Idzie jesień: Brązowa sukienka i koniakowa torebka

 Jesień zbliża się wielkimi krokami. Już nikt nie powie, że jest lato. Czas je pożegnać i zmienić garderobę na bardziej przytulniejszą. Oprócz otulających sweterków, ciepłych kurtek, milusich skarpet jest jeszcze pełno innych rzeczy must have. W mojej szafie pojawiły się dwie nowości z bonprix.pl to brązowa sukienka i piękna torebka na ramię.

Sukienka jest z dżerseju. Lekka, zwiewna. Posiada dekoracyjne guziki na ramionach, elastyczny pasek. Dołożyłam do niej pasek i od razu nabrała wyglądu. Nie wiem czy lubicie sukienki na jesień, ale ja bardzo. Dlatego zawsze jakaś się u mnie znajdzie. Pasek również jest z tego sklepu. Zamówiłam go poprzednio. Jest bardzo uniwersalny. Lubię zakładać go do wszystkiego i ten kolor. Totalnie na nim oszalałam.

 Stąd też taki, a nie inny kolor torebki na ramię, który idealnie razem z resztą skomponował się. Torebka jest na tyle uniwersalna przez pasek, że można ją nosić przełożoną. 

Teraz tylko czekam na kolorowe liście i będę szurać butami po nich. Przechadzać sie po lesie lub po parku i cieszyć się z tych chwil jak dziecko.  

materiał reklamowy

Komentarze

Popularne posty