ciekawe sie wydają

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty