NC Nails Company, Viva Espana


Lakiery hybrydowe stosuję od lat i nie mam zamiaru z nich rezygnować. Nawet praca w domu czy w ogrodzie nie ruszy ich. No chyba, że wiadomo non stop się pracuje to troszkę są krócej, ale mimo to są znacznie dłużej niż tradycyjne lakiery. Zresztą odpowiednio nałożone , prawie profesjonalnie (bo nakładam je sama) są znacznie dłużej. W moim przypadku dwa tygodnie. A dodam, że nie mam jeszcze zmywarki, więc zmywanie naczyń to także problem dla hybryd (ich ciągłe moczenie). 

Ale jeśli szukacie bardzo trwałych hybryd to zdecydowanie mogę polecić lakiery hybrydowe NC Nails Company.
W ich ofercie znajdziecie nowe kolekcje lakierów na wiosnę i lato VIVA ESPANA. Iście neonowe, pastelowe, kolorowe, które totalnie zachwycają.

Nie posiadam całej linii, ale znam 2, które chętnie Wam zaprezentuję. I to pomoże Wam w wyborze, bo nie ukrywam, że te ze wzorników są innych odcieni.
Stosuję przy nich dwie warstwy. Najpierw wiadomo baza, później lakier kolorowy hybrydowy, i na sam koniec top ochronny, wykończeniowy.
Posiadam odcień Como Siempre, piękny neonowy róż
oraz Churros, przepiękny, wiosenny, pastelowy jasny róż
Jasny szary wpadający w fiolet pochodzi z innej kolekcji: Dress Code – odcień casual.
Sweet Heart ciemna czerwień, pochodzi z kolekcji P.S I Miss You
Trwałe hybrydy, noszę (jak wspomniałam wyżej) dwa tygodnie. Łatwo się ściągają.

Aaaa...jeszcze bym zapomniała, na serdecznym widać pyłek, to także tej marki. Piękne! Można ciekawie zmienić kolor lakieru i urozmaicić manicure.

Spośród 15 odcieni, myślę, że każda z nas znajdzie kilka dla siebie.

nailscompany.eu

Komentarze

  1. Ale piękne zdjęcia! Jestem zachwycona tym, jak zaprezentowałaś poszczególne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne kolory o zdjęciach nie wspominając. Najbardziej lubię róże, muszę w końcu nauczyć się je nakładać :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam lakiery hybrydowe. Wytrzymują na paznokciach o wiele wiele dłużej niż klasyczne. Piękne są te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak, hybrydy to wielka wygoda. Nie miałam jeszcze hybryd marki, o której piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam wiele kolorów tej marki i jestem nimi zachwycona, uwielbiam ich kolory i jakość :) Como Siempre mam i uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ten pierwszy róż najbardziej wpadł mi w oko, dawno nie nosiłam hybryd ale to prawda , że podnoszą wytrzymałość paznokcia na uszkodzenia

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobają mi się jasne, pastelowe kolory. Musze koniecznie zrobić manicure

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę sobie właśnie zrobić jakiś kolorek, bo moje paznokcie już się odbudowały po ostatniej hybrydzie, tylko szkoda, że zrobiły się teraz takie krótkie. Lakierki mają fajne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko jeden lakier z tej firmy, jakiś jasny z tego co pamiętam :) teraz mam odpoczynek od hybryd :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny jest twój manicure! Bardzo podobają mi się wszystkie stylizacje, a szczególnie ta z użyciem delikatnego jasnego różu. Ja najczęściej właśnie po taki sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne kolory mają te lakiery oraz pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty