Nou, Cherry Blossom


Pogoda zmienną jest, a w tym roku bardzo szczególnie, gdyż zimą daje nam odczuć, że to wiosna. Chwilowe, urywkowe momenty sprawiają, że coraz częściej myśli się o tej pięknej porze roku i z nadzieją wypatruję pierwszych jej oznak. Ale nie tylko ponieważ też rozglądam się już wiosennymi dodatkami, a także kosmetykami, w tym perfumami.
Marzy mi się już ogród pełen kwiatów, które otaczać będzie cudowny kwiatowy zapach. Ale jak na razie muszę zadowolić się tymi zapachami zamkniętymi w małym flakoniku.
Cherry Blossom przenosi właśnie do takiego ogrodu, pełnego kwiatów z owocową nutą. Przewaga kwiatu wiśni. Nie słodzi zbyt dosłownie, nie mdli, ale otacza nas tajemniczością, słodyczą, muska skórę i zostaje na dłużej z barwą piżma i drzewa.
Jego minimalistyczny flakonik zachwyci wiele kobiet. Zwróci uwagę. Ale także i lekkość zapachu spowoduje, że znajdzie  (wróć znalazł - bo w końcu zapach dostał nominację Glamour Glammies 2019) wiele fanek.
Zapach zostaje na długo, nawet gdy już wieczorem nie czuć intensywnej barwy to jednak skóra nim delikatnie pachnie, a gdy jej ciepło się podnosi to zapach nasila się. Ukazuje swoje oblicze, daje odczuć, że jednak jest. Że nas otacza i pilnuje.
Kategoria: kwiatowo-piżmowa
Nuta głowy: peonia, brzoskwinia
Nuta serca: kwitnąca wiśnia, jaśmin, róża, fiołek
Nuta bazy: piżmo, drzewo

Cherry Blossom to piękny, lekki, wiosenny zapach, który zadowoli oczekiwania wielu kobiet, zachwyci szczególnie kobiety romantyczne. Idealny na sezon wiosna-lato.

Woda toaletowa dostępna w drogeriach Rossmann, w cenie: 69,99zł

Komentarze

  1. Oczymi wyobraźni czuję zapach tej perfumy i napewno mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie ten zapach jest nawet lekko gorzkawy, co bardzo mnie cieszy, bo nadaje się do noszenia latem;)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne zdjęcia, miałam już kilka perfum tej marki, fajne codzienne zapachy

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam trzy zapachy tej marki i każdy był robiony "na jeden kopyt" także już się na nie nie kuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam inny zapach tej firmy i go uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe nuty zapachowe, koniecznie musze je powąchać

    OdpowiedzUsuń
  7. Znam bardzo dobrze ten zapach i bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam od tej firmy zapach jaśminowy i absolutnie go uwielbiam. Marka warta uwagi i polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że będą idealne na wiosnę!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zostaw ślad po sobie. Dziękuję za komentarz.
Miło, że mnie odwiedziłaś(eś). Zapraszam ponownie.

Popularne posty