BeGlossy, Luty 2020, "Sweet Dreams"


Luty dobiega końca, a to oznacza w każdym miesiącu, że zbliża się kosmetyczny box. Tym razem BeGlossy daje nam pudełko pełne słodkich snów „Sweet Dreams”, a w nim znajdują się:
Schwarzkopf, Got2B, Powder Ful Volumizing
Produkt idealny do poprawy włosów, a przede wszystkim do dodania objętości im. Czasem lubię korzystać z tego typu kosmetyków.
Maybelline, Mascara The Falsies LashLift
Mascara to zawsze potrzebny kosmetyk, więc nowy cieszy. Oczywiście już wypróbowałam, bo akurat wszystkie inne mi się pokończyły. Efekt fajny, jednak muszę ratować się inną szczoteczką, bo moje rzęsy nie lubią się z taką z włosia.
Nivea, Deo Beauty Elixir
Uwielbiam Deo Milk, to moje 3 opakowanie. Choć to mała wersja to jednak się przyda.
Dermaglin, Naturalne mydło dermatologiczne, Natural Detox
Zaciekawiło mnie to mydło. Zobaczymy jak się sprawdzi. Na razie pachnie ok, naturalnie.
Effektima, Naturalny peeling kawowy
Jestem fanką peelingów, więc jestem z niego zadowolona
L'biotica, Maska Węglowa
Lubię maseczki, a szczególnie te oczyszczające węglowe. Dziś zrobię sobie małe spa.
W tym miesiącu grafika pudełka totalnie mnie zauroczyła. Cudowna! Łapacz snów i błękitna kolorystyka, coś pięknego. Zawraca uwagę, ładnie wygląda.
Zawartość pudełka oceniam dobrze. Same przydatne kosmetyki w codziennej pielęgnacji.
Myślę, że taki box każdej kobiecie się spodoba i będzie doskonałym rozwiązaniem na potrzeby pomysłu na prezent.
A Wam jak się podoba lutowa zawartość "Sweet Dreams”?

Komentarze

  1. Mój chłopak używa tego pudru do włosów i bardzo go poleca :)
    Pozdrawiam, Mada

    OdpowiedzUsuń
  2. Samo opakowanie piękne, ale mam dziwne wrażenie, że czułabym niedosyt przy tej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość mnie nie zachwyca, jednak opakowanie robi mega wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne produkty znalazły się w tym boxie, choć pewnie zawartość mogłaby być troszkę lepsza, to opakowanie wynagradza zawartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna grafika, ten puder do wlosow jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. tego mydła jestem najbardziej ciekawa, fajna szata graficzna pudełka

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ciekawego jak dla mnie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna zawartosc, a ten tusz od Maybelline jest ostatnio moim wielkim ulubiencem :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty